https://www.kauppalehti.fi/uutiset/espoon-westendissa-on-hulppea-taloyhtio-jossa-riidellaan-miltei-mista-tahansa-nuorisosaation-jari-laine-kay-oikeutta-omaa-taloyhtiotaan-vastaan-valeja-on-selvitelty-korkeimmassa-oikeudessa-asti/7029c6bf-3d37-4a96-a129-6010b0a7554c
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/d08b6d41-ce78-4964-a1b0-37aebcf0a509?ref=ampparit:e206
Minun järki kyllä sanoo että tuo Laine on alkanut tuossa käräjöimään ilman syytä taloyhtiötä vastaan koska on ihan selvää että jos taloon on tehty omia virityksiä, niin kuin nyt tuo Laineen varastotila vastoin alkuperäistä suunnitelmaa/kuvia ettei taloyhtiön pitäisi siitä joutua vastuuseen. Jos jotain vastaan on käräjöitävä se olisi asunnon Laineelle myynyt joka ei välttämättä ole riittävästi informnoinut noista omin luvin tehdyistä muutostöistä.
Vaikeita ihmisiä taloyhtiössä
7
<50
Vastaukset 7
Tuossa taas vaikea taloyhtiö:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006560956.html
Paljonkohan noita maalampöpumpun huminoita on ok-taloissa? niissä vaan vaikea varmaan itselleen myöntää että tuli tehtyä virhe kun kaikille kehunut että miten halpa ja huoleton se maalämpö onkaan.- Anonyymi
Tässäkin talossa asuu kurppa joka valittaa joka asiasta ja joka kolinasta. Valitti kun lähdin töihin 4 aikaan aamulla, valitti et pidän bileitä vaikka ei mulla käy vieraita. 4 kertaa on soittanut poliisit oveni taa ja muiden asukkaiden oven taa. Kerran poliisi soitti mulle että mun pitää avaa asuntoni ovi tai ne tulee oven läpi eivätkä meinanneet uskoa että olen merellä kalassa. Sanoin että menkää vaan oven läpi lähetän sitten laskun ja haastan oikeuteen. Nyt se kurppa on vissiin saanut häädön kun haastoin sen käräjille. Pahinta on kun isännöitsja uskoi aluksi kurppaa mut se katotaan oikeudes jossa vaadin korvauksia.
Sillä varmaan psykoosi (kuulee ääniä) mutta lääkäri en ole tai sit se äänet kuuluu eritavoin seinän sisällä.
Mistä tietää.- Anonyymi
Onhan sulla bileitä koska olet se Viinamies!! Mitä oikein valehtelet. Eikös se mene sinun mukaan niin, että vain viinaa juomalla (esim. bileissä) saa naisia?
- Anonyymi
Mistä syystä sä niitä korvauksia vaadit? Onko sulle muka tullut jotain taloudellista haittaa siitä, että on valitettu syyttä? Ehkä tosiaan kyseessä saattaa olla mielisairas henkilö kuten Valtis tuossa kirjoittikin.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä sä niitä korvauksia vaadit? Onko sulle muka tullut jotain taloudellista haittaa siitä, että on valitettu syyttä? Ehkä tosiaan kyseessä saattaa olla mielisairas henkilö kuten Valtis tuossa kirjoittikin.
Kenties jossain vaiheessa saamme lukea iltalehdestä kuinka nuokin on riidelleet sadantonnin edestä ja ainoat jotka pärjäsi oli lakimiehet, ne voittaa aina.
- Anonyymi
Romanit on niitä jotka on vaikeita. Ne varastaa kaiken mitä jätät näkyville ja murtautuvat häkkivarastoon myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881394
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1921197- 741029
- 78933
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361841- 60799
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168794Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 85658