Missä omaisten vastuu, kun vanhus ajelee ajokortitta kylällä? Aika holtitonta menoa.
Vastuutonta
12
1041
Vastaukset
- Anonyymi
En tiä ketä tarkoitat, mutta just sopivasti sattu kans läheltä piti tilanne ko joku vanhempi herra hyökkäs valtatielle kolmion takkaa onneks pelas jarrut
- Anonyymi
Ja pakettia-auto?
- Anonyymi
Ja mistä sen tietää, että ei ole korttia! Mistä nämä ajokortti tiedot voi tarkistaa? Mitä muuta vanhuksista kylillä tiedetään?
- Anonyymi
Kunhanvain ei sattuisi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhanvain ei sattuisi mitään.
On se järkyttävää, jos tiedät ettei vanhuuden takia ole korttia ja päästät liikenteeseen. Entäpä joku läheisesi halvaantuu kun et estänyt viatonta vanhusta.
- Anonyymi
Eipä tuo ajokortti takaa minkäänlaista ajotaitoa, meitä yli-ikäisiä kortillisia on vaikka kuinka paljon, minultakin voisi viedä kortin, olen jo vaarallinen liikenteessä!
- Anonyymi
Kerrankin rehellinen kirjoitus,näitä on perin harvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin rehellinen kirjoitus,näitä on perin harvassa.
Onneksi tunnelin päässä näkyy jo valoa.
Pimeää onkin ollut kauan.
- Anonyymi
Se on itse kullekin suvulle vaikea kriisi, kun ennen niin tarmokas vanhahko henkilö muuttuu edesvastuuttomaksi unohtelijaksi.
Voip käydä niin että vanhus tärvelee ittens.
Tai voip käydä niin että tärvellyksi tulee sivullinen. - Anonyymi
Voihan olla ettei ole omaisia. Lähimmät omaiset ovat viranomaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913