Tokmanni Kemijärvi.

Anonyymi

Erittäin sekava kauppa.

24

2459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on hyvä kauppa

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan rakennusta.

• Anonyymi

Labyrintti.

• Anonyymi

Lehti jossa tarjouksia jotka eivät ole Kemijärvellä, lue pienellä.
      Liike on sokkeloinen, koirankopin kokoinen vaatevalinta, edelleen citymarkettiin.

• Anonyymi

Tuotteen kilohinta määrää,tuleeko alennusta.
        Liikkeen takaosan tavaroista alennukset ei koske.
        Kassalla eri hinta,mitä tarjouksissa luvataan.
        Onneksi minä päätän jatkossa,missä liikkeessä käyn.

Nivan Rauta ja Tarvikekeskus.
        Hinnat kohdillaan,mutta aukioloajat lyhyemmät,kuin Tokmannilla.

On sen verran "kelttiä",että voin valita kaupan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuotteen kilohinta määrää,tuleeko alennusta.
        Liikkeen takaosan tavaroista alennukset ei koske.
        Kassalla eri hinta,mitä tarjouksissa luvataan.
        Onneksi minä päätän jatkossa,missä liikkeessä käyn.

Nivan Rauta ja Tarvikekeskus.
        Hinnat kohdillaan,mutta aukioloajat lyhyemmät,kuin Tokmannilla.

On sen verran "kelttiä",että voin valita kaupan.

Tuo nyt taitaa olla mielikuvitusta. Olen asioinut Tokmannilla eri kaupungeissa vuosia. En moiseen hinnoitteluun ole törmännyt missään eikä sitä ole Kemijärvelläkään. Mutaman kerran olen käynyt Kemijärven liikkeessäkin. Tilat ovat pienet ja valikoimaa on yritetty saada mahdollisimman paljon.

Avaruudella olisi jäänyt tuotteita pois niinkuin nytkin on jäänyt. Silloin valitus siirtyis valikoimien puutteellisuuteen. Kemijärvi on paikkakunta jossa valittaminen osataan.

Asiakkaita kuitenkin liikkeessä oli yllättävän paljon, myös Lidlissä ja Kauppapaikassa näytti kauppa käyvän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt taitaa olla mielikuvitusta. Olen asioinut Tokmannilla eri kaupungeissa vuosia. En moiseen hinnoitteluun ole törmännyt missään eikä sitä ole Kemijärvelläkään. Mutaman kerran olen käynyt Kemijärven liikkeessäkin. Tilat ovat pienet ja valikoimaa on yritetty saada mahdollisimman paljon.

Avaruudella olisi jäänyt tuotteita pois niinkuin nytkin on jäänyt. Silloin valitus siirtyis valikoimien puutteellisuuteen. Kemijärvi on paikkakunta jossa valittaminen osataan.

Asiakkaita kuitenkin liikkeessä oli yllättävän paljon, myös Lidlissä ja Kauppapaikassa näytti kauppa käyvän.

Tosiasioita kirjoitan ja faktatietoa on,kuitin kera.
        Kassalla sanottiin,että kilohinta määrää tuleeko tarjous voimaan.
        Siinä oli muitakin asiakkaita kuulemassa.

ps.Luulo ei ole tiedon väärti.

• Anonyymi

Juutalaiset Venäjältä ovat sekaisin. Kertokaa ettei Jeesus ole tonttu vaan Jumala joka pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa niille Jeesuksesta ne on virosta ja Venäjältä tulleet.

• Anonyymi

Kemijärvellä on paljon hyviä kauppaliikkeitä ja niitä ei tarvitse arvostella eikä pilkata tyhjää. Nyt meillä on "kehu yrittäjä päivässä" kampanja, ja aloitetaan kehuminen: Koivuniemen joulupuuron tarjoilu, hyvä tapa kiittää asiakkaita!

• Anonyymi

Kemijärvellä vielä saa kaupoissakin palvelua, verrattuna isompiin kaupunkeihin. Isoista marketeista juurikin se palvelu puuttuu, ihmiset opetetaan omatoimisiksi. Kauppareissu suunnitellaan kotona katsotaan tietokoneelta ja kännykästä miltä hyllyltä tavara löytyy ja mennään kassalle jossa ei ole henkilöä ollenkaan. Kauppa reissu tehdään näkemättä myyjää ollenkaan, esim Igealla on tälläinen käytäntö.
        Igealta saa perinteistäkin palvelua mutta suuntana on täys automatisointi. Tulossahan on kaupat jossa myyjää ei ole ollenkaan, olisiko se hyvä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kemijärvellä vielä saa kaupoissakin palvelua, verrattuna isompiin kaupunkeihin. Isoista marketeista juurikin se palvelu puuttuu, ihmiset opetetaan omatoimisiksi. Kauppareissu suunnitellaan kotona katsotaan tietokoneelta ja kännykästä miltä hyllyltä tavara löytyy ja mennään kassalle jossa ei ole henkilöä ollenkaan. Kauppa reissu tehdään näkemättä myyjää ollenkaan, esim Igealla on tälläinen käytäntö.
        Igealta saa perinteistäkin palvelua mutta suuntana on täys automatisointi. Tulossahan on kaupat jossa myyjää ei ole ollenkaan, olisiko se hyvä?

Igea-nimistä kauppaa ei ole olemassa.
        Ikea sen sijaan on olemassa.

• Anonyymi

Väliseinät pois paitsi yksi joka on aina ollut, työkalut, kalastus, eläinten ruuat ovat omana osastona.

• Anonyymi

Sekatavarakauppa se on joten sekaisin pitää ollakin.

• Anonyymi

Käykää toisessa halpakaupassa se vasta sekaisin on.

• Anonyymi

Tokmanni ja Lidl on Kemijärvelle suuri etu moni Lapin haluisivat nämä liikkeet.

• Anonyymi

Kemijärvi Tokmanni on hyvä kauppa. Työntekijät auttavat jos tarvitset apua ja neuvovat jos on tarve.

• Anonyymi

Sekatavarakaupan pitääkin olla sekava. Eihän se mikään huippu ole mutta menettelee…

• Anonyymi

Saisivat ottaa mallia Kaijonharjun Tokmanista.

• Anonyymi

Olen asioinut molemmissa Kaijonharju on hyvä koska siellä on myös ruokaosasto. Kemijärveltäkin olen löytänyt kaikki tarvitsemani. Tilat tietysti rajoittaa koska halutaan valikoima kattavaksi. Vamasti kohta keskustastakin löytyy isompia tiloja. On yleensakin hyvä että on Tokmanni ainakin muualla siitä tykätään, ja asiakkaita näyttää olevan.

• Anonyymi

Tokmannit on suunniteltu ikean malliin, pitää kiertää vähintään puolkauppaa että pääsee ulos.

• Anonyymi

Vähän ihmetyttää, kun joku tuote myydään loppuun niin sitä ei tilata enään lisää ja hyllypaikka saattaa olla viikko/kuukausikaupalla tyhjillään...

• Anonyymi

Tokmannin verkkokaupasta voi tilata mikä ei kuulu myymälän valikoimaan, toimitetaan rahtivapaasti lähimpään myymälään.

Kemijärvellä on paljon tavaraa pienissä tiloissa valikoimaa halutaan pitää mahdollisimman laajana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokmannin verkkokaupasta voi tilata mikä ei kuulu myymälän valikoimaan, toimitetaan rahtivapaasti lähimpään myymälään.

Kemijärvellä on paljon tavaraa pienissä tiloissa valikoimaa halutaan pitää mahdollisimman laajana.

Mutta jos kuuluu ja on loppu niin miksei tilata lisää?? Useamman tuotteen kohdalla näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe