Nyt kun eläämme tällaista "kovaa aikaa"-eli minä on minä kuka sinä olet on euroopassa kehitetty Hyväily/kosketus.Tarkoittaa että voidaan varsinaisen
naimisen sijasta hyväillä,karezza lähtee siitä että kosketus iholla alkaa ylhäältä ja
jalkapohjaan asti kevyyttä kosketusta mutta vaan päältä(iholla)
On kuulemma ihanaa!!
Halutko kokeilla! Mielelläään mies ja nainen
Pistä sposti
karezzatyylinen hyväily
2
191
Vastaukset 2
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa ja ylipäätän hellyyttä siinä, eroottista, tietty voi leikkii vaikka bondagee ja s/m juttuja, mitkä itelleniki osuu, mutta jokainen tablaa tyylillään - kuulostaa kivalta, mikä ettei, nautinto tärkeintä kummallekin osapuolelle ja seksin jälkeen, ottakaa miehet nainen oikeesti huomioon, sillä orgasmi naisella voi joskus kestää tunteja ja kun jos pää muutenkin pökkyrässä seksistä, esim. joskus koko seksikokemus perustuu niihin jälkifiilinkeihin ja oloihin, sekä vinkkinä miehille, jotka eivät tiedä, että naisen huomioimatta jättäminen voi pahimmillaan pilata koko seksi kokemuksen vaikka seksi olisi ollut kohtuullista 😘
- Anonyymi
Huomenta, eipäs ole tullut ehdokkaita nauttimaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571