Hih hih hih...

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakko näin jousimiehenä on myöntää että tällä kertaa meni horoskooppi ihan oikein, tuo kuvaus vastaa täysin omaa nukkumistani

• Tää osuus sopii. Muu kuulosti vieraammalta.

"Makuuhuone ja sänky ovat rapuihmisen turvapaikka. Hän on todellinen kotoilija, joka on rakentanut sänkynsä ympärille yleensä toisen valtakunnan ja viihtyy pehmeässä ja ylellisessä ympäristössä.

Rapu nukkuukin parhaiten kotonaan ja voi kokea unettomuutta matkoilla. Säntillisten elämäntapojen lisäksi rapu arvostaa kunnollisia yöunia: hän kokee olevansa täydessä vedossa vähintään kahdeksan tunnin yöunien jälkeen."

" Ravun vaarana onkin liiallinen huolehtiminen myös esimerkiksi läheisistään, mikä aiheuttaa helposti levottomia öitä. "

• Yllättävän hyvin piti monella lukeneella paikkansa :)

• Anonyymi

Ei sopinut yhtään, täysin päinvastainen. Se ei tuo 2000 vuoden takainen tähtitaivas oo kovin luotettava näissä ennustuksissa.

• Anonyymi

Kyllä mulla kans läiskis 😉

• Horoskooppina olen neitsyt. Ilmankos olenkin ihan hiljainen tappaja. Ikään kuin tuhnu.

• Anonyymi

Olit koko yön unessani, tulethan joka yö.

• Anonyymi

Kannattaa nukkua päiväunia.

Jos nukkuu hyvin tulee aamuisin Turbo-Boost ajatuksiin, kun herää virkeänä, ajatus juoksee, eikä kävele tai hypi paikoillaan.

Jos nukkuu myös päiväunet saa Tupla-Turbon, Twin-Turbon käyttöönsä jokainen päivä 2x virkeä herääminen ja juoksevat ajatukset ideat.

• Anonyymi

Kyllä kaksosen kohdalla osu jotenkin.
      Itse olen sellainen pätkä nukkuja.
      Kun nukuttaa niin nukun.
      Jos olisi mahdollista tekisin töitä kellon ympäri,
      No sillähän aikoinaan tuli täydellinen loppuun palaminen.
      Kun töillä peitin muut ongelmat.
      Terveisin Tampereen mies 46v.

• No eipä osunut taaskaan. Ei ole järjestys tärkeää, tai liinavaatteiden laadukkuus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      645
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      574
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      48
      491
    9. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      485
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68
      469
    Aihe