Kaikkien naisten ihannemies oli taas kerran löytynyt! Ibrahim Ulkomaalainen. Ollut sotimassa ja kaikkea. Komea ja ympärileikattu. Kaikkien naisten märkä uni.
Ja loppu onkin sitä tuttua historiaa:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006567331.html
Tämän tietää jokainen suomalainen mies, mutta tällaista ei usko yksikään suomalainen nainen. Kaikki haluavat pikkuhousut märkänä vain Ibrahimin. Ibrahimista käy kilpailu kuumimpana. Ja kun yksi Ibrahim poistuu, uusia löytyy tilalle. Ja Ibrahimille naisia! Suomalaisia naisia.
Ei siinä Matilla tai Antilla tai Jussilla ole mitään mahdollisuuksia valintatilanteessa.
Ihannemies löytyi!
4
233
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Tuohan olikin vain Suomessa. Ihannemiesten Ihmemaassa niitä on vieläkin ihannoitavampia, kuten vaikka Ted Bundy: https://fi.wikipedia.org/wiki/Ted_Bundy
Häneen oli viittaus Iltap*skan ns uutisessa, joka poistettiin. Siinä joku psykologi tms kertoi, miksi naiset ovat erityisen kiimassa hänen kaltaisiinsa.
Ted oli oikea naismagneetti: sai sananmukaisesti iskettyä useitakin nuoria naisia samana päivänä. Tunnusti vain 30, mutta epäillään olleen satoja... - Anonyymi
Toi on totta,komea tummatukka,mustat silmät,iso ynpärileikattu terska,suuret kivespussit,jossa isot kivekset tumassa nahkapussissa,osta lähtee kunnon satsi.On kiinostava. Niitä on paljon,ja lisää tulee.%0 vuoden kuluttua,niitä on yli puolet Suomen väestöstä,siinä mukana Venäläiset.
- Anonyymi
50 vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Hyi. Ei ole minun makuuni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331471Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.451052- 1051028
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117805Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.62730- 29685