...kuin pajupilli koko päivän. Erittäin kuuluvasti. Onko muilla samaa kokemusta? Loppuukohan tämä huomenna? Mikä siihen tuli, ihan kuin höyryveturi lähestyisi ja vislaisi. Alkaa pikku hiljaa hävettämään.
Piippaa koko yön.
Nenä on vinkunut...
22
74
Vastaukset 22
Minä nukahdan, nenä ei. Soitelkoon nyt sitten.
Hyvää yötä :)Talouspaperista tollot nokkaan! 👌
- Anonyymi
Viheltääkö duurissa? Corona teetättää just tuota.
- Anonyymi
Oletko koittanut niistää? Voisi tulla sellainen hieno heleä törähdys kuin joillain vanhoilla miehillä joskus tulee. Sellainen pieni arkipäivän fanfaari.
Phiif. Niistetty on. Vihellys laantui aamulla viimeisen 5009 niiston jälkeen. Tilapäinen nenän järjestelmähäiriö, mutta
erittäin ärsyttävä piippaaja :D
Auttaiskohan nenäsuihke?
- Anonyymi
Ottais tampoonin poies.
Anonyymi kirjoitti:
Ottais tampoonin poies.
Ai meinaatko, että alhaalta kun luukun aukaisee...:)
Onkos herne menny nenuun? :)
- Anonyymi
Menee useinkin, aikansa ärskyttää, korvan kautta ulos. Välillä nauraa touhujanne. Nyt kiirusta pukkaa, lauuvantaina villakoirat hävitkööt nurkista.
- Anonyymi
Mahani murisee joskus niin kovalla äänellä että säikähdän itsekin: Mistä tuo kova ääni tuli?
- Anonyymi
Jännämiehen mälli siellä vain kommentoi. Ilolaulua laulelee.
- Anonyymi
Ootko koittanu onko sulla pajunoksa korvassa niiku tällä ukolla:
https://www.reddit.com/r/MakeMeSuffer/comments/hotl68/stick/ - Anonyymi
Yöllä pitää nukkua hyvin, kerätä voimia jotta jaksaa taas päivällä nukkua päiväunia.
Päiväunia pitää nukkua jotta jaksaa yöllä nukkua.
Pitää nukkua jotta jaksaa nukkua. - Anonyymi
Täytyy sitten vanhana nukkua enemmän, nyt vielä virtaa riittää kohtalaisesti. Tai olisikohan mahdollista virran puutteesta, kun ärsytyskynnys madaltunut huomattavasti ruikuttajien suhteen.
- Anonyymi
Tein minä nenästä hilpeän huilun...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651358
- 1131040
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37825Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.12787Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54735- 70708
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää52694- 69646
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33634Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23621