Olen 33 vuotias mies ja unelmissa olisi jo perhe perustaa. Kaksi tai jopa kolme lasta. Käytännössä kaikilla kavereilla ja yms tuttavilla on jo perheet perustettu ihan tässä muutaman vuoden sisään ja ne elää omaa elämää. Välillä tuntuu, että tyhjän päälle jäänyt. Toki siis aivan aidosti haluan perheen, sellainen tunne siis.
Ongelmana on löytää naista itselleen. Kyllä noilla treffisivuilla ja deittisovelluksissa on tullut pyörittyä, mutta ei niistä mitään. Vähän alkaa jo jännittää ja pelottaa, että näinköhän saan omaa perhettää koskaan. Ei tästä enää tulee nuorruttua enää, kyllä vuodet menee nopeasti.
Saankohan koskaan omaa perhettä
Anonyymi
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muita kohtalotovereita?
- Anonyymi
Älä vaan sitten kenenkään kanssa homma parissa vuodessa lasta...
Pari vuotta ensin tutustut ja vasta kolmantena mietit lapsia.
Varma ero jos suhteeseen menet lapsiasia edellä.
Joku varmaan näkee sinussa hyvää isä ainesta, mutta kun lapset on saatu niin tulee ero.
Valitettavaa. Kannattaa käyttää aikaa tutustumiseen. Hei, mietin itse samankaltaisia asioita.
Kyllä minä uskon että saat. Minusta kaikkein ihanimmat miehet on, jotka haluaa lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046