En varmaa ikinä saa naista.

Anonyymi

Alkanu jo tuntuu siltä. Että en saa ikinä naista. Oon tavallisen näkönen,mut en rumakaa. Käyn salilla liikun. En käy töissä. Tuntuu nykyajan naiset olevan tosi vaativia ja nirsoja.

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl se vähä masentaa ku näkee muita pariskuntia ja on aina jokapaikas yksin. Ite oon kyl masentunutki kun kaivannu jo kauan naista elämääni.

      • Anonyymi

        Kyllä sä sitten tarttet naisen elämääsi, jos sen takia olet ollut masentunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä sitten tarttet naisen elämääsi, jos sen takia olet ollut masentunut.

        No kyl nä tarvin. Kaipais haleja kosketuksia ja nukkumista vierekkäin. Masentuu ku on aina ja aina yksin.


      • Heeh...kuule, yhden viikonkin kun olet tiiviisti naisen kanssa niin tiedät kaiken muunkin mesomisen kuin ”katukuvan” parit. Pian mietit miksei talossa autotallia ole. Ei se ole helppoa. No joo ehkä voi tulla haleja, mutta tulee siinä sitten vaateitakin. Sääntöjä. Odotuksia. Mieti tarkkaan oletko valmis sellaiseen. Toinen on siitä eteenpäin kuvioissa mukana ympäri vuorokauden, jokaisena vuoden päivänä ja ne kaikki päivät eivät ole sydämen punaisia ja että sovussa ostettais rismassa paprikaa. Nainen tulee puuttumaan liikkeisiisi eli menoihin touhuihin ostoksiin nukkuma-aikoihin, ruokiin sen sellaiseen. Mieti hyvä mies tarkkaan oletko valmis jakamaan elämästäsi yhtään mitään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Heeh...kuule, yhden viikonkin kun olet tiiviisti naisen kanssa niin tiedät kaiken muunkin mesomisen kuin ”katukuvan” parit. Pian mietit miksei talossa autotallia ole. Ei se ole helppoa. No joo ehkä voi tulla haleja, mutta tulee siinä sitten vaateitakin. Sääntöjä. Odotuksia. Mieti tarkkaan oletko valmis sellaiseen. Toinen on siitä eteenpäin kuvioissa mukana ympäri vuorokauden, jokaisena vuoden päivänä ja ne kaikki päivät eivät ole sydämen punaisia ja että sovussa ostettais rismassa paprikaa. Nainen tulee puuttumaan liikkeisiisi eli menoihin touhuihin ostoksiin nukkuma-aikoihin, ruokiin sen sellaiseen. Mieti hyvä mies tarkkaan oletko valmis jakamaan elämästäsi yhtään mitään.

        Huh huh,
        Kovaa on.

        Oot muuten aika hyvä ylipuhumaan :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Huh huh,
        Kovaa on.

        Oot muuten aika hyvä ylipuhumaan :)

        Se on niinko varuuiks ettei lähretä sanomahan nottei varootettu kans.

        Se o miesparoolle tsemppiviesti.

        Minähä se nämä tiijän. Ja sen mite elämää suurempi riita saaraan ku valitaan kylmätankkausasemaa.


      • Thymallus kirjoitti:

        Huh huh,
        Kovaa on.

        Oot muuten aika hyvä ylipuhumaan :)

        Sullakii on viime aikoona havaattu lipsumista naisten völjyyn niin paa mielehes ku äiree neuvoo ehtoolla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sullakii on viime aikoona havaattu lipsumista naisten völjyyn niin paa mielehes ku äiree neuvoo ehtoolla.

        Nyt olen kyllä pihalla, mutta jospa tällä palopuheella taas vähän aikaa.

        Onneksi olemme yksilöitä, emmekä sukupuolia :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Nyt olen kyllä pihalla, mutta jospa tällä palopuheella taas vähän aikaa.

        Onneksi olemme yksilöitä, emmekä sukupuolia :)

        Guten tag, nyt se on kohta mentävä. :)


    • Anonyymi

      Jos ei käy duunissa, ainoa vaihtoehto saada naista on Kontulan räkälät.

      • Anonyymi

        Aika törkeetä. Ei aina oo duunia ja opiskelua?


    • Anonyymi

      Joo sama juttu oon komee mut en saa silti ikinä naista sitäpaitsi kaikki mun puheet sensuroidaan täältä sanoin mitä hyvänsä. Onko täällä joku sisäpiirijengi joka on salaliitossa mua ja muita ätmejä vastaan?!? Häh!!! Vastatkaa nyt SAATANA!!!

      Mun ajatus tästä palstasta on se että täällä ON JOKU PIENI OMA KIUSAAJIEN SISÄPIIRI JOKA ON LIITTOUTUNUT ÄTMEJÄ VASTAAN!!!!

      Jos tämäkin kirjoitus sensuroidaan niin se vain vahvistaa sen että olen oikeassa! Ilmeisesti he kokevat sinkkumiehet niin kovana uhkana itselleen että heidät täytyy eliminoida pois keinolla millä HYVÄNSÄ!

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Eiköhän se viinamies kohta taas anna niitä omia ohjeitaan ja käske juomaan viinaa niin saat naista. Ite en kyllä semmoseen usko.

      • Anonyymi

        Niin mä oon kohta juonut itseni jo hautaan muta eipä vaan naista näy eikä kuulu!

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä oon kohta juonut itseni jo hautaan muta eipä vaan naista näy eikä kuulu!

        KilttiMies89

        Kyllä sen viinamiehenki juominen koituu sen kohtaloks vai onko niin, ettei se ookkaan oikeasti viinamies? Jos se vaan haluaa, että munaa naisten silmissä ittensä juomalla viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä oon kohta juonut itseni jo hautaan muta eipä vaan naista näy eikä kuulu!

        KilttiMies89

        Jo ei sitä naista saa. Ne haluu vaa komistuksen tai mustan iso kullisen miehen. Ne osaa puhua naisille ja naurattaa naisia. Ja ovat komeita.


      • Anonyymi

        Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja löytää kumppanin.
        Nuorena kun alkaa juomaan viinaa kylillä ja bileissä niin voi tehdä tuttavuutta niihin luokan hiljaisiinkin tyttöihin. Sieltä ne ensimmäiset naiskokemukset tulevat joiden päälle rakentuu myöhemmän elämän parisuhteet. Raitis mies vain katselee luokan tyttöjä salaa ja viinamies tapaa niitä oikeasti bileissä.

        Vähän vanhempana viinamiehet sitten tapaavat naisia yökerhoissa ja opiskelijabileissä. Raitis mies on edelleen yksin kotona vain haaveilemassa niistä luentosalissa nähdyistä naisista.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Tässä totaalisesti pää hajoo ku ei pääse edes naista koskemaan. Aina vaa näkee varattuja. Mä en vittu ole ruma edes. Ei vaa kelpaa.. mikähän noit naisia nykyää vaivaa. Eivät ees vastaa...

    • Anonyymi

      Sitte valitetaan et oo komer plaaplaa. Ruikutat ja kaikee. Helvetti millanen pitäs olla. Pilluakaa ei juuri koskaa saa.

    • Anonyymi

      Saisipa suht tavis nätin naisen treffeille pääsis juttelee ja sit se tulis mun luo kattoo leffaa ja olis tosi kiva. Ei vain oo mus mitää kiinnostavaa ja jännää vaikka en kovin ruma olekkaa. Vitut hautaa asti yksin.

      • Anonyymi

        Kuule älä luovuta vielä, elämä saattaa yllättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule älä luovuta vielä, elämä saattaa yllättää.

        Tuskin ku ei oo mitää semmosia ominaisuuksia että naiset kiinnostuis. Ei oo nii komee. Ei oo rahaa ostaa uusimpia muotivaatteita. Ei oo jännämies itsevarma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ku ei oo mitää semmosia ominaisuuksia että naiset kiinnostuis. Ei oo nii komee. Ei oo rahaa ostaa uusimpia muotivaatteita. Ei oo jännämies itsevarma.

        Luonne on silti mukava ja välittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule älä luovuta vielä, elämä saattaa yllättää.

        Mä en ainakaa enää ole vuosiin uskonut tuollaisiin yllätyksiin pätkääkään.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Jollet juo , niin et nai etkä naista saa seon varma asia.

    • Anonyymi

      Jos et ole väkivaltainen ja tatuoitu jännä-ähkijä tai menestynyt, narisistinen johtoasevassa oleva alfamies ei kannata aikaa turhaan tuhlata länsimaisesta naisesta haaveiluun. Edes vähääkään varoissa oleva kunnollinen ja kiltti mies tietää tämän, jonka myötä hän hakee naisensa aasian suunnalta. Siellä naiset ovat vielä kunnollisia, tottelevaisia ja miestä mielellään palvelevia eivätkä feminismin pilaamia etuoikeutettuja miehiä vihaavia nirppanokkia.

      • Anonyymi

        Niinhän luulet. Annas kattoo vaan kun hetki on mennyt, saatkin elättää puolta sukua sen Aasian morsiamen suvusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän luulet. Annas kattoo vaan kun hetki on mennyt, saatkin elättää puolta sukua sen Aasian morsiamen suvusta

        Summat on silti pieniä loppujen lopuksi kun ajattelee kokonaiskuvaa mitä sillä saa.


    • Anonyymi

      Kalaa pitää saada että pääsee kalaporukoihin ja naiset näkevät, että mies osaa kalastaa kalaporukoissa. Kalamies saa naisia.

      Kalaa saamaton mies ei kalaporukoihin pääse eikä saa naista ja perhettä.

      T. kalamies

    • Anonyymi

      Mikäli tuote ei maistu kuluttajille, ei vika ole kuluttajissa vaan tuotteessa.

      Elikkäs allu vika on yhä vain edelleen sussa. Susta nainen saisi vain epätoivoisen riippakiven palloksi jalkaansa. Se olisi näköjään laitoshoito tuon pään kuntoon hoidattamiseksi yhä edessä.

    • Anonyymi

      Näihin iänikuisiin ruikutuksiin pitäisi aina lisätä se miten paljon on naisia oikeasti edes yrittänyt. Todennäköisesti suurin osa ruikuttajista ei ole ollenkaan, tai korkeintaan jos jossain deittisaitilla on viestejä laitellut.

      • Anonyymi

        Naisiin voi yrittää tutustua silloin kun juodaan viinaa yökerhossa tai bileissä. Arkielämässä naiset eivät ole tutustumisille avoimia, mutta silloin kun juodaan viinaa niin tuttavuuksia syntyy.

        Viinamies tapaa naisia kun juodaan viinaa. Raittiilla miehellä ei ole edes mahdollisuuksia yrittää.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      En tiedä. Ei naista saa. Alkaan luovuttamaan jo. Tinderiki ihan huijareita täynnä. Yksin hyvä.

      • Anonyymi

        Luovuta. Parempi kaikille!


    • Anonyymi

      Afrikkalaiset ja virolaiset saa naisia ne on niin suosittuja. Niil on rahaa hienot autot ja hienot vaatteet.

      • Anonyymi

        Virolaiset ja afrikkalaiset miehet tunnetusti uivat rahassa kuin Roope Ankat konsanaan :D


    • Anonyymi

      "Mikäli tuote ei maistu kuluttajille, ei vika ole kuluttajissa vaan tuotteessa."
      Naulan kantaan! Tämän voisvat Allu & kumppanit iskostaa sinne kalloonsa.
      Rehellinen itsetutkiskelu tekisi hyvää. Kysyä itseltään mikä MINUSSA on pielessä ettei kukaan koskaan kiinnostu? Miten käyttäydyn? Miten esiinnyn? Minkälaisen kuvan annan itsestäni, myös siitä mitä olen sisältä, ei pelkät muotivaatteet ja ulkoinen habitus!
      Jokaisella on perustavaa laatua oleva lupa olla valitsemasta kumppania joka ei kerta kaikkiaan kiinnosta ja josta ei pidä. Siihen et sinä Allu eikä kukaan muukaan voi ketään pakottaa.
      Minkälaisen parisuhteen arvelisit saavasi ihmisen kanssa joka ei tunne pienintäkään vetoa sinuun? Joka ei edes pidä sinusta? Vain koska sinulla on jokin kuviteltu "oikeus" saada nainen elämääsi? Kuink onnellisia olisitte? Vastaapa rehellisesti.
      Ainoa apu ja keino on katsoa itseään syvälle ja tarkkaan. Sitten pyrkiä korjaamaan se, mikä on tiellä ja vinossa ihmissuhteen solmimiseen. Sillä sieltä se löytyy. Ja sitähän te ette myönnä. Tietenkään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe