Laihdutus on näin yksinkertaista

Anonyymi

1 Laske kalorit sitä mukaa muutaman tunnin välein,kirjoittamalla tarkasti syödyt tuottet paperiliuskalle alekkai,ja tee kalorien laskeminen.

2 EI MISSÄÄN NIMESSÄ SEURAAVANA AAMUNA

3 sitten kun 1500 kaloria on tullut täyteen,EI SAA SYÖDÄ ENÄÄN MITÄÄN KOKO PÄIVÄN AIKANA

-syö paljon hitaita hiilihydraatteja kuten perunaa,täysjyväviljatuotteita
-vältä rasvaa ja kaikkia missä on sokeria

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaatko kirjoittaa tai laskea???

    • Anonyymi

      Hyvä ohje.

      Lisäksi mukaan vähärasvaista proteiinia (lihasta, kalasta, kanasta, ravuista, pavuista, vähärasvaisista juustoista, rahkasta...), kasviksia, vihanneksia, hedelmiä, marjoja.

    • Anonyymi

      1Suunnittelee sitten itse henkilökohtaisen ohjelman niin että saa syödä koko päivän ajan

      2 jokainen päivä voi olla erillainen tai lähes erillainen

      • Anonyymi

        1 Leikkaa A4 paperista n 8 cm liuskoja ja pitää sitä vaikka ruokapöydällä.

        2 merkkaa liuskoihin aina päivämäärän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 Leikkaa A4 paperista n 8 cm liuskoja ja pitää sitä vaikka ruokapöydällä.

        2 merkkaa liuskoihin aina päivämäärän

        "Leikkaa A4 paperista n 8 cm liuskoja ja pitää sitä vaikka ruokapöydällä."

        Ja seuraksi muitakin satukirjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 Leikkaa A4 paperista n 8 cm liuskoja ja pitää sitä vaikka ruokapöydällä.

        2 merkkaa liuskoihin aina päivämäärän

        minä leikkasin kenkälaatikosta päiväkohtaiset luiskat, ne oli tosin 14 cm pitkiä mutta menetelmä toimii tehokkaasti, noiden luiskien ansiosta olen laihtunut jo 8 kg


    • Anonyymi

      Olen tuskaillut kilojeni kanssa ihan pienestä asti, parin vuoden takainen ero oli piste I:n päälle, siitä alkoi varsinainen alamäki eli kiloja kertyi enemmän kun uskalsin vaakalta katsoa. Mitkään kuurit ei auttanut mutta sain keväällä vinkin laihdutushjelmasta joka on alkanut purra . Sen laatinut hyvinvoinnin ohjaaja Naomi Mesin asiakkaillensa, menin mukaan kun mun kaveri pyys, on itse saanut painoansa pienellä aikaa laskemaan melkein 5 kiloa vaikkei mun mielestä ole edes mitenkään lihava. Nyt on pari kuukautta menty, pakko sanoa etta alku oli rankkaa, lähinnä toi liikuntapuoli, mutta kiloja on pudonnut tasaseen tahtiin, 8 kiloo siitä mistä aloin ja ja se ei ole mitään pelkkää nestettä mitä on poistunut, ympärysmitasta on jo useita senttejä pois. Mulla on koko ajan pysynyt hyvä olo ei mitään heikotuksia eikä sitä hirveetä päänsärkyä ja näläntunnetta mitä viimeks kun koitin yhtä diettiä noudattaa. Nyt alkaa olla jo sellanen usko että ehkä näistä läskeistäni vielä pääsen eroon. Laitoin tavotteen aika korkealle, haluan hoikemmaksi kun olin sillon kun erosin.

      • Anonyymi

        mun dieetit tyssää aina juur liikuntapuoleen. kuuluuko siihen Naomin kunto-ohjelmaan paljonki siis liikuntaa? Ja mitä liikuntaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun dieetit tyssää aina juur liikuntapuoleen. kuuluuko siihen Naomin kunto-ohjelmaan paljonki siis liikuntaa? Ja mitä liikuntaa?

        Totta kai laihtumiseen tarvitaan liikuntaa. Ei se mulle ole ainakaan mikään vaikee asia ollut, sen voi itse tottakai päättää miten liikkuu, mulla se on pöääasias kävelyä, syksyllä meinaan alkaa käydä salilla. Parasta täs ohjelmas on ettei ole mitään sellasia kaloreitten laskemisia mitä niis yleensä on kun mä en kerta kaikkiaan jaksa sellasii. Täs riittää että noudattaa ohjelman kohtia ja painoo on tod kadonnu. Yli 10 kg eli enemmän kun millään aikasemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai laihtumiseen tarvitaan liikuntaa. Ei se mulle ole ainakaan mikään vaikee asia ollut, sen voi itse tottakai päättää miten liikkuu, mulla se on pöääasias kävelyä, syksyllä meinaan alkaa käydä salilla. Parasta täs ohjelmas on ettei ole mitään sellasia kaloreitten laskemisia mitä niis yleensä on kun mä en kerta kaikkiaan jaksa sellasii. Täs riittää että noudattaa ohjelman kohtia ja painoo on tod kadonnu. Yli 10 kg eli enemmän kun millään aikasemmalla.

        "Totta kai laihtumiseen tarvitaan liikuntaa"

        Ei alkuunkaan tarvita, hikimurheilu vain tekee laihduttelemisesta vaikeampaa ja ikävämpää. Minä olen nyt laihdutellut noin 42.5 kg yhteensä, olin noin 18 kk selkeästi laidutusmoodissa ja sen jälkeen lähes 6 kk vaihtelevasti painonhallintamoodissa ja laihdutusmoodissa. Liikun aina kun mahdollista, autolla, mutta tietenkin pitää apostolin kyydillä laahustella sisätiloissa. Tänään BMI 17.30 (7 vrk liukuva keskiarvo).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Totta kai laihtumiseen tarvitaan liikuntaa"

        Ei alkuunkaan tarvita, hikimurheilu vain tekee laihduttelemisesta vaikeampaa ja ikävämpää. Minä olen nyt laihdutellut noin 42.5 kg yhteensä, olin noin 18 kk selkeästi laidutusmoodissa ja sen jälkeen lähes 6 kk vaihtelevasti painonhallintamoodissa ja laihdutusmoodissa. Liikun aina kun mahdollista, autolla, mutta tietenkin pitää apostolin kyydillä laahustella sisätiloissa. Tänään BMI 17.30 (7 vrk liukuva keskiarvo).

        Jos on vain lievästi ylipainoinen,laihtuminen on ainakin 10 kertaa vaikeampaa kuin suuressa ylipainossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Totta kai laihtumiseen tarvitaan liikuntaa"

        Ei alkuunkaan tarvita, hikimurheilu vain tekee laihduttelemisesta vaikeampaa ja ikävämpää. Minä olen nyt laihdutellut noin 42.5 kg yhteensä, olin noin 18 kk selkeästi laidutusmoodissa ja sen jälkeen lähes 6 kk vaihtelevasti painonhallintamoodissa ja laihdutusmoodissa. Liikun aina kun mahdollista, autolla, mutta tietenkin pitää apostolin kyydillä laahustella sisätiloissa. Tänään BMI 17.30 (7 vrk liukuva keskiarvo).

        No sairasvuoteella moni laihtuu. Siinä ei liikuta. Minkä takia sinne vuoteeseen nyt kukin sitten on joutunut? Sen takia ettei ole liikuttu? Eihän tuossa kai kukaan maininnut mistään hikiliikunnasta. Liikkua voi ilman isompaa hikoiluakin, tottakai se hikoilu kertoo että aineenvaihdunta on toiminnassa (eli laihtuminenhan tapahtuu juuri aineenvaihdunnan myötä) Minun mielestä ei voi olla mitenkään realistista laihdutuskuuria missä ei tarvitsisi liikkua. Paras kuuri on varmasti juuri sellainen missä keskitytään koko ihmisen hyvinvointiin ja kyllä silloin on mukana oltava liikuntaa. Ja reippaasti. Mitään poppaskonsteja ei varmasti ole jos halutaan pysyviä tuloksia. Hyviä laahusteluja niille jotka eivät ihmisen anatomiasta sitävertaa ymmärrrä. Itse tiedän mistä puhun kun työskentelen saliohjaajana.


    • Anonyymi

      HUUTAVA ap -HAHMO on VERTAANSA vailla OLEVA helppoheikin SIVUpersoonaHÖPÖTTÄJÄ.

      • Anonyymi

        "HUUTAVA ap -HAHMO on VERTAANSA vailla OLEVA helppoheikin SIVUpersoonaHÖPÖTTÄJÄ."

        Jopa helppoheikkikin ymmärtää enemmän painonhallinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "HUUTAVA ap -HAHMO on VERTAANSA vailla OLEVA helppoheikin SIVUpersoonaHÖPÖTTÄJÄ."

        Jopa helppoheikkikin ymmärtää enemmän painonhallinnasta.

        Minusta tuo on aivan toimiva ohje,elä sinä tule tänne huutelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "HUUTAVA ap -HAHMO on VERTAANSA vailla OLEVA helppoheikin SIVUpersoonaHÖPÖTTÄJÄ."

        Jopa helppoheikkikin ymmärtää enemmän painonhallinnasta.

        Totuus on armoton, Pakko se on myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on armoton, Pakko se on myöntää.

        Niin se on pakkohan se TOTUUS on tietää,eihän sitä muuten voi laihtua.Tuo yksi rollaaja on sellainen,ette halua tietää totuutta.


    • Anonyymi

      Sekin riittää,että tämän laskemisen tekee yhdesti,KUN ON SUURIKALORINEN PÄIVÄ
      ja tallentaa sen liuskan tiedot ruokapäiväkirjaan painon,vyötärönympärysmitan,pihtimittauslukeman ja tekee UUDEN ruokaohjelman jossa kalorit n 1500 päivässä
      Itselläkin nyt kova lihomisputki päällä ja pitää tehdä MUUTOS,kalorit ollut 4500-5000 jo pitemmän aikaa

      https://www.youtube.com/watch?v=2LP4xW-yCpc&t=105s tällaisen tuloksen saa jos syö aamulla vain kananmunia ja iltapäivällä jauhelihapihvin juustolla,ja kävelee tai juoksee pitkiä lenkkejä

      • Anonyymi

        Saa sitä syödä hiilihydraattejakin,niin laihtuu aivan samalla tavalla,jos syöty kalorimäärä on noin 1500 päivässä


      • Anonyymi

        Hyvin se minulla toimi.Katkaisi tehokkasti alkavan lihomisen.Nyt Tällä kertaa liiat kalorit tuli herkuista,ja myös tavalisesta ruuasta tasapuolisesti.

        Kalorimäärät nyt 80% pienemmät kuin ennen,melkein vesipaastoa nyt ja tein 5 den tunnin kävelylenkin.Syön jatkossa reilusti hiilihydraattejaKalorit täytyy nyt pudottaa muutamaksi päiväksi n 800 kal pv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se minulla toimi.Katkaisi tehokkasti alkavan lihomisen.Nyt Tällä kertaa liiat kalorit tuli herkuista,ja myös tavalisesta ruuasta tasapuolisesti.

        Kalorimäärät nyt 80% pienemmät kuin ennen,melkein vesipaastoa nyt ja tein 5 den tunnin kävelylenkin.Syön jatkossa reilusti hiilihydraattejaKalorit täytyy nyt pudottaa muutamaksi päiväksi n 800 kal pv

        hyvin tuntuu menevän, homma on hallinnassa ja meininki tasapainoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se minulla toimi.Katkaisi tehokkasti alkavan lihomisen.Nyt Tällä kertaa liiat kalorit tuli herkuista,ja myös tavalisesta ruuasta tasapuolisesti.

        Kalorimäärät nyt 80% pienemmät kuin ennen,melkein vesipaastoa nyt ja tein 5 den tunnin kävelylenkin.Syön jatkossa reilusti hiilihydraattejaKalorit täytyy nyt pudottaa muutamaksi päiväksi n 800 kal pv

        Tämä ravinto toimii.Vähäkalorisen päivän aikana n 1000 kal (HYVISTÄ hiilihydraatin lähteistä)
        -2 viipaletta ruisleipää päällä kasvismargariinia sekä meetvurtia toisen leivän päällä paistettu kananmuna yht 300 kal
        -2 keskikokoista perunaa200g 150 kal lihakastike 100 kal
        viinitypäle 100g 40 kal
        -kakkukahvit 1 kertaa päivässä 200 kal ja 1-2 kertaa vain keksin kera n300 kal

        -karkkia vain 20g ja jäätelö 35g n 150 kal
        Hiilihydraattipitoista ruokaa syön SIKSI koska se pitää yllä hyvää hormoonitoimintaa,siinä on erittäin suuri ero verrattuna getogeeniseen ruokavalioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ravinto toimii.Vähäkalorisen päivän aikana n 1000 kal (HYVISTÄ hiilihydraatin lähteistä)
        -2 viipaletta ruisleipää päällä kasvismargariinia sekä meetvurtia toisen leivän päällä paistettu kananmuna yht 300 kal
        -2 keskikokoista perunaa200g 150 kal lihakastike 100 kal
        viinitypäle 100g 40 kal
        -kakkukahvit 1 kertaa päivässä 200 kal ja 1-2 kertaa vain keksin kera n300 kal

        -karkkia vain 20g ja jäätelö 35g n 150 kal
        Hiilihydraattipitoista ruokaa syön SIKSI koska se pitää yllä hyvää hormoonitoimintaa,siinä on erittäin suuri ero verrattuna getogeeniseen ruokavalioon.

        Kun nyt olet alkanut juttelemaan siitä että mieshormonit toimii ja olet seksuaalisesti aktiivinen, niin ainakin itselläni tuo sama efekti tuli aina heinäkuussa sen vuoksi että minulla oli D-vitamiinin puutos.

        Heinäkuussa taso oli korkeimmillaan ja se selvästi nosti myös testosteronitasoja.

        Eli kaikki ei aina johdu siitä mistä itse äkkiseltään luulee asioiden johtuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ravinto toimii.Vähäkalorisen päivän aikana n 1000 kal (HYVISTÄ hiilihydraatin lähteistä)
        -2 viipaletta ruisleipää päällä kasvismargariinia sekä meetvurtia toisen leivän päällä paistettu kananmuna yht 300 kal
        -2 keskikokoista perunaa200g 150 kal lihakastike 100 kal
        viinitypäle 100g 40 kal
        -kakkukahvit 1 kertaa päivässä 200 kal ja 1-2 kertaa vain keksin kera n300 kal

        -karkkia vain 20g ja jäätelö 35g n 150 kal
        Hiilihydraattipitoista ruokaa syön SIKSI koska se pitää yllä hyvää hormoonitoimintaa,siinä on erittäin suuri ero verrattuna getogeeniseen ruokavalioon.

        "Tämä ravinto toimii.Vähäkalorisen päivän aikana n 1000 kal (HYVISTÄ hiilihydraatin lähteistä)
        -2 viipaletta ruisleipää päällä kasvismargariinia sekä meetvurtia toisen leivän päällä paistett......"

        satuja riittää laihdutussivulla.


    • Tuohon kyllä löytyy modernimpiakin menetelmiä. Ruokapäiväkirjan pito kyllä kannattaa mutta isompikaloriset päivät kannattaa unohtaa.

      • Anonyymi

        hoopovee

        Mitä halusit valehdella tällä kertaa??


    • Anonyymi

      Tämä systeemi toimii,minkä alussa kirjoitin. LOPETTAA SYÖMISEN SILTÄ PÄIVÄLTÄ HETI KUN 1300-1500 kaloria on täynnä.Merkkaan kalorit joka päivä muutaman tunnin välein liuskoille ja siirrän ne sitten ruokapäiväkirjaan.

      Vähintään joka toinen päivä pitää olla vähäkalorinen jos haluaa minkäänlaisia tuloksia

      • Anonyymi

        Eikö tasainen energiavaje hoitaisi saman asian helpommalla kuin tuollainen "nykivä" menetelmä jossa syödään kuin viimeistä päivää ja sitten ollaan näännytyksessä taas.


      • Anonyymi

        Tämä tapa on siitäkin hyvä,että siinä oppii syömään oikein.(syöntiajat)

        Jos on edellisenä päivänä syönyt aamusta liikaa niin seuraavana päivänä voi korjata asian niin että syötävää jää vähän myös iltapäivään.Siinä voi myös korjata senkin asian jos on syönyt isokalorista lihottavaa ruokaa,syömällä seuraavana päivänä kevyempää terveellistä ruokaa

        Se ei siis riitä että merkkaa mitä on syönyt päivän aikana,pitää tietää myös syöntiajat.

        Jos haluaa hyvää oloa hiilihydraatit ei saa mennä yli 200g.liian pienetkin hiilihydraatit aiheuttaa huonoa oloa ja väsymystä.


    • Anonyymi

      Miksi käyttää kynää/paperia kun myfitnesspal puhelimessa on paljon kätevämpi. Sieltä löytyy suoraan ruoka-aineet klikkauksen takaa. Grammavaakan ja kalorikirjaukset kyllä tarvitsee, siitä olen yhtä mieltä. 1500kcal laihtuu kaikki naisetkin, oma raja on 1690kcal miehenä, plus osa liikunnassa kulutetuista kaloreista. Liikunnan jälkeen on nimittäin pakko syödä enemmän että palautuu.

      Oma laihdutus vasta alussa mutta kaikki kalorit tähän asti kirjattu! Voileivältä jäänyt levitteet pois, silloin ruisleipä kevyttä ruokaa vaikka (kevyt)juuston kanssa.

      • Anonyymi

        "Oma laihdutus vasta alussa mutta kaikki kalorit tähän asti kirjattu!"

        Kirjailu on mukavaa mutta kaloriteoria ei toimi sillä lailla kuin luulet. Tulet kyllä huomaamaan sen kuten muutkin kaloriuskovaiset. Turhauttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oma laihdutus vasta alussa mutta kaikki kalorit tähän asti kirjattu!"

        Kirjailu on mukavaa mutta kaloriteoria ei toimi sillä lailla kuin luulet. Tulet kyllä huomaamaan sen kuten muutkin kaloriuskovaiset. Turhauttavaa.

        Kirjoitat tekstiä mutta et kerro mitään.

        Miten se kaloriteoria toimii jos se ei mielestäsi toimi kuten kirjoittaja luulee sen toimivan?

        Vastaus ei ole: kysy sähköpostiosoitteestani.


      • Anonyymi

        Aloin nyt käyttämään tätä ilmaista sovellusta.Lasken kuitenkin kaikki paperillakin kuten ennen.
        Oikein hyvältä vaikutti,mitä vähän jo kokeilin,tietää tarkat kalori,hiilihydraatit,rasvat,ja ruokamääriä pystyy muuttamaan helposti.

        https://www.fatsecret.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin nyt käyttämään tätä ilmaista sovellusta.Lasken kuitenkin kaikki paperillakin kuten ennen.
        Oikein hyvältä vaikutti,mitä vähän jo kokeilin,tietää tarkat kalori,hiilihydraatit,rasvat,ja ruokamääriä pystyy muuttamaan helposti.

        https://www.fatsecret.fi/

        Hyvin yksinkertainen ja toimiva tapa,(saa HYVIN tarkat ravintoarvot rasva,hiilihydraatti,proteeni,kalorit)

        1 kirjoittaa kaikki paperille alekkain sitä mukaa kun syö ja laskee kalorit muutaman tunnin välein
        2 laskee illalla kaikki tarkemmin fatsetret kalorilaskimella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oma laihdutus vasta alussa mutta kaikki kalorit tähän asti kirjattu!"

        Kirjailu on mukavaa mutta kaloriteoria ei toimi sillä lailla kuin luulet. Tulet kyllä huomaamaan sen kuten muutkin kaloriuskovaiset. Turhauttavaa.

        Olen ite mitta täys kaikkia kalorikilkutuksia. Ilmoittauduin mukaan siihen hyvinvioinninohjaaja Naomin ryhmään mikä aloittaa tän kuun lopulla. Se on ensin sellainen tapahtuma ja sieltä saa ohjelman maytkaansa, mun yks kaveri alotti sillä ohjelmalla jo aikasemmin ja saanu painoonsa putoon ihan hurjasti. Siinä ei ole mitään kaloreitten laskemisia ja on kuulemma nopee päästä siihen rytmiin.
        Itellä alkanu kiloja tulla kun työt loppu ja nyt oon vaan kotona ja tuntuu että syön koko aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ite mitta täys kaikkia kalorikilkutuksia. Ilmoittauduin mukaan siihen hyvinvioinninohjaaja Naomin ryhmään mikä aloittaa tän kuun lopulla. Se on ensin sellainen tapahtuma ja sieltä saa ohjelman maytkaansa, mun yks kaveri alotti sillä ohjelmalla jo aikasemmin ja saanu painoonsa putoon ihan hurjasti. Siinä ei ole mitään kaloreitten laskemisia ja on kuulemma nopee päästä siihen rytmiin.
        Itellä alkanu kiloja tulla kun työt loppu ja nyt oon vaan kotona ja tuntuu että syön koko aika.

        Kyllä ne kalorit pitää tietää.

        Ihminenhän pystyy syömään muutamassa minutissa koko päivän kalorit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kalorit pitää tietää.

        Ihminenhän pystyy syömään muutamassa minutissa koko päivän kalorit.

        No eiköhän sellaiset seikat nyt kuitenkin otettu missä tahansa painonhallintaohjelmassa huomioon, ainakin tässä Naomin mitä itsekin noudatan. Tässä ei vaan silti lasketa mitään kaloreita ja varmaan juuri siksi ainakin minulla toimii hienosti. Ei ole aikaa eikä intressejä mitään kaloreita tihrustaa. - 16kg ja vointi aivan fantastinen.


    • Anonyymi

      Hyvä jos homma toimii. Tuo on sinun tapa pitää paino kurissa.
      Vinkkinä kuitenkin ettei peruna ole hidas vaan nopea hiilari. Porkkana raakana on huomattavasti parempi vaihtoehto.
      Perunaa voi syödä jos on lähdössä liikkumaan. Tai tulossa liikkumasta. Helppo ajatella asia niin että maitotuotteet ja lounasravintolan salaatti on hitaita hiilareita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe