... https://m.youtube.com/watch?v=SlLBN24R09M ilman koiraakin. Haluatko tällaisen herätyksen vai millaisen? 😛
Vastaukset 29
Tyttöystävä/vaimo herätetään näin. :D
https://youtu.be/T95SNxLrOz0
Ahhaahaaa, hell yeah!!! 🤘😄👍Kiitos molemmille videoista. Mielestäni aloittajan video oli parempi ja hauskempi. Siitä koira-videosta tuli hyvä mieli. Kiitos!
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Kiitos molemmille videoista. Mielestäni aloittajan video oli parempi ja hauskempi. Siitä koira-videosta tuli hyvä mieli. Kiitos!
Höh. ☹️
Mä taas tykkäsin erityisesti paljaan herkkuper..taputtelusta siis veden niskaan heittelystä. 😛👍Jan_ kirjoitti:
Höh. ☹️
Mä taas tykkäsin erityisesti paljaan herkkuper..taputtelusta siis veden niskaan heittelystä. 😛👍Sun videossa vähä-älyinen jännämies kaltoin kohtelee naista ja naistakin se vain naurattaa. Sitten jos joku tavallinen mies vaikka vahingossa vilkaisee naiseen päin se on metoo-juttu mutta jännä saa kaiken anteeksi.
Harmaaritari kirjoitti:
Sun videossa vähä-älyinen jännämies kaltoin kohtelee naista ja naistakin se vain naurattaa. Sitten jos joku tavallinen mies vaikka vahingossa vilkaisee naiseen päin se on metoo-juttu mutta jännä saa kaiken anteeksi.
Hehee, ei se kaltoin kohdellut. Sovittu juttu. 😃
Sitäaitti pyllyn taputtaminen ei ole kaltoin kohtelua, vaan tykkäämistä. 😌
(mitäs piti näytillä sitä)Jan_ kirjoitti:
Hehee, ei se kaltoin kohdellut. Sovittu juttu. 😃
Sitäaitti pyllyn taputtaminen ei ole kaltoin kohtelua, vaan tykkäämistä. 😌
(mitäs piti näytillä sitä)Jos siitä olisi ohi kulkenut joku K&K mies ja erehtynyt hipaisemaankaan se olisi raiskaussyytteen paikka.
Harmaaritari kirjoitti:
Jos siitä olisi ohi kulkenut joku K&K mies ja erehtynyt hipaisemaankaan se olisi raiskaussyytteen paikka.
Varmaan, kun ei ole ko. naisen poikaystävä. 😃
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jos siitä olisi ohi kulkenut joku K&K mies ja erehtynyt hipaisemaankaan se olisi raiskaussyytteen paikka.
Miksi otat kantaa tähän(kin) kun omakohtainen kokemuksesi naisista on pyöreä nolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otat kantaa tähän(kin) kun omakohtainen kokemuksesi naisista on pyöreä nolla?
Höpö höpö. Harmis tietää naisista kaiken.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä nyt joskus vois vähän hipaista...😛
- Anonyymi
Mä tykkään darwinismeista, jotka mielestään tekee muka hyviä källejä, mutta Herra Darwin tekee aina parhaat källit ja nauraa sitten paskaisimmin.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6984263/Prankster-26-died-trying-trick-girlfriend-accidentally-hanged-himself.html Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään darwinismeista, jotka mielestään tekee muka hyviä källejä, mutta Herra Darwin tekee aina parhaat källit ja nauraa sitten paskaisimmin.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6984263/Prankster-26-died-trying-trick-girlfriend-accidentally-hanged-himself.htmlHmph. Menee samaan sarjaan selfie mahdollisimman vaarallisessa paikassa ja dööd.
- Anonyymi
Mukava klippi, koiraa rakastetaan tuossa perheessä ja koira nautti herättämisestä, mies hoitaa hyvin koiransa ja sen huomaa.
AsianVierestä- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Koirat ei tuu sänkyyn. 😑
Tulee jos olisi minun koira, jos nainen ei sitä hyväksy voi nainen nukkua toisessa vuoteessa.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Tulee jos olisi minun koira, jos nainen ei sitä hyväksy voi nainen nukkua toisessa vuoteessa.
AsianVierestäKoira saa tulla sängylle silloin kun saa luvan, ei omin lupineen.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Koira saa tulla sängylle silloin kun saa luvan, ei omin lupineen.
Opetettu koira tietää säännöt eri tilanteissa.
Kun mies on saanut naisen ja on aktissa niin ei ole lupa tulla väliin tassuineen kuopimaan tai saa tyhjän ruokakupin aamulla.
AsianVierestäHyh hyh. Kirppusirkus sängyssä. 🙁
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Hyh hyh. Kirppusirkus sängyssä. 🙁
?
Jos otat koiran se on perheenjäsen josta pidetään huolta. Ei siinä ole kirppuja jos pidät huolta yhtä hyvin mitä miehestäsi, vai olisiko?
?
Jos otat koiran se on perheenjäsen josta pidetään huolta. Ei siinä ole kirppuja jos pidät huolta yhtä hyvin mitä miehestäsi, vai olisiko?
AsianVierestäTiiän, mutta mun sänky ei ole koiran, eikä koiran sänky ole mun. Piste. 😌
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Tiiän, mutta mun sänky ei ole koiran, eikä koiran sänky ole mun. Piste. 😌
Ok, onneksi sinulla ei ole koiraa:)
Ok, onneksi sinulla ei ole koiraa:)
AsianVierestäOli 14 vuotta. Saksanpaimenkoira. 😄
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Tiiän, mutta mun sänky ei ole koiran, eikä koiran sänky ole mun. Piste. 😌
Joo, koirat ei tuu sänkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, koirat ei tuu sänkyyn.
Eikös sinulla ole siellä jo yksi:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinulla ole siellä jo yksi:)
AsianVierestäMitäh?
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Koirankarvaa, hiekkaa yms. Ei kiva.
Kirppuja.
Anonyymi kirjoitti:
Kirppuja.
Niitäkin voi olla, mun koirasta läksi karvaa niin hirveesti, että oli hukkua siihin karvaan. Ja olipa tuolla kerran kapitartuntakin, oli yllättänyt kapisen elukan makuupaikalta pihassa.
Landella kun asuttiin.
- Anonyymi
Voi että#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522