Olen 33 vuotias mies ja unelmissa olisi jo perhe perustaa. Kaksi tai jopa kolme lasta. Käytännössä kaikilla kavereilla ja yms tuttavilla on jo perheet perustettu ihan tässä muutaman vuoden sisään ja ne elää omaa elämää. Välillä tuntuu, että tyhjän päälle jäänyt. Toki siis aivan aidosti haluan perheen, sellainen tunne siis.
Ongelmana on löytää naista itselleen. Kyllä noilla treffisivuilla ja deittisovelluksissa on tullut pyörittyä, mutta ei niistä mitään. Vähän alkaa jo jännittää ja pelottaa, että näinköhän saan omaa perhettää koskaan. Ei tästä enää tulee nuorruttua enää, kyllä vuodet menee nopeasti.
Saankohan koskaan omaa perhettä
Anonyymi
4
210
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muita kohtalotovereita?
- Anonyymi
Älä vaan sitten kenenkään kanssa homma parissa vuodessa lasta...
Pari vuotta ensin tutustut ja vasta kolmantena mietit lapsia.
Varma ero jos suhteeseen menet lapsiasia edellä.
Joku varmaan näkee sinussa hyvää isä ainesta, mutta kun lapset on saatu niin tulee ero.
Valitettavaa. Kannattaa käyttää aikaa tutustumiseen. Hei, mietin itse samankaltaisia asioita.
Kyllä minä uskon että saat. Minusta kaikkein ihanimmat miehet on, jotka haluaa lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262688
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562167Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241737- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711220- 891065
- 90989
- 128931