Vaativuus ja kontrollointi

Anonyymi

Mies vaatii paljon ja käskee ja kontrolloi. Kohtelee toisinaan kuin olisin lapsi.
Niuhottaa jos laitan jalat auton kojelaudalle koska autoa pitää kunnioittaa. Niuhottaa jos olen masentunut enkä yhtenä päivänä jaksakkaan esim tiskejä laittaa kun olen niin maassa, yleensä laitan tiskit hyvin ja teen tarpeeksi.
Puhtaitakaan sukkia ei saa laittaa pöydälle.. Itse laittaa pöydälle rojujansa jotka on likasempia kuin pestyt sukat.
Kaikki asiat ja kotityöt pitäisi hoitaa silloin kun hän haluaa siten kuin hän haluaa. Itse ei yksin ollessaan imuroi ja lattiat paskaset.
Käskee tehdä asioita. Valittaa jos en tee asioita niinkuin hän haluaa.
Neuvoo ja käskee usein kuin olisin lapsi.
Niistän nenän väärin, laitan jalat väärin pukeudun väärin räplään muka liikaa kännykkää... Olen muka liian erilainen kuin hän koska en arvostele ja tuomitse kaikkia ihmisiä,... En saa somessa puhua uskonnosta, en saa somessa ilmasta mielipiteitä, en saa treenata kotona koska sitte haisee hiki, en saa lohduttaa lastani kun hän on komentanut lasta, en saa puhua elokuvan aikana, en saa puhua tunteistani tai ongelmista yms yms
Ei usein pyydä vaan käskee.. Syynä kuulemma ettei jaksa töiden jälkeen lirkutella.. Ikäänkuin ystävälliset sanat ois painavampia ja vaikeempia.
Pöydässä pitää ruuan jälkeen kiittää ku pitää olla kohtelias, itse ei osaa edes kohteliaisuuden perustaa eli ystävällistä ja kunnioittavaa kohtelua minua kohtaan.
Tavaroita pitää kunnioittaa mutta minua ei kunnioiteta..
Mies pilaa aina mun hyvän fiiliksen. Eilenkin oli hyvä päivä kunnes tuli niuhottamaan kun asuntoautossa pelkääjän paikalla levähdin ja nostin toisen jalan kojelaudalle ja asetuin mukavasti ja hetken lepuutin silmiä.
Ärsyttävää kun joku kokoajan kyttää ja arvostelee mitä teen ja miten olen. Ei saa olla rennosti ja oma ittensä.
On kuulemma hänen auto ja toisen omaisuutta pitää kunnioittaa.. Voi hemmetti mitä saivartelua. Auto on vain tavara. Autoon mulle kuin koti varsinkin asuntoauto. Asumme yhdessä ja olen kotonani hänen ostamassa talossa kuin kotonani koska se on munkin koti. Myös hänen autossa olen tietysti kuin kotonani. Hänellä ei ole oikeutta määrätä miten olen vaikka talo ja auto onkin hänen maksama tai oikeastaan auto on hänen äidin maksama.
Koen ettei hän arvosta ja kunnioita minua ja että hän kontrolloi eikä pidä minua järkevänä täysin kykenevänä aikuisena. Koen että hän pitää itseään parempana ja olevansa ylempänä minua. Koen ettei minulla ole vapautta enkä saa olla oma itseni. Koen ettei minua rakasteta tällaisena.
Olemme olleet kaksi vuotta yhdessä.
Onneksi hän on myös osoittanut kykenevänsä muuttamaan jonkin verran käytöstään koska tuo määräily on kyllä vähentynyt koska olen siitä usein puhunut.
Toivoisin vaan että tuo jo loppuisi ja hän alkaisi arvostaa mua. Ja katsoisi mua arvostaen eikä arvostellen.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko lapsi yhteinen? Sitten olet kusessa. Jos ei, lähde karkuun.

    • Anonyymi

      Juokse, ja lujaa. Vaikutat nuorelta, joten sinua on vielä helppo alistaa, hyväksikäyttää ja nöyryyttää. Usko huviksesi, tuo menee vain pahemmaksi, kunnes sinusta ei ole jäljellä enää mitään. Ota lapsi ja JUOKSE!!

    • Anonyymi

      Ei ole oikein tuo kohtelu :(

    • Anonyymi

      "Toivoisin vaan että tuo jo loppuisi ja hän alkaisi arvostaa mua. Ja katsoisi mua arvostaen eikä arvostellen."

      Ei lopu. Ihan hullu, lähde menemään.

    • Anonyymi

      Miksi otit narsisti miehen. Kärsi siis oma valintasi.

    • Sellainen pikkuasia noin yleisellä tasolla: mieti, miten käy jos miehesi ajaa kolarin niin, että matkustajan ilmatyyny laukeaa pitäessäsi jalkoja kojelaudalla.

      Siinäpä kaikille pohdittavaa.

    • Anonyymi

      Joo, ajattelin samaa. Uskonkin aloituksen olevan provo.
      Jos käyttäytyy kuin kuriton nulikka, ei ihme jos kohtelee kuin lasta.

      Arvostus pitää ansaita.

    • Anonyymi

      Pari kommenttia.

      "Niuhottaa jos laitan jalat auton kojelaudalle "
      "Puhtaitakaan sukkia ei saa laittaa pöydälle."

      Jalkoja ei saa missään nimessä laittaa kojelaudalle. Se on selkeä turvallisuusriski, ei niuhottamista.
      Sukkia ei laiteta pöydälle (ei puhtaitakaan), ei kenkiäkään, ei tossuja, ei reppuja tai kasseja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe