Minua kiusaa mieheni juopottelu. Mielestäni hän on jonkin sortin alkoholisti. Aina kun me käymme kerran kuukaudessa kaupungissa, niin hän ostaa viinapullon ja juo sen sitten illan mittaan tyhjäksi. Soittaa , laulaa ja puhuu välillä rumasti. Minun pitäisi tanssia ja olla murjottamatta. Normaalisti hän on ahkera , tunnollinen ja hyvä mies. mikä villitsee miehen . Pitääkö erota kun en tälläisestä tykkää.
miehen juopottelu
5
150
Vastaukset
- Anonyymi
On päässyt niin pahaksi, että pitää pakottaa vähintäänkin Minnesota hoitoon.
Haluatko olla juoppo miehen kans koko elämäsi ja kunnella sen haukkumista ja kohta se varmaan on väkivaltainen fyysisesti myös.
- Anonyymi
Puutteessa oleminen turhauttaa. Itse olen vaihtanut seksittömyydessä kärvistelyn ryypiskelyyn ja piereskelyyn.
Miksette muuttaisi kaupunkiin? Miehesi todennäköisesti viihtyisi siellä.
- Anonyymi
Murheensa kullakin. En osaa ryhtyä viisastelemaan mutta ehkä sinua lphduttaa, ettei vastakkainen tapauskaan ole mukava.
Mieheni ei jou itseään tolkuttomaan kuntoon mutta vähempikin ärsyttää.
Selvin päin terhakka, aktiivinen, huolehtiva ja kaiken huomioon ottava mieheni muuttu flegmaattiseksi vätykseksi jo pienessäkin hiprakassa.
Se pohjaton hyväntulisuuskin ärsyttää. Mitään ei voi jättää hänen hoidettavakseen.
En edes viitsi jatkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4216015Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133388Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?642339Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1081023- 611005
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?94993- 60990
- 42892
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te77889