Asun keski-suomessa (tarkempaa aluetta en kerro) ja tämän viikon aikana täällä olen havainnut feikki postiautoja. Eli postia esittäviä autoja/auto, jonka kyljessä lukee ”posti” mutta se ei edes jaa postia. Saatoin ystäväni toissa iltana kotiin ja kun matkoin jatkaa kotiini oli ystäväni lähettänyt viestin, jossa kertoi, että kysyinen vale postiauto oli tullut häntä vastaan ja hidastanut hänen kohdallaan. Tosiaan nää vale postiautot ei jaa postia tai tee muutakaan postiauton tapaista vaan liikkuu yöllä, hidastelee ihmisten kohdalla, kiertelee ihmisten pihoissa. Olen kuullut, että autoa ajaisi jokin mies. Mun mielestä tää on tosi pelottavaa ja äsken näin vilaukselta sellaisen postiauton, joka kääntyi meidän pihassa eikä laittanut yhtäkään postia laatikkoon.
Feikki postiautoja liikkeellä
1
230
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän meilläkin kaupungin liitosalueella ajelee tuollaisia postin pakettiautoja. Jopa pihan läpikin, eikä jaa postia (joskus kyllä jättää nippuja pihalla olevaan laatikkoon). Siis ainahan ei voi tietää onko joku Postin logoilla ajeleva auto oikea ja asiallisella matkalla. Jotkin Postin logoilla olevat pakuautot ovat yksityisyrittäjän autoja ja voivat siis olla liikenteessä muussakin ajossa kuin postinjaossa. Jos epäilee että kyseessä on asiaton pakuauto, kannattaa ottaa muistiin aika ja kysyä Postista onko heidän autonsa ollut silloin liikenteessä alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011382
- 1337030
- 1015783
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793040