...Martinan mielestä:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-erikoishaastattelu-Seiskassa-Kohuliikemiehen-raju-tilitys-Martina
"Seiskan tietojen mukaan rahavaatimuksen peruste on hyvitys avopuolisoiden yhteistalouden purkamisesta. Kyseessä on korvaus, jota ex-puoliso voi vaatia avoeron yhteydessä.
Oikeus hyvitykseen voi syntyä, jos puoliso on antanut yhteistalouteen sellaisen panoksen, että toinen osapuoli on pystynyt kasvattamaan omaisuuttaan.
– Olen tehnyt elantomme eteen töitä niska limassa. Tyttäremme on ollut yksivuotiaasta asti tarhassa, ja kuusi viime vuotta meillä on ollut viidestä kuuteen työntekijää Suomessa ja Espanjassa.
– Martina on saanut luoda uraansa stressaamatta mistään normaali-ihmisen kuluista. Olen valmis hoitamaan tyttäremme kulut, mutta en kustanna ex-kumppanini elämää, Stefu pamauttaa."
Jotenkin kyllä on sellainen vaikutelma että tuossa liitonkin aikana on pitkälti Stefun taskusta kustanneltu kaikenlaista, ei kai pitäisi olla velvollisuutta vielä jälkikorvauksia joutua maksamaan kun on avoliitosta kyse.
Stefu jäi velkaa...
13
<50
Vastaukset 13
- Anonyymi
Siis lukeeko Harmis Seiskaa? 😅
- Anonyymi
Eikö Seiska olekin RT-lehden sisarlehti?
- Anonyymi
Seiska ja MV-lehti ovat harmiksen tietolähteet, näkeehän sen äijän jutuista täällä.
- Anonyymi
Me Naiset -lehteä lukee myös 🙄
- Anonyymi
Minusta Stefun kuuluisi kustantaa Martinan eläminen aina kuolemaan asti.
Mun mielestä se laki oli jotenkin silleen, että jos nainen ei selviä, mies kustantaa sitten naisen.
misspönttöuuni kirjoitti:
Mun mielestä se laki oli jotenkin silleen, että jos nainen ei selviä, mies kustantaa sitten naisen.
Vai oliko se avioliiton sisällä..,
Ehkä mies ei suostu lopun ikää tai no ei sitä tiedä
- Anonyymi
Kyllä meillä suomessa on ihan lakikin tästä https://www.minilex.fi/a/avopuolisoiden-ero-ja-hyvitys
Oikeus sitten katsoo ja selvittää täyttyvätkö perusteet.Eikös se aika selvästi tuossa sanota:
"kumpikin puoliso omistaa sen omaisuuden, joka hänellä oli ennen avoliittoa sekä sen omaisuuden, jonka hän on saanut tai hankkinut avoliiton aikana. Avopuolisoiden erotessa he eivät voi toimittaa ositusta, eikä varakkaampi puoliso ole velvollinen maksamaan tasinkoa vähävaraisemmalle kumppanille. "
Martina ei ole hirveästi tainnut kotiliettä olla ollut lämmittämässä ku on omat businekset, ei voi oikein siihen vedota että on mahdollistanut stefun töiden painamisen.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös se aika selvästi tuossa sanota:
"kumpikin puoliso omistaa sen omaisuuden, joka hänellä oli ennen avoliittoa sekä sen omaisuuden, jonka hän on saanut tai hankkinut avoliiton aikana. Avopuolisoiden erotessa he eivät voi toimittaa ositusta, eikä varakkaampi puoliso ole velvollinen maksamaan tasinkoa vähävaraisemmalle kumppanille. "
Martina ei ole hirveästi tainnut kotiliettä olla ollut lämmittämässä ku on omat businekset, ei voi oikein siihen vedota että on mahdollistanut stefun töiden painamisen.Tilanne selvitetään oikeudessa, jos homma pistetään vireille. ihan sama, mitä sinä olet asiasta mieltä. Ja vieläpä asiasta, josta et oikeasti tiedä yhtään mitään.
- Anonyymi
Stefu vois kusta martinan naamalle, mitään muuta se ei ansaitse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43575
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505