Uuden miehen löytäminen

Anonyymi

Meillä on tulossa ero miehen kanssa, 16 vuotta ollaan oltu yhdessä, lukiosta asti. Kaksi pientä lasta on, jotka jää mun luo asumaan. Isä kyllä auttaa ja hoitaa myös. Meille kävi klassinen, ollaan kasvettu erilleen. Tuntuu että halutaan elämältä ihan eri asioita. Mies haluaa mennä ja ottaa kaljaa. Mä haluisin rauhallista perhe elämää. Ei jaksa enää yrittää. Onko mun mahdollista löytää mies, joka olisi valmis lapsiperhe elämään mun kanssa? Sellainen, joka tykkäisi olla kotona, jolle alkoholi ei olisi ongelma. Joka olisi vielä mukava, hyvä työpaikka jne. Onko kaikki hyvät 35 miehet jo varattu?

51

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet vielä niin nuori, että kerkeät löytää hyvän miehen.

• Anonyymi

Jonkun joka on partajeesuksen vastakohta =))

• Anonyymi kirjoitti:

Jonkun joka on partajeesuksen vastakohta =))

En minä itseäni ollut ehdottamassa, mutta kiitos kuitenkin 🤣

• Anonyymi

Tietysti se hyvä työpaikka liittyy mukavaan kotona oloon.

• Anonyymi

No lähinnä sitä mietin, et olis suht samanlainen elintaso. Ei muuten väliä mitä tekee, mitään elämäntapatyötöntä en kyllä ottais..
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lähinnä sitä mietin, et olis suht samanlainen elintaso. Ei muuten väliä mitä tekee, mitään elämäntapatyötöntä en kyllä ottais..
        Ap

Suht samanlainen? Miksi?

• Anonyymi

Tältä palstalta ei apuja tule, ätmit ja kurpat on vähä dingdong järjestään.

• Anonyymi

Vähän paha ikäluokka tuo. Vapaita tehtävään soveltuvia ja suostuvaisia lapsettomia poikamiehiä ei taida juurikaan olla. (Tietysti palstalla on Harmis, mutta nämä on sen mielestä aisurin hommia)

Jos joku sovelias olisi ehtinyt jo tuohon ikään eroamaan tai leski, niin siinä sulla sauma. Se olisi sitten uusperhekuviota luvassa. Mutta vähän taitaa olla näitäkin.

Jos siirrät tähtäimesi tänne 40 luokkaan, niin meissä alkaa olemaan jo eronneita enemmälti. Ja voi löytyä ihan perhekeskeisiäkin, joiden omat lapset jo isompia, niin uusperhekuviokin sitten notkeampi. Joku vanhempi lapseton poikamieskin vois olla, jos kykenet ja lupaat sillekin vielä mukulan pyöräyttämään. Tässä ikäluokassa ei enää välitetä ns. aisuriajattelusta.

Toivottavasti aloitus ei ollut provo, vähän haiskahti.

• Anonyymi

Ei ollut provo. Kiitos vastauksesta. Sinänsä mieluummin vanhempi kun nuorempi, oon kyllästynyt kattelee tota touhua ku aikuinen mies käyttäytyy ku joku teinipoika..
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut provo. Kiitos vastauksesta. Sinänsä mieluummin vanhempi kun nuorempi, oon kyllästynyt kattelee tota touhua ku aikuinen mies käyttäytyy ku joku teinipoika..
        Ap

Erohan tietysti vähän hirvittää (vai joko se helpottaa), mutta oletko miettinyt vaihtoehtoa, että mitä sinä sillä miehellä ylipäätään teet? Onko sille oikeasti tarvetta, vai onko se vain joku pään sisäinen mielikuva?

Joissain tapauksissa kun siitä kolmannesta huollettavasta pääsee irti, niin oikeastaan helpottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Teinipoika? Täällähän ei muuta tehdäkään.

• Anonyymi

Kyllä on olemassa myös ensimmäisellä kierroksella olevia 45 vuotiaita, rikkeettömiä ja päihteettömiä, naimattomia ja lapsettomia sitä oikeaa etsiviä kavereita. Tunnen muutamia. He tietysti etsivät etupäässä lapsettomia ja naimattomia aikuisia naisia, vaikka vaikeaa tuntuu usein olevan haun suhteen. Tsempit heille ja muun laisissakin elämäntilanteissa oleville ihmisille, eronneille ja yksinhuoltajille muun muassa. Tuskin kukaan tahalleen menee epäonnistumaan. Aina on toivoa paremmasta!

• Anonyymi

No todellakin on, katso tilastoja! Ja miksi miehen pitäisi olla lapseton, kun naisellakin on lapsia? Mutta kyllä lapsettomia miehiä on paljon vapaana. Silloin tosin mies saattaa haluta omaa lasta.

• Anonyymi

Kyllä mä kans tätä 40 luokkaa suosittelisin. Se pystyisi paremmin täyttää toiveesi ja tarjontaa olisi mistä valita.

• Anonyymi

Eikö miestäsi sitten nuorempana kiinnostanut kaljan juominen? Missä vaiheessa kalja alkoi kiinnostaa enemmän kuin rauhallinen perhe-elämä?

• Anonyymi

Kyllä on kiinnostanut ennenkin, mutta nuorempana otettiin yhdessä kun oli juhlat, nähtiin kavereita jne. Pikkuhiljaa hänellä mennyt joka viikonloppu tissutteluksi, ja ite vastaavasti oon vähentänyt nykyään muutaman kerran vuoteen vaan tulee otettua, jos jotku illanistujaiset. Pelkään että hänellä on tullu joku ongelma tosta, surullista että se menee oman perheen ja lasten edelle. Muuten voitais olla ihan onnellisia 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on kiinnostanut ennenkin, mutta nuorempana otettiin yhdessä kun oli juhlat, nähtiin kavereita jne. Pikkuhiljaa hänellä mennyt joka viikonloppu tissutteluksi, ja ite vastaavasti oon vähentänyt nykyään muutaman kerran vuoteen vaan tulee otettua, jos jotku illanistujaiset. Pelkään että hänellä on tullu joku ongelma tosta, surullista että se menee oman perheen ja lasten edelle. Muuten voitais olla ihan onnellisia 😔

Täällä palstalla on nimim. Viinamies, joka mainostaa että "viinaa juomalla saa naisia". Noni, aloittajan viinamies on aikanaan saanut naisen ja tuloksena on nyt siis ero koska miehelle edelleen maistuu alko. Tätä olen sille "viinamiehelle" yrittänyt selittää että nainen voi lopulta lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla on nimim. Viinamies, joka mainostaa että "viinaa juomalla saa naisia". Noni, aloittajan viinamies on aikanaan saanut naisen ja tuloksena on nyt siis ero koska miehelle edelleen maistuu alko. Tätä olen sille "viinamiehelle" yrittänyt selittää että nainen voi lopulta lähteä.

Mutta viinamies sai naisen, kun nainen erehtyi viinamieheen.

Onkos se viinamies koskaan sanonut mitään siitä, että pysyykö se nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinamies kirjoittaa ottavansa vain pari paukkua, kuten jokainen sanoo. Tosiasiassa viinamiehella menee illanaikana kolmekymmentä paukkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinamies kirjoittaa ottavansa vain pari paukkua, kuten jokainen sanoo. Tosiasiassa viinamiehella menee illanaikana kolmekymmentä paukkua.

Viinamies tapaa naisia koska juo viinaa ja on mukana porukoissa. Jos nainen lähtee, löytää viinamies pian uuden naisen tilalle. Naisia tulee ja menee.

Raitis mies ei tapaa lainkaan naisia ja on aina yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Sulla on liian iso pillu. Itekin vaihtaisin kaljaan siinä vaiheessa.

• Anonyymi

Viinamies joi nuorena viinaa ja tapaisi naisia bileissä ja yökerhossa. Naisen kanssa sitten juotiin yhdessä viinaa ja perustettiin perhe.

Raitis mies ei naisia tavannut ja jäi yksin ilman kumppania ja perhettä.

t. viinamies

• Anonyymi

Nyt viinamies on maksakirroosin runtelema ihmisraunio, jota ei katsele Hentun Liisakaan.

• Anonyymi

No ei saatana, mitä just tuol ylempänä kirjoitin. Kato nyt ku lopulta oikeasti nainen jättää juomamiehen!

• Suosittelen katsomaan sellaisia 40-50 vuotiaita, jotka ovat uudella kierroksella. Heillä saattaa lapset olla jo aika isoja, joten välttämättä ei sellaista perinteistä uusperhettä tarvitse perustaa. Mitä olen vaikka mieheni kavereita katsonut, niin 50v. eronnut mies saattaa jopa saatuaan lapsensa maailmalle alkaa vielä uudelleen samaan ralliin nuoremman eli vaikka sun ikäisen kanssa. Tietty sen ikäiseltä mieheltä ei liikaa kannata odottaa, lapsenhoitomielessä. Vähän jo alkavat hitaita olemaan:)Mutta rauhallisempia ja perhekeskeisempiä toki.

• Anonyymi

Se on tuo miehen luonto. Perustehtävä on geenien levitys. Se ajaa tekemään kaikkea hullua. :)
        Nuori liha kiinnostaa aina.

T. Mies 45 v

• Anonyymi kirjoitti:

Se on tuo miehen luonto. Perustehtävä on geenien levitys. Se ajaa tekemään kaikkea hullua. :)
        Nuori liha kiinnostaa aina.

T. Mies 45 v

No ihan hyvä juttu:) Saa 35 vuotiaat rauhallisen isäpapan lapsilleen. Siinä mies kuin mies rauhoittuu kun alkaa taas uudelleen taaperoita paimentamaan ja vaippoja vaihtamaan:) Tai mahdollisesti jopa ekaa kertaa.

• Anonyymi

Tulepa käymään herran luona keskustelemassa asiastasi. Löydämme uuden näkökannan ja elämä sujuu taas hienosti.

• Miksi sen mies pitää olla? Kun on jo lapsetkin tehtynä, niin helpompi varmaan löytää nainen jonka kanssa voi viettää sateenkaariperhe-elämää. Naiset on nätimpiäkin.

• Komppaan, niin mä ainakin tekisin. ❤️

• Anonyymi

Entäs tuo minun idea, että jatkaa vaan lapsineen? Siitoshommathan on jo hoidettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs tuo minun idea, että jatkaa vaan lapsineen? Siitoshommathan on jo hoidettu.

No mut jos kaipaa elämänkumppania, jonka kanssa jakaa aikuisten juttuja, arkea, rakkautta, ylipäänsä jakaa elämää. Niin miksei uus kumppani? Asuu sit vaikka omillaan lasten kanssa, mutta jakaa minkä haluaa keskenään sydänkäpysen kanssa.

Onhan niitä monenlaisia suhteita.

• Anonyymi

Tottapa on kuinka vaan. En auta ketään.

• Anonyymi

Harmi. Ero on aina raskas prosessi koko perheelle, myös lapsille. Teillä on pitkä yhteinen historia ja olette jopa onnistuneet työn teon lisäksi perustamaan perheen. Se on hieno saavutus. Ei kannattaisi kovin helposti luovuttaa. Olisiko mahdollista, että vielä yrittäisitte keskustella asiasta, vaikka perheterapian avulla, jos ei muuten onnistu.

Tuntuu siltä, että tässä tapauksessa pitäisi perheen isän vähän ajatella elämäntapaansa, alkoholinkäyttöään, vastuuta omasta perheestään, antamaansa aikaa perheensä hyväksi jne. Hän on sentään kahden pienen lapsen isä. Aina ihminen voi ajautua hiukan väärille teille tai tehdä virheitä, mutta monia virheitä tai vääristyneitä tapoja voi korjata. Ihminen voi muuttua myös hyvään suuntaan. Itse asiassa siitä elämässä on jopa pääpiirteissää kysymys. Virheistä opitaan ja päämääränä tulee olla vastuun kantaminen omasta ja läheisten elämästä, asiallinen ja turvallinen suhtautuminen omaan perheeseensä ja tottakai myös muihin ihmisiin. Isän ja äidin tehtävä on tehdä kaikkensa lastensa hyväksi. Se on usein myös monelle tärkeimpänä motiivina muutokseen. Myös teillä keskenänne on tarvinnut olla rakkautta toisianne kohtaan, kun olette näin hienon ja pitkäaikaisen projektin saaneet aikaiseksi.

En tunne tiedän tilannetta ja olen siksi ehkä kelvoton neuvomaan mitään, mutta itse tuossa tilanteessa tekisin kyllä kaikkeni parisuhteen ja perheen pelastamiseksi. Sitä kannattaa ainakin tosissaan vielä yrittää. Se ei mene hukkaan, oli lopullinen ratkaisu sitten mikä tahansa. Mahdollisen eron aika on kuitenkin vasta sitten, kun kaikki muu on jo yritetty. Selväähän on, että perheen isän kannattaisi ensin yrittää muuttaa asennettaan parempaan suuntaan, silloinhan vasta näkee, kuinka asiat sujuu silloin kun asenne ja käytös on erilaista ja ehkä molempien puolisoiden ja lasten kannalta sopivampaa. Uskon, että hyvinvoivilla lapsilla ja keskinäistä luottamusta ja kunnioitusta sisältävällä parisuhteella sekä eheällä perhe-elämällä on loppujen lopuksi virkistävä ja voimaannuttava vaikutus myös perheen isän elämään. Voi olla, että näin kaljakuppilat voivat alkaa tuntumaan vain turhalta ja jopa pahalta asialta perheen hyvinvoinnin kannalta sekä hukkaan heitetyltä ajalta. Jos näin tapahtuu, on asenteessa silloin jo syntynyt parannusta huomattavasti. Ja tie parempaan on auki. Toki vanhempien tietysti kannattaa joskus yhdessä järjestää kahdenkeskistä vapaa-aikaa kavereiden kanssa vaikkapa lasillisen ääressä. Ja omat harrastukset ja menemiset sopivassa suhteessa ovat tietysti myös OK. Ei se suuri synti lie, jos muuten asiat sujuvat kauniisti ja asiallisesti.
      Kaikkea Hyvää Teille!

• Anonyymi

Eiköhän sen isännän pitäisi ensin irtautua alkosta, joka on tullut perhettä tärkeämmäksi, ennen kuin tuo yhdessä jatkaminen olisi mahdollista.

• Anonyymi

Samanlaisen miehen otat uudestaan, usko tai älä.

• Anonyymi

Tein aloituksen, joka koski ilkeämielisten mutta täysin perättömien pedofiilijuorujen levittämistä. Palstan moderaattori kiirehti poistamaan aloituksen. Syyksi tähän epäilen sitä, että hän itse on joku tällainen perättömiä juoruja levittelevä iiskotti.

• Anonyymi

Sekin on aika kipeä aihe. Ei uskoisi, että sellaista tapahtuu viisaitten ihmisten maailmassa. Mitä sitten juoruihin tulee niin, ei terveet ihmiset sentään näin pahasta rikoksesta varmastikaan ilkeyttään ketään syytä. Jos näin tapahtuu, niin sitten ollaan kyllä aika häiriintyneiden henkilöiden kanssa tekemisissä. Jos olisin kylän seriffi ja joku pistäisi jostakin toisesta ihmisestä perättömän rikosepäilyn liikkeelle, ensimmäiseksi kannattaisi aina tehdä kotietsintä perättömän syytteen liikkeelle laskijan luokse. Yleensä aina tällaisilla ihmisillä on itsellä jotakin peiteltävää. Ei vällttämättä ihan samaa, mistä he itse toista syyttää, mutta jotakin kuitenkin. Eihän terveellä ihmisellä tule mieleen syyttää toista aiheettomasti näin pahoista rikoksista. Sehän on myös rikos, jos syytöntä syyttää rikoksesta. Jos sinulla on jotakin omakohtaista kokemusta, niin kannattaa vaikka mennä oikeusaputoimistoon keskustelemaan. Tämä nimittäin jo täyttää kyllä jo sitten kunnianloukkauksen kriteerit. Luulen kuitenkin, että sinulla on sellainen tunne, että näin tapahtuu. Keskity vain omaan elämään. Tee hyvää, karta pahaa, niin sinulla ei ole mitään hätää. Tsemppiä.

• Anonyymi

Yksinkertainen vastaus kysymykseen: totta kai on mahdollista. Naiselle paljon helpompaa kuin miehelle. 30-35-vuotiaissa on Suomessa suurin epäsuhta vapaiden miesten ja vapaiden naisten lukumääräsuhteessa.

Miksi ihmeessä täällä jotkut ehdotatte lesboilua tai yksin jäämistä?

Naisen on todella helppoa pariutua uudestaan, kun vain laittaa aktiivisesti haun päälle ja ilmoittaa itsestään. Nettideittipalveluissa miehiä on moninkertaisesti naisiin verrattuna.

Täällä kannustetaan yksin jättäytymiseen tai naisen ottamiseen, mikä pahentaisi lukumääräepäsuhtaa markkinoilla entisestäänkin. Vaikka AP nimenomaan kertoi haluavansa uuden miehen.

Tuonikäisellä lapset on normi, ei poikkeus.

• Anonyymi

Piankos sitä mies löytyy, no problem, maailma on täynnä epätoivoisia yksinäisiä miehiä

• Anonyymi

Mutta kannattaako epätoivoiseen ryhtyä?
        Kaksi epätoivoa yhteen = toivo ? Mättääkö logiikassa joku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kannattaako epätoivoiseen ryhtyä?
        Kaksi epätoivoa yhteen = toivo ? Mättääkö logiikassa joku?

No, YH-naiseen ei sekaannu muut kuin epätoivoiset miehet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, YH-naiseen ei sekaannu muut kuin epätoivoiset miehet

Paitsi tietenkin pedofiilit, jotka saavat sen kautta access yh:n lapsiin

• Anonyymi

Viinaa juomalla nainenkin löytänyt kumppanin.

• Anonyymi

Minä 34v miehenä yritän löytää 25-34v naisen joka olisi lapseton.

• Anonyymi

Olet se yh-isä? Siinähän yrität.

• Kyllä se varmasti mahdollista on. Etsit vaan jonkun "vastaavassa" asemassa olevan yh-isän. Mieluummin sellaisen joka on jääny leskeksi tai semmoisen jonka nainen jättänyt ja jättänyt myös lapset sille. Semmoinen mies on tottunut lasten kanssa kotonaoloon eikä viihteellä kulje kun on tilanteessa jossa se melkein mahdotonta koska lapset. Sitten kun teille siinä te neljä lasta ne lapset jo takaa sen että elämä on perhe-elämää.

• Anonyymi

Nyt taas unohtui se tärkein pointti.
      Onko se miehen alko syy vai seuraus?
      Uhriutuminen löytyikin jo.

Joka päivä tunnen tehneeni oikean ratkaisun, kun etsin rakkaan, toisesta kulttuurista.
      Ei syyttelyä, eikä vaatimuksia.
      Vain pelkkää suitsutusta.

Pienet lapset eivät ole se valttikortti jolla esitetään vaatimuksia.
      Pitäisi pikemminkin miettiä, mitä tarjottavaa sulla on.

• Anonyymi

Nytkö kelpaa kunnollinen raitis ätmi kun olet ollut juopon miehen käytettävänä vuosia.
      Ei kiitos me ätmit emme halua jännämiehen käyttämää naista.

• Anonyymi

En ole baareis käynyt kun viimeks 13 vuotta sitten.

• Anonyymi

Eipä ole tainnut seuraakaan löytyä.
        Vain viinaa juomalla ja baareissa käymällä pääsee mukaan porukoihin ja voi löytää kumppanin.

t. viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      989
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      581
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      567
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      537
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe