Miehen hinku ulkomaile

Anonyymi

Olen 49-v mimmi. Vammainen, mulla on lihassairaus. Olen ukkoni kanssa matkustellut vaikka missä: Intia, Meksiko, Marokko, Unkari, .. ympäri maailmaa. Ja nyt viimesenä kohteena on ollut Thaimaa, jossa olen käynyt yli 10 kertaa.

No nii.. ukko on käynyt thaikuissa yksin viimeset 5 kertaa yksin. Ei jaksa huolehtii minusta. On mun kävely ja liikkuminen huonontunut, en tarvitse silti apuvälineitä. Olen antanut mennä. Mutta nyt alkoi puhumaan Budapestin matkasta. Hän haluaa sinnekin yksin ja sitä en sulata. Olemme 2 kertaa käyneet sielä yhdessä ja nauttineet mm. Gellertin kylpylästä. Onko mun pakko sulattaa taas jälleen kerran.. antaa ukon mennä yksin. En varmasti päästä.. mä rakastan sitä kaupunkia, kuten Prahaakin. Mä haluan myös mukaan reissuun!!

6

172

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva kun kerrot elämästäsi. Palataan asiaan oli mukava kuulla matkoistasi.

• Anonyymi

Mä en kerro enempää.. Sorri!!! Itse tuskin matkustanut Keravaa kauemmas, vaikka koipes toimii ok - hahhah! Oot jäänyt paljosta paitsi!!!

• Anonyymi

Gellertin kylpylä taitaa ollakin siinä Budan puolella. Romaalainen 1300 -luvun painos?
      Upea paikka myös käynyt

• Anonyymi

Mut mitä mä teen? Sanonko ukolle, että sinne et lähde yksin mua..

• Anonyymi

Olin hyväkuntoinen 68v ikäinen mies kun tuli tarve kolmanteen , kahden suolistosyöpäleikkauksen jälkeiseen korjausleikkaukseen.
      Kotimaassa se olisi maksanut noin 4000€. Katsoin netistä Tallinnan / Viimsin hinnan 995€ joten valinta oli helppo. Tuohon tuli lisää lekurin kättely, klinikkakustannukset ja tietenkin matkat.
      Olin varannut liput itselleni ja autolle kun vaimoni päätti tulla mukaan.
      Miksi?
      Joko hän oli huolestunut, että onko ukko liian huonossa kunnossa mennäksen yksin Tallinnaan tai hän ajatteli, etten ole riittävän huonossa kunnossa ko. kohteeseen menemiseen.

• Anonyymi

Meillä molemmilla on hinku ulkomaille. Meillä on yhteisiä matkoja yhteen laskettuna yli 6 vuotta. olemme syntyneet 1945 vuoden kahden puolen.
      Liikkumisen rajoituksia ei ole.
      Emme ole matkustelleet vaikka missä. Vain 52 valtiota 4:ssä maanosassa. Valtioihin lasken ne joissa olemme yöpyneet vähintään kerran.
      Omatoimimatkoista opastettuihin kiertomatkoihin ja täysihoitoristeilyihin.

Vaimollani on enemmän menohaluja ja hän reissaa naisystävänsä kanssa. Minä en viitsi silloin lähteä mihinkään. Olin kerran tytönhupakoiden porukoissa ja se riitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 153
      1986
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      338
      1424
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      994
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      278
      730
    5. 33
      621
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      621
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      262
      619
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      573
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      20
      522
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      502
    Aihe