Jäätävä morkkis tatuoinnista

Anonyymi

Moi,

Mulla on jäätävä morkkis mun noin kuukausi sitten otetusta tatuoinnista... Ahdistaa!
Mun ajatus oli pienestä ja sievästä, tatuoija puhui mut ympäri ottamaan saman mutta isompana, sanoi ettei saa muuten selvää. Ja nyt harmittaa HELVETISTI!!! Miksi mä en sanonut EI? Koen että mut ylipuhuttiin semmoiseen mitä en oikeasti tahtonut - aikuisen ihmisen. Oon luuseripelle, tiedän että nyt turha itkeä enää sen perään :/

Mutta suurempi kysymys, mitäs nyt? Varasin jo ajan tatuoinnin poistoarvioon yhteen laserpaikkaan mutta voiko tolle enää tehdä kotikonstein muuta että edes haalistuisi? Paranemisvaihe siis menossa, kutittaa ja kirvelee ja pistelee jonkun verran.

Ja kiitos, otan kaikki haukkumiset ja ruoskimiset ilolla vastaan, ei sit tartte mun enempää itselleni sitä tehdä.

2

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elä mee poistelees. Maksaa pari tuhatta kevyesti. Sit ku meet yrittää haalistaa kotikonstein ni rumaa jälkeä. Tatuointi näyttää sit vain sotkulta. Itse kadun kämmenselkätatuointia kun on amatöörin tekemä. Muuten ei kyllä kaduttaisi.

• Anonyymi

Niin, kannattaa etukäteen miettiä mihin nahkansa laittaa. Tiedän monta TYHMÄÄ, jotka ovat myöhemmin katuneet töherryksiään, joita ei ole helppo saati halpaa poistattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7793
    2. 113
      6064
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5197
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4556
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3230
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      62
      3024
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2948
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2454
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2066
    Aihe