Asun keski-suomessa (tarkempaa aluetta en kerro) ja tämän viikon aikana täällä olen havainnut feikki postiautoja. Eli postia esittäviä autoja/auto, jonka kyljessä lukee ”posti” mutta se ei edes jaa postia. Saatoin ystäväni toissa iltana kotiin ja kun matkoin jatkaa kotiini oli ystäväni lähettänyt viestin, jossa kertoi, että kysyinen vale postiauto oli tullut häntä vastaan ja hidastanut hänen kohdallaan. Tosiaan nää vale postiautot ei jaa postia tai tee muutakaan postiauton tapaista vaan liikkuu yöllä, hidastelee ihmisten kohdalla, kiertelee ihmisten pihoissa. Olen kuullut, että autoa ajaisi jokin mies. Mun mielestä tää on tosi pelottavaa ja äsken näin vilaukselta sellaisen postiauton, joka kääntyi meidän pihassa eikä laittanut yhtäkään postia laatikkoon.
Feikki postiautoja liikkeellä
1
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän meilläkin kaupungin liitosalueella ajelee tuollaisia postin pakettiautoja. Jopa pihan läpikin, eikä jaa postia (joskus kyllä jättää nippuja pihalla olevaan laatikkoon). Siis ainahan ei voi tietää onko joku Postin logoilla ajeleva auto oikea ja asiallisella matkalla. Jotkin Postin logoilla olevat pakuautot ovat yksityisyrittäjän autoja ja voivat siis olla liikenteessä muussakin ajossa kuin postinjaossa. Jos epäilee että kyseessä on asiaton pakuauto, kannattaa ottaa muistiin aika ja kysyä Postista onko heidän autonsa ollut silloin liikenteessä alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212