Olen 33 vuotias mies ja unelmissa olisi jo perhe perustaa. Kaksi tai jopa kolme lasta. Käytännössä kaikilla kavereilla ja yms tuttavilla on jo perheet perustettu ihan tässä muutaman vuoden sisään ja ne elää omaa elämää. Välillä tuntuu, että tyhjän päälle jäänyt. Toki siis aivan aidosti haluan perheen, sellainen tunne siis.
Ongelmana on löytää naista itselleen. Kyllä noilla treffisivuilla ja deittisovelluksissa on tullut pyörittyä, mutta ei niistä mitään. Vähän alkaa jo jännittää ja pelottaa, että näinköhän saan omaa perhettää koskaan. Ei tästä enää tulee nuorruttua enää, kyllä vuodet menee nopeasti.
Saankohan koskaan omaa perhettä
Anonyymi
4
310
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muita kohtalotovereita?
- Anonyymi
Älä vaan sitten kenenkään kanssa homma parissa vuodessa lasta...
Pari vuotta ensin tutustut ja vasta kolmantena mietit lapsia.
Varma ero jos suhteeseen menet lapsiasia edellä.
Joku varmaan näkee sinussa hyvää isä ainesta, mutta kun lapset on saatu niin tulee ero.
Valitettavaa. Kannattaa käyttää aikaa tutustumiseen. Hei, mietin itse samankaltaisia asioita.
Kyllä minä uskon että saat. Minusta kaikkein ihanimmat miehet on, jotka haluaa lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560