https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ce0561e7-5272-46f4-a2ca-cb8d28793017
Olishan tuon Eeviksen(kin) voinut kuvitella jo etukäteen miettineen nuo julkisuusjutut ja tajunneen että tuotanto menee raha & kohu edellä. Nyt on vähän myöhäistä katua.
"Tuotanto sen kun porskuttaa iloisesti saamillaan riistotuloilla, kun minun elämäni on muuttunut pysyvästi ja tähän asti hyvin paljon huonompaan suuntaan, Eevis kirjoittaa."
Niinpä niin, ei varmaan kaikki hoksaa kuin takakäteen että se hetken julkisuus voi pilata pitkän siivun tulevaisuudesta.
"Tosi" -TV:n jälkimaininkeja
27
81
Vastaukset 27
Mutta kengät on komiat
Wwuwuw kirjoitti:
Ei ne ole kengät vaan aseet. Tuskin pääsis lentokoneeseen.
Ei mutta oikeesti, kun ei pidempiä kynsisaksiakaan saa ottaa koneeseen..saati neulepuikkoja, niin miten on sitten jotkut stilettikorot kengissä..?
https://youtu.be/qVMfgD973l0pujotteIija kirjoitti:
Miten tuohon raiskaus liittyy?
No vaarallinen ase sanoit.. Vai onko sulla joku tauti?...😷
Juu-u, niin se nyt kävi tytölle mikä oli ennakkoon tiedossa.
Älkääpä menkö näihin formaattiloihin...Muutennkin luulen että tämä nykyaika houkuttaa semmoiseen mitä katuu jälkeenpäin. Näkee sen lehtijutuistakin että nykyään on helppo julista kaikenlaista häpeilemättä, silti jossain vaiheessa saattaa ne häpeilemättömät jutut alkaa hävettämään mutta ei niitä juttuja enää pois saa kun ne on kerran kirjoitettu.
Harmaaritari kirjoitti:
Muutennkin luulen että tämä nykyaika houkuttaa semmoiseen mitä katuu jälkeenpäin. Näkee sen lehtijutuistakin että nykyään on helppo julista kaikenlaista häpeilemättä, silti jossain vaiheessa saattaa ne häpeilemättömät jutut alkaa hävettämään mutta ei niitä juttuja enää pois saa kun ne on kerran kirjoitettu.
Näin se on, näin on närreet...lähtiissään pitäs ehtii vähäsen käs poskella tuumata ennenko ryvettäytyy. Muutamasta kestojulkkiksestakii nähdään, että vaikka hyö miten sitä kuvaa hankaa niin sitkeessä on leima vielä 20 vuojen kuluttua...Fingerroossit ja martsut vaikka nyt olis jo elämä vakavoittanut.
Mikään temppu mikä hetken mielijohteesta tehdään niin eipä oo hyvä. Pittää vähän ensin ees malliks kompastuu niin estää lopullisen mahalleen räpsähtämisen.
No joo. Oikeesti. Välillä käy sääliks.
Kaikki Panu-tytöt ja Sällylätkin muistetaan ties mistä epäolennaisesta.- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Näin se on, näin on närreet...lähtiissään pitäs ehtii vähäsen käs poskella tuumata ennenko ryvettäytyy. Muutamasta kestojulkkiksestakii nähdään, että vaikka hyö miten sitä kuvaa hankaa niin sitkeessä on leima vielä 20 vuojen kuluttua...Fingerroossit ja martsut vaikka nyt olis jo elämä vakavoittanut.
Mikään temppu mikä hetken mielijohteesta tehdään niin eipä oo hyvä. Pittää vähän ensin ees malliks kompastuu niin estää lopullisen mahalleen räpsähtämisen.
No joo. Oikeesti. Välillä käy sääliks.
Kaikki Panu-tytöt ja Sällylätkin muistetaan ties mistä epäolennaisesta."Kaikki Panu-tytöt ja Sällylätkin muistetaan ties mistä epäolennaisesta."
Iltajumpastakin on jo yli 30v...ei noilla ajoilla ihmiset enää päätänsä vaivaa, tuskin Annekaan ;)
-palstahessu Anonyymi kirjoitti:
"Kaikki Panu-tytöt ja Sällylätkin muistetaan ties mistä epäolennaisesta."
Iltajumpastakin on jo yli 30v...ei noilla ajoilla ihmiset enää päätänsä vaivaa, tuskin Annekaan ;)
-palstahessuAi se.. Mä jo ihmettelin kuka kumman Sällylä.. Niin teki jumppavideoita, so? 🤔
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ai se.. Mä jo ihmettelin kuka kumman Sällylä.. Niin teki jumppavideoita, so? 🤔
Miehet kai näkivät jotain eroottista Annen liikkeissä ja hänestä tuli joku seksisymboli 🤔?.
En minä tiedä 🤷♂️Olin siihen aikaan nuori kolli ja ajelin vaan mopolla 😀
-palstahessu Anonyymi kirjoitti:
Miehet kai näkivät jotain eroottista Annen liikkeissä ja hänestä tuli joku seksisymboli 🤔?.
En minä tiedä 🤷♂️Olin siihen aikaan nuori kolli ja ajelin vaan mopolla 😀
-palstahessuVai niin.. Kaapu olis pitäny olla päällä..vissiin.
- Anonyymi
Harmis hei, jos saan sun nimen selville, niin tulen sen julkistamaan täällä niin moneen otteeseen, että kaikki varmasti tietää, kuka näitä ääliömäisiä mielipiteitään täällä oikein esittää.
- Anonyymi
Harmiksen nimi on nykyään Vladimir Putinen.
- Anonyymi
hei tuohan on se jukan tyttö vai muistaa kaikki hänet reality huorana no nyt on korkeastikoulutettu julkkis niin ei taida saada kumppania ja tinderi elämä kutsuu ja sielläkin hänet muistetaan jukan tyttönä niin tommosii ne korkeastikoulutetut tinderitytöt on niin ei ole ylpeyden aihe olla korkeastikoulutettu tai koulutettu tinderityttö tai arabien tyttö ja tinderiläinen ja maksullinen tyttö ja seksiseuralainen tai eevis kakkonen niin nrmaali kunnon nainen ei halua olla sellainen eikä saada mainetta ja nimeä noista
- Anonyymi
niin ehkä joku maineensa menettänyt korkeastikoulutettu tinderityttö voi muuttaa toiseen kaupunkiin tai toiselle puolen suomea ja toivoa ettei koskaan tapaisi entisen tai entisten kaupungin asiakkaita tai niitä joka tietää mikä tyttö on tyttöjään mutta voiko luonteelleen mitään ja sama peli jatkuu mutta eevis pilasi itse elämänsä kyl oli koppava aikansa jja aluksi oli kivaa ja julkkikseksi pääsi mutta nyt ei ole enään maine meni ei voi sanoa muuta kuin voi voi sentään mutta kyllä korkeastikoulutetun täytyy tietää mitä tekee mutta hän on jännäjenna
- Anonyymi
Nainen oli niin lumoutunut hurmaavaan kmieheen, kun talo hiljeni ja valot muualla sammuivat e levitti pesemättömän peränsä, tosi roisia. Kaikki ei tainnut olla toisessa päässä kotosalla, tuotannon olisi pitänyt toimia heti ja poistaa tämä ihminen talosta. Mutta raha puhui, tirkistelijöitä riitti, minä mukana.
Katsoin ja mietin kuinka itsellinen ja sivistynyt suomalainen nainen voikaan parhaimmillaan olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen oli niin lumoutunut hurmaavaan kmieheen, kun talo hiljeni ja valot muualla sammuivat e levitti pesemättömän peränsä, tosi roisia. Kaikki ei tainnut olla toisessa päässä kotosalla, tuotannon olisi pitänyt toimia heti ja poistaa tämä ihminen talosta. Mutta raha puhui, tirkistelijöitä riitti, minä mukana.
Katsoin ja mietin kuinka itsellinen ja sivistynyt suomalainen nainen voikaan parhaimmillaan olla.mutta ei ne muut naiset sellaisia ollut ja moni korkeastikoulutettu nainen samastui eevikseen ja vaati että eevis pidetään tv ssä niin tommosii tyttöi ne koulutetut on tyttöjään mutta varmasti muilla on ollut inhaa ja inhottavaa ollu siellä kun eevis touhusi touhujaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta ei ne muut naiset sellaisia ollut ja moni korkeastikoulutettu nainen samastui eevikseen ja vaati että eevis pidetään tv ssä niin tommosii tyttöi ne koulutetut on tyttöjään mutta varmasti muilla on ollut inhaa ja inhottavaa ollu siellä kun eevis touhusi touhujaan
Miten koulutettu tämä nainen olikaan, emmehän me totuutta tiedä. Peruskoulun käynyt toki, mutta kaikki muu kai hakusessa, kun vielä tuossa iässä opiskelee.
Jotain valmista luulisi jo tulleen, siis ikuinen opiskelija. Ja mitä töitä tekee, taki? Jos minä olisin työpaikalta lähtenyt BB-taloon olisin saanut kyllä hakea uuden työpaikan, mutta joissakin kai venytään ja siedetään kaikkea "uutta" ja ihguu.
Huvitti vaan kun piti miestä tyhmänä taviksena, käytti siis vain hyväkseen kun sai.
- Anonyymi
Tyhmä jakorasia ei käy suihkussa viikkoon ja sitten panee jotain paskaa miestä telkkarissa. Tuollaisia naiseet on jotka haluaa telkkariin, toivottavasti muija pysyy kotona suraavat 10 vuotta. Itse häpeäisin jos en kävisi suihkussa ja olisin jakorasia.
- Anonyymi
Uudet nais asukkaat on varmaan fiksumpia eikä ne heti ala jakorasiaksi jännämiehelle.
- Anonyymi
no toivotaan ettei korkeastikoulutettuja tyttöjä sinne mene mut jos taviksia menee niin tylsää tavallista elämää mutta koulutetut tuo sinne jännää elämää ja jänniä asioita joita vain koulutetut ymmärtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no toivotaan ettei korkeastikoulutettuja tyttöjä sinne mene mut jos taviksia menee niin tylsää tavallista elämää mutta koulutetut tuo sinne jännää elämää ja jänniä asioita joita vain koulutetut ymmärtää
Ilmankos sinä et ymmärrä mistään mitään kun et edes kirjoittamaan ole oppinut.
- Anonyymi
Miksi roikkuu edelleen mendiassa, pysyisi poissa katsojat ovat jo unohtaneet ja uusia tyrkkyjä tulossa.
Käsittääkseni taloon tyrkkääviä tsekataan, onko kaikki kunnossa. Nainen kertoo, että hän tahtoo elää yöt ja nukkua päivät, olisi pitänyt taloon mennessä tuoda asia esiin. Tahtoo panna yöt ja nukkua päivät.
Taisi muuten itsekin käyttää sanaa panna. Aika paha. - Anonyymi
Ei oo todellista. Muijasta tuli sairas bb talon takia kun paneskeli jotain ääliötä. Siinäpä sen näkee ettei koulutetut naiset ole mitään fiksuja, tuokin muka fiksu lehtien perusteella oliko se mensan jäsen ja kaikkea ja silti paneskelee itsensä sairaaksi.
- Anonyymi
Taitavat kaikki taloon menevät olla "sairaita", kaikki eivät vaan jää mediaan roikkumaan. Joku vastuu pitäisi muuten Ip-lehdilläkin olla ja jättää huomioimatta moiset ulostulot. Oppineiden ja oppimattomien.
- Anonyymi
Muija vaikutti aika yksinkertaiselta muutenkin. Panolle heti ekan miehen kanssa vaan ja nyt itkee että masennus ja kaikkea. Hauska juttu sinänsä että naisille tulee kaikkia sairauksia kun panevat jotain miestä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588