Pian miehet joutuvat mielivaltaisen oikeuden käytön kohteiksi ja naisen lähestyminen on entistä vaarallisempaa
http://demokraatti.fi/raiskauksen-tunnusmerkistoa-ollaan-muuttamassa-tyoryhma-luovuttaa-mietintonsa
Nyt on tapahtumassa se mistä Hankamäki varoitti
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ätmeillä ei ole vaaraa
Älä lähesty naisia pippeli edellä.
Tommonen vinkki.- Anonyymi
Pitääkö miehen hiippailla jotenkin sivuttain?
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö miehen hiippailla jotenkin sivuttain?
Ei pidä hiippailla ollenkaan, epäilyttävää tommonen.
Wwuwuw kirjoitti:
Ei pidä hiippailla ollenkaan, epäilyttävää tommonen.
Muutoin voi kyllä edetä kuin ravut..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Muutoin voi kyllä edetä kuin ravut..
Perä edellä?
Mahtaako tuo nyt olla lopulta mitenkään haitallinen muutos? Suomalaiset ovat kuitenkin perinteisesti olleet porukkaa, jotka tyhjässä risteyksessä odottavat valon vihreäksi vaihtumista ennen kuin ylittävät kadun.
Ehkäpä jos naiset jatkossa haluavat valkoiselta heteromiehenä seksiä, niin saavat itse riisua housut molemmilta ja vielä ohjailla joystickin sinne mihin haluavat.Siis mieheltä ei miehenä. Oppinut tekstinkorjaus jotenkin tämän palstan identiteettiharhailun...
- Anonyymi
Itse voin sanoa koko ikäni yksinäisyydestä kärsineenä valkoisena hetero miehenä, että ei tuo nyt ainakaan tuon artikkelin perusteella kovin pahalta kuulosta. Voisi jopa selkiyttää jonkin verran, koska minä olen aina tottunut olemaan hyvin varovainen naisten kanssa.
Ongelmaksi tulee lähinnä, jos aletaan jo tuolla verbaalisellakin puolella menemään ihan mielivaltaiselle tuomioiden jakamiselle, jolloin väärin tulkittu puhekin katsotaan raiskaukseksi. Tietysti ei ensimmäisissä sanoissa kannata missään tapauksessa ehdottaa seksiä, mutta joskus joku herkkä ihminen voi tulkita väärin jotkut sanat, joilla ei oltu tarkoitettu mitään seksiin viittaavaa.
Kovennetut tuomiot törkeestä lapsen hyväksikäytöstä toki paikalaan, mutta ongelmaksi tulee, jos ei 18 vuotias uskalla enää tehdä mitään tutustumisyrityksiä lähellä omaa ikää oleviin tyttöihin. 25 vuotiaat naiset, kun eivät kiinnostu 18 vuotiaista pojista. Anonyymi kirjoitti:
Itse voin sanoa koko ikäni yksinäisyydestä kärsineenä valkoisena hetero miehenä, että ei tuo nyt ainakaan tuon artikkelin perusteella kovin pahalta kuulosta. Voisi jopa selkiyttää jonkin verran, koska minä olen aina tottunut olemaan hyvin varovainen naisten kanssa.
Ongelmaksi tulee lähinnä, jos aletaan jo tuolla verbaalisellakin puolella menemään ihan mielivaltaiselle tuomioiden jakamiselle, jolloin väärin tulkittu puhekin katsotaan raiskaukseksi. Tietysti ei ensimmäisissä sanoissa kannata missään tapauksessa ehdottaa seksiä, mutta joskus joku herkkä ihminen voi tulkita väärin jotkut sanat, joilla ei oltu tarkoitettu mitään seksiin viittaavaa.
Kovennetut tuomiot törkeestä lapsen hyväksikäytöstä toki paikalaan, mutta ongelmaksi tulee, jos ei 18 vuotias uskalla enää tehdä mitään tutustumisyrityksiä lähellä omaa ikää oleviin tyttöihin. 25 vuotiaat naiset, kun eivät kiinnostu 18 vuotiaista pojista.Lain tarkoituksessahan ei ole mitään vikaa. Rikoksen todentaminen vaan on aika huteralla pohjalla, jos ja kun tyypillisessä tilanteessa on vain kaksi ihmistä ja erilaiset kertomukset tapahtuneesta.
Intersektionaalista feminismiä tulkiten oikeuden pitää sitten vain luottaa valkoisen naisen sanaan enemmän kuin valkoisen miehen, mustan miehen sanaan enemmän kuin valkoisen naisen, mustan naisen sanaan enemmän kuin mustan miehen jne... Tiedä sitten miten siinä tilanteessa jos vaikka kaksi samanväristä homoa syyttää molemmat toisiaan samasta rikoksesta.
- Anonyymi
Se on jo raiskauksen yritys jos ruma mies puhuu naiselle.
- Anonyymi
Putkonen tuomittiin nykyisenkin lain perusteella
- Anonyymi
Eikös tuomittu Ruotsissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuomittu Ruotsissa?
Suomessa tuomittiin.
Mitähän mieltä persukit on kyseisestä laista? Vetää varmaan vähän kahtia.. Onhan se hankalaa kun ei voi vain mamumiehiä tuomita..
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Mitähän mieltä persukit on kyseisestä laista? Vetää varmaan vähän kahtia.. Onhan se hankalaa kun ei voi vain mamumiehiä tuomita..
Mamumiehet on eri asia. Ne tekee ihan oikeita raiskayksia
- Anonyymi
Itse miehenä en ymmärrä mitä ruikuttamista tuossakin nyt sitten on, ei tartte miettiä naisen halukkuutta kun antaa naisen tehdä työt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035