Olen 33 vuotias mies ja unelmissa olisi jo perhe perustaa. Kaksi tai jopa kolme lasta. Käytännössä kaikilla kavereilla ja yms tuttavilla on jo perheet perustettu ihan tässä muutaman vuoden sisään ja ne elää omaa elämää. Välillä tuntuu, että tyhjän päälle jäänyt. Toki siis aivan aidosti haluan perheen, sellainen tunne siis.
Ongelmana on löytää naista itselleen. Kyllä noilla treffisivuilla ja deittisovelluksissa on tullut pyörittyä, mutta ei niistä mitään. Vähän alkaa jo jännittää ja pelottaa, että näinköhän saan omaa perhettää koskaan. Ei tästä enää tulee nuorruttua enää, kyllä vuodet menee nopeasti.
Saankohan koskaan omaa perhettä
Anonyymi
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muita kohtalotovereita?
- Anonyymi
Älä vaan sitten kenenkään kanssa homma parissa vuodessa lasta...
Pari vuotta ensin tutustut ja vasta kolmantena mietit lapsia.
Varma ero jos suhteeseen menet lapsiasia edellä.
Joku varmaan näkee sinussa hyvää isä ainesta, mutta kun lapset on saatu niin tulee ero.
Valitettavaa. Kannattaa käyttää aikaa tutustumiseen. Hei, mietin itse samankaltaisia asioita.
Kyllä minä uskon että saat. Minusta kaikkein ihanimmat miehet on, jotka haluaa lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833