Paljonko tulee Ruuskasen metrille hintaa?

Anonyymi

20000 euroa julkista tukea tällekin vuodelle. Pari 70 metrin heittoa ja sitten taas sairaslomalle.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minä kunnioitan Ruuskasta. Uskon, että hän heittää mitaleille Kalevan-kisoissa ja palkintopallille myös Ruotsi-ottelussa.

      • Anonyymi

        En olisi noin varma asiasta.


    • Anonyymi

      Ruuskanen on huippukunnossa. Nähdään pian todella kovia keihään heittoja Ruuskasen Antin suorittamana. Ruuskasen ennätys keihäässä on hieman alle 90 metriä, mutta Antti heittää Ruotsi-ottelussa yli 90 metriä varmasti. Ja puhuu mukavia juttujaan heti kilpailun jälkeen, että lähtee hirvimetsälle ja kalaan joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      Kehtaa soittaa kyllä suutaan mutta siihen se sitten jo jääkin.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen keihäskisa Turun Kalevan koitoksissa on siis tulossa. Keihään taso on Suomessa edelleen kova. Kuulantyönnössä ja kiekonheitossa tasot ovat miesten sarjassa paljon huonommat, kuin keihäässä. Minä itse heittelin aikoinaan liitokeihästä, mutten mitään erikoisia tuloksia. Yhden ainoan kilpailun heitin tällä nykyisellä keihäsmallilla vuonna 1986 ja tulos oli 56:50. Minä osaan kyllä arvostaa 70:n metrin heittäjiäkin


    • Anonyymi

      Kalevan kisoissa 3 heittoa.

      • Anonyymi

        Kyllä Ruuskanen heittää enemmän, kuin 3 heittoa Kalevan-kisoissa. Saa nähdä kuinka monta miestä pääsee yli 80:n metrin. Minä veikkaan, että ruuskanen, Etelä-Talo ja Kuusela ainakin. Sampo Lehtola voi yllättää edelleen.


    • Anonyymi

      Lupaa jatkaa uraansa että saa 20 000 euroa urheilijarahaa?

    • Anonyymi

      Kyllä Kalevan kisojen keihäs mielenkiintoinen kilpailu tulee olemaan. Karsintakin siellä on, mutta taitaa olla eri päivänä, kuin finaali. Saattaa monella miehellä parhaat paukut mennä jo karsintaan. Jos Ruuskanen selviytyy karsinnasta, niin mitali on ainakin varma. Minä veikkaan, että pari miestä jää loppukilpailussa alle 70:n metrin.

    • Anonyymi

      Kohta Ruuskanen heittää Ruotsi-ottelussa. Ja veikkaan, että tulee Antilta hyvä tulos. Ruuskanen on tulevaisuuden toivo Suomen urheilussa, nuori lupaava suomalainen keihään heittäjä !.

    • Anonyymi

      Päivän saldo: Vetter 97,76 m ja Ruuskanen 78,84 m. Kauas pilvet karkaavat.

      • Anonyymi

        Vetter kaatui heittonsa. Hylätty!


    • Anonyymi

      Onkohan Ruuskasella ja muilla suomalaislla urheilijoilla vitamiinitasot kohdallaan?
      "Ei tarvitse olla Nikola Teslan kaltainen supernero ymmärtääkseen, että 80mg C-vitamiinia ei riitä 250 kiloiselle sumopainijalle, kuten ei myöskään riitä huippu-urheilijalle, tai kolmivuorotyötä tekevälle tupakoitsijalle, eikä työssään kemikaaleille altistuvalle." https://www.pispalanwoima.info/40662

    • Anonyymi

      Ruuskanen heitti tyylikkäästi Ruotsi-ottelussa. Paukkuja olisi ollut pidempiinkin heittoihin, mutta Ruuskanen varmisti Suomen kolmoisvoiton. Ruuskanen voitti parasta Ruotsalaista monta metriä.

    • Anonyymi

      Mitäs te täällä mollaatte ? Menkää itse sillä tilillä treenaamaan koko vuosi ja matkustelkaa ympäri maailmaa. Heittäkää edes 30m heittoja niin voitte vähän kuvitella jotain. Helppo siellä on sohvalla kitistä ja somettaa ja juoda kaljaa.

      • Anonyymi

        Minä en mollannut Ruuskasta !. Olen kirjoittanut monta kommenttia tähän ketjuun. Kävin kokeilemassa miesten keihästä tänä kesänä ja se lensi lenkkikengät jalassa 33 metriä, ikä on 59 v.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe