Stefu jäi velkaa...

...Martinan mielestä:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-erikoishaastattelu-Seiskassa-Kohuliikemiehen-raju-tilitys-Martina

"Seiskan tietojen mukaan rahavaatimuksen peruste on hyvitys avopuolisoiden yhteistalouden purkamisesta. Kyseessä on korvaus, jota ex-puoliso voi vaatia avoeron yhteydessä.

Oikeus hyvitykseen voi syntyä, jos puoliso on antanut yhteistalouteen sellaisen panoksen, että toinen osapuoli on pystynyt kasvattamaan omaisuuttaan.

– Olen tehnyt elantomme eteen töitä niska limassa. Tyttäremme on ollut yksivuotiaasta asti tarhassa, ja kuusi viime vuotta meillä on ollut viidestä kuuteen työntekijää Suomessa ja Espanjassa.

– Martina on saanut luoda uraansa stressaamatta mistään normaali-ihmisen kuluista. Olen valmis hoitamaan tyttäremme kulut, mutta en kustanna ex-kumppanini elämää, Stefu pamauttaa."

Jotenkin kyllä on sellainen vaikutelma että tuossa liitonkin aikana on pitkälti Stefun taskusta kustanneltu kaikenlaista, ei kai pitäisi olla velvollisuutta vielä jälkikorvauksia joutua maksamaan kun on avoliitosta kyse.

13

<50

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis lukeeko Harmis Seiskaa? 😅

• Anonyymi

Eikö Seiska olekin RT-lehden sisarlehti?

• Anonyymi

Seiska ja MV-lehti ovat harmiksen tietolähteet, näkeehän sen äijän jutuista täällä.

• Joo, heti MV-lehden jälkeen parasta lukemista.

• Anonyymi

Me Naiset -lehteä lukee myös 🙄

• Anonyymi

Minusta Stefun kuuluisi kustantaa Martinan eläminen aina kuolemaan asti.

• Mun mielestä se laki oli jotenkin silleen, että jos nainen ei selviä, mies kustantaa sitten naisen.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mun mielestä se laki oli jotenkin silleen, että jos nainen ei selviä, mies kustantaa sitten naisen.

Vai oliko se avioliiton sisällä..,
        Ehkä mies ei suostu lopun ikää tai no ei sitä tiedä

• Anonyymi
      • Eikös se aika selvästi tuossa sanota:

"kumpikin puoliso omistaa sen omaisuuden, joka hänellä oli ennen avoliittoa sekä sen omaisuuden, jonka hän on saanut tai hankkinut avoliiton aikana. Avopuolisoiden erotessa he eivät voi toimittaa ositusta, eikä varakkaampi puoliso ole velvollinen maksamaan tasinkoa vähävaraisemmalle kumppanille. "

Martina ei ole hirveästi tainnut kotiliettä olla ollut lämmittämässä ku on omat businekset, ei voi oikein siihen vedota että on mahdollistanut stefun töiden painamisen.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Eikös se aika selvästi tuossa sanota:

"kumpikin puoliso omistaa sen omaisuuden, joka hänellä oli ennen avoliittoa sekä sen omaisuuden, jonka hän on saanut tai hankkinut avoliiton aikana. Avopuolisoiden erotessa he eivät voi toimittaa ositusta, eikä varakkaampi puoliso ole velvollinen maksamaan tasinkoa vähävaraisemmalle kumppanille. "

Martina ei ole hirveästi tainnut kotiliettä olla ollut lämmittämässä ku on omat businekset, ei voi oikein siihen vedota että on mahdollistanut stefun töiden painamisen.

Tilanne selvitetään oikeudessa, jos homma pistetään vireille. ihan sama, mitä sinä olet asiasta mieltä. Ja vieläpä asiasta, josta et oikeasti tiedä yhtään mitään.

• Anonyymi

Stefu vois kusta martinan naamalle, mitään muuta se ei ansaitse.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1019
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      586
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe