Lihava nainen lopetti seksin harrastamisen

Anonyymi

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tossakin näkee nykypäivän naisten elitismin, saa läskinä naisena komealta mieheltä seksiä mutta siitäkin pitää keksiä jotain negatiivista.

      • Anonyymi

        Itse en ymmärrä komeita miehiä jotka antaa seksiä läskille naiselle


      • Anonyymi

        Missä kohtaa sanottiin miehen olleen komea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa sanottiin miehen olleen komea?

        Naisen omissa kirjoituksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen omissa kirjoituksissa.

        Alkuperäiskielelläkö?
        Tuossa suomennoksessa puhuttiin ”ihanasta” miehestä. Hänen ulkonäköään ei mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäiskielelläkö?
        Tuossa suomennoksessa puhuttiin ”ihanasta” miehestä. Hänen ulkonäköään ei mainittu.

        Niin.

        https://www.buzzfeednews.com/article/laurabogart/sex-celibate-dating-weight-body-image


    • Anonyymi

      Kaikkien muidenkin, kuin vain lihavien, kannattaa tehdä tuo päätös.

      "Entä, jos alkaisin oppia enemmän sitä, mitä itse haluan, sen sijaan, että kannan huolta siitä, että muut haluavat minua?"

    • Miksi?

    • Anonyymi

      Seksi aiheuttaa epätervettä riippuvuutta. Yökkis. Naiset peittävät tuoksunsa hajuvesillä jotta parempaa olisi saatavilla. Merkkaavat hissit ja muut yleiset tilat keinotekoisilla tuoksuillaan kuin koirat puunjuuret, vain takatajuntaisten seksitoiveiden vuoksi.

      • Anonyymi

        Tykkäätkö enemmän sissijuuston aromista?


    • Anonyymi

      Luulisi, että lihavien naisten seksin harrastaminen loppuu automaattisesti partnerin puutteen vuoksi.

      • Anonyymi

        Aina löytyy epätoivoisia luusereita, jotka panisivat vaikka emäsikaa


      • Anonyymi

        Kaikkien miesten ei tarvitse yrittää kompensoida pientä munaansa pienillä naisilla, vaan jotkut tykkäävät kun saavat enemmän.


      • Anonyymi

        Juu ei siinä noin kuitenkaan käy. Itse sain nuorempana, alipainoisena seksiä huomattavasti vähemmän kuin nyt ylipainoisena. Tämän seksin vuoksi ei siis kannata ainakaan laihduttaa. Toki normaali paino toisi terveyttä, mutta jostain syystä ei lisää seksiä. Olisiko miehillä niin heikko itsetunto, että on helpompi mennä sänkyyn ylipainoisen naisen kanssa? Vai mikä tekee seksistä kivempaa pyöreämmän kuin langanlaihan kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei siinä noin kuitenkaan käy. Itse sain nuorempana, alipainoisena seksiä huomattavasti vähemmän kuin nyt ylipainoisena. Tämän seksin vuoksi ei siis kannata ainakaan laihduttaa. Toki normaali paino toisi terveyttä, mutta jostain syystä ei lisää seksiä. Olisiko miehillä niin heikko itsetunto, että on helpompi mennä sänkyyn ylipainoisen naisen kanssa? Vai mikä tekee seksistä kivempaa pyöreämmän kuin langanlaihan kanssa?

        Moni varmastikin ajattelee että läskillä naisella on huono itsetunto ja sen takia on helpompi ja antavaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni varmastikin ajattelee että läskillä naisella on huono itsetunto ja sen takia on helpompi ja antavaisempi.

        Totta, siksi en itse uskalla hirveästi laihduttaakaan. Pelkään että seksi lopahtaa. Nyt menee paremmin kuin laihempana. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, siksi en itse uskalla hirveästi laihduttaakaan. Pelkään että seksi lopahtaa. Nyt menee paremmin kuin laihempana. :D

        hei minä ainakin haluan sinua pyöreää. kuin jotain ritua, soita minulle 0407617537. rakastelaan, missä olet, minä olen alasti sängyllä.


    • Anonyymi

      Hyvä, kun nainen on päässyt eroon tuollaisesta miehestä. Tosin tuota selibaattia en ymmärrä, mutta jokaisen oma valinta koosta riippumatta.

    • Anonyymi

      Tuosta nyt ei ole mitään haittaa koska ei kyllä kukaan halua seksiä mätisäkin kanssa, yäk🤮

    • Anonyymi

      Tämäkin vielä! :D :D
      Hienoa naiset, itsetunto kuntoon nyt ihan kaikki!
      Jos seksistä kieltäytyminen leikkaa äijältä munat, on se äijän probleema, ei naisen.
      Kovin heppoisissa kantimissa näyttää se "miehisyys" olevan, toden totta. Säälittävää.
      Totta kai ihan jokaisella on samankaltainen oikeus kieltäytyä ja saada valita ja vaatia kumppani joka on itselle se paras.
      Aloittajalle sanon, että varohan mitä toivot! Nekin vähät jos ei olemattomat naiset jotka sinun kaltaisiasi ovat vielä huolineet, alkavat vaarallisesti huomata ansaitsevansa jotain paljon parempaa. Ja siinä sitten istut ja vikiset.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne samat äijät helposti löydä muita naisia pantavakseen, tuo nainenhan sitä ruikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne samat äijät helposti löydä muita naisia pantavakseen, tuo nainenhan sitä ruikuttaa.

        No mitäs ne ätmit sitten uikuttaa?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No mitäs ne ätmit sitten uikuttaa?

        Nainenhan tuossa uikutti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainenhan tuossa uikutti.

        Yks nainen jossain meren takana..

        Vs päivittäinen ätmien ulina täällä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Yks nainen jossain meren takana..

        Vs päivittäinen ätmien ulina täällä..

        Eikä sekään nainen ulissu, päinvastoin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainenhan tuossa uikutti.

        Missä se nainen uikutti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se nainen uikutti?

        Koko asiahan perustuu naisen valitukseen siitä ettei kelvannut komeiden miesten treffiseuraksi julkisesti.


    • Anonyymi

      Ruma lihava nainen saa seksiä ytmeiltä mutta ruma lihava mies ei saa keneltäkään.

      • Anonyymi

        Vai muka ”ytmeiltä”?
        Ei niillä ytmeillä kuule niin surkea itsetunto ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai muka ”ytmeiltä”?
        Ei niillä ytmeillä kuule niin surkea itsetunto ole.

        Hassua, mutta näin se vaan on. Tai no ehkä nainen ei sentään saa olla ruma kasvoiltaan, mutta lihavuus ei haittaa. Joku reppana luulee, että nainen on oitis ruma, jos hän on lihava. Ei laihakaan nainen ole automaattisesti kaunis. :D


    • Anonyymi

      Luin ensin, että "Lihava nainen opetti seksin harrastamisen", mutta ei näemmä opettanutkaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Noin päin moniavioisuus onkin luonnollisempaa kuin toisin päin. Olen aina ihmetellyt mormonimiehiä, joilla on esim. neljä vaimoa. Yksi mies ei millään pysty tyydyttämään neljää naista tai sitten hänen pitäisi jaksaa laittaa 8 kertaa päivässä. Jäisi työnteko ja muut harrastukset vähiin. :D


    • Anonyymi

      Huono harrastushan tuo on, pyöräily on parempi.

    • Anonyymi

      Harrastan seksiä noin kerran kuukaudessa,joskus harvemmin. Olen pullea leidi ja tyytyväinen elämääni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe