”Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.”
Psalmi 23:4
Vaikka minä vaeltaisin
26
61
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuksen kanssa on turvallista kulkea.
- Anonyymi
Mutta ei varmastikaan loppuun asti, siis ristille seurata, ei muuten kukaan seurannut .
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei varmastikaan loppuun asti, siis ristille seurata, ei muuten kukaan seurannut .
- Mutta ei varmastikaan loppuun asti, siis ristille seurata, ei muuten kukaan seurannut.
No, kumppani ja äiti ainaskin seurasivat ristinjuurelle. Hekään eivät ristille joutuneet, kun he eivät olleet selootteja.- Anonyymi
Vai niin. Ja paljonko on matkaa tullut? Kyllä on hölmöä julistaa tuommoista lapsellista satua. Jese naulattiin puuhun roikkumaan ja viskattiin hautaan mätänemään. Siinä se.
- Anonyymi
Tämä aika alkaa olla nyt niin paha, että minä ainakin turvaudun Jeesukseen entistä tiukemmin. Hän on luvannut pitää minusta huolen!
- Anonyymi
Se on hyvä päätös!
- Anonyymi
Siltä jäppiseltä sitä irtosi monenlaista lupausta.
Ensimmäistäkään ei ole kylläkään pystynyt pitämään.
Eipä niitä ollut tarkoitettukaan uskottavaksi sen pidempään kuin mitä taiteilijaura kesti. Anonyymi kirjoitti:
Siltä jäppiseltä sitä irtosi monenlaista lupausta.
Ensimmäistäkään ei ole kylläkään pystynyt pitämään.
Eipä niitä ollut tarkoitettukaan uskottavaksi sen pidempään kuin mitä taiteilijaura kesti.Jeesusta ei kiinnostanut kuin Israel ja oma essealainen yhteisönsä. Jeesuskin, josta oli kasvatettu kuningasmessias odotti jumalan pian puuttuvan Israelin kohtaloon ja ottavan koko maan haltuunsa. Kun se aika koittaisi Jeesus johtaisi sotajoukkoa ja vapauttaisi heidät Rooman ikeestä.
Ei Jeesus mikään jumala luullut olevansa, vaan vapaustaistelija hän oli.- Anonyymi
Voi voi että ihanko? Kyllä saa olla pahasti pipo silmillä että satuihin uskoo tuolla lailla. Minä uskon nukkumattiin. On luvannut pelastaa!
- Anonyymi
Jeesus jeesus jeesus auta auta auta ylistys ylistys ylistys... aikansa kun hokee niin hulluksihan sitä tulee.
- Anonyymi
Saitko lupauksen kirjallisena ja kahden todistajan allekirjoituksella. Vai onko kaikki vain päänsisäistä kuvitelmaa?
LippuHelvettiinKiitos
- Anonyymi
Maailman aika pimenee.
- Anonyymi
Yöllä on pimeää ja päivällä valoisaa, pitää katsoa kelloa.
- Anonyymi
siellä kristittyjen pimeydessä vaeltaessasi voit törmätä yllätyksiin:
...nämä ei auta pelastuksen saamiseen......
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'- Anonyymi
Onko sulla joku Barjesus-faniklubi perusteilla, vai mihin sinä pyrit? Sekavia ovat juttusi joka tapauksessa.
- Anonyymi
Toivon kyllä hiukan kongreettisempaa apua. Käsiase olisi aika hyvä turva.
- Anonyymi
Ruotsissa sekään ei taida riittää.
- Anonyymi
Mahtava jae ja lupaus! 😁
- Anonyymi
ai kun tekee kutaa vitsa ja piiska 🤣
- Anonyymi
Kuka vitsaa säästää, se uskovaista vihaa.
- Anonyymi
Siirremaksuihin katoaa rahat pikkuhiljaa.
- Anonyymi
oma raha,oma tasku, oma kukkaro
- Anonyymi
Jos minulla olisi havaintoja jumalasta pimeässä tai valoisassa niin kyllä minä pelkäisin, nimittäin mielenterveyteni puolesta.
- Anonyymi
”Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.”
Nämä muinaisten ihmisten kirjoitukset ovat kyllä hauskoja sellaista tahatonta komiikkaa nykyihmisen silmin silmin mitenkähän sauva ja vitsa heitä on lohduttanut ?- Anonyymi
Sauva on ilmeisesti naisille ja vitsa sitten niille uskossa oleville miehille?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684351Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D973903- 503426
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222683Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242518Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562373- 432207
- 471858
- 391857
- 301616