Tällä videolla käydään läpi työkaluja joita kotimekaanikko suurella todennäköisyydellä tarvitsee jossain vaiheessa, jos yhtään haluaa tehdä itse.
https://youtu.be/vsAU3T2bO1A
Jos ei kaikkia, niin ainakin osa noista.
Kotimekaanikon työkalut
10
878
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt alkaa olla Youtuben materiaali/mainos-suhde toivoton. Jos "asia"videota on 13 minuuttia ja nähdäkseen sen odotetaan katsottavan 14 minuuttia mainoksia. Ei kiitos.
Puoliväliin katsottuna video (9 työkalua, jotka tee-se-itse -huoltaja ainakin tarvitsee) antoi sellaisen uskomattoman tuloksen, että tarvitset ainakin huoltotelineen (jonka voi kyllä korvata esim. nostamalla pyörän vanhalla sisäkumilla kattoon), kuusioavaimet, torx-avaimet ja ristipää/suora ruuvimeisselit.
Kun videon alussa vilahtivat jo rengasraudat, voin vain kuvitella ne loput neljä...- Anonyymi
Itselläni on mainoksenesto lisäosat selaimessa käytössä. Ei tule yhtään mainosta youtubea katsoessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on mainoksenesto lisäosat selaimessa käytössä. Ei tule yhtään mainosta youtubea katsoessa.
Kaikissa mainoksissa voi painaa mainoksen pois 5s jälkeen
- Anonyymi
En edes viitsinyt katsella. Mutta. Tokmannilta ostin joskus työkalusarjan kuudella eurolla. Siinä on torxit ja talttaa, ristipäät, kuusiokoloavaimet, mattoveitsi, tongit. Sillä pääsee alkuun. Lisäksi hommasin erillisen kuusiokolosarjan, vähän järeempi, ketjuruoskan, pakka-avaimen, ja tietenkin polkimien avaamiseen tarvittavan avaimen. Tosin nekin aukee melko pitkälti nykyään kuusiokololla. Niin, ja vaijerileikkuri, ketjupihdit ja ketjunkatkaisija.
- Anonyymi
Katkenneen keskiölaakerin kotelon poistaminen.
https://youtu.be/_haB3XPY11Q
Tuossa videossa käy ilmi miten voi toimia jos sattuu "katastrofi" keskiölaakerin kotelon kanssa. - Anonyymi
Olen huoltanut ja korjannut fillareita vuosikymmeniä. Enkä ole vielä kokenut tarvetta minkäänlaisella huoltotelineelle. Pääsääntöisesti pistän fillarin lattialle ylösalaisin.
- Anonyymi
Itse hommasin Prismasta edullisen polkupyörän huoltotelineen. Ergonomia on aivan eri luokkaa kun sitä käyttää. Jokainen tekee tosin omat valintansa. Voihan muuttokuormankin viedä "pikkuautolla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse hommasin Prismasta edullisen polkupyörän huoltotelineen. Ergonomia on aivan eri luokkaa kun sitä käyttää. Jokainen tekee tosin omat valintansa. Voihan muuttokuormankin viedä "pikkuautolla".
Itse huollan pyörän ylösalaisin tai laitan narulla roikkumaan katosta satulan nokasta. Huoltoteline on siis koukku katossa ja pätkä narua.
Huoltoteline vie tilaa. Tykkään kun tavaraa on vähän. Ärsyttää kaikki ylimääräinen turha tavara sekä työ. Nytkin kävin lomalla ostamassa kotiin maalia ja pensselit, 120 eur. Terassin käsittelyyn menee pari päivää. Ärsyttävää. - Anonyymi
Se että et itse ole tarvinnut, ei tee siitä mitään sääntöä. Joku toinen kenties tarvitsee tai haluaa käyttää ja hän tekee toisin ilman että pitää kirjoitella negatiivisia asioita tai mollata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että et itse ole tarvinnut, ei tee siitä mitään sääntöä. Joku toinen kenties tarvitsee tai haluaa käyttää ja hän tekee toisin ilman että pitää kirjoitella negatiivisia asioita tai mollata.
Pahoittelut huoltotelineen mollauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110