Musiikki: Parempaa kuin seksi.

Anonyymi

Siitä saa helposti orgasmin jos se on hyvää ja mikä parasta, sitä voi harjoittaa julkisesti.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta se on, että musiikki saattaa joskus kiihottaa tai jonkun artistin ääni. Esim. rockmusiikki voi olla välillä hyvin henkisesti ja joskus myös fyysisesti kiihottavaa ja itseäni välillä kiihottaa esim. Paul Rodgersin, Robert Plantin ja Rob Halfordin äänet. Esim. Paul Rodgers lauloi välillä niin sielukkaasti (etenkin ensimmäisen bändinsä Freen aikoina, Freen jälkeen hän perusti Bad Companyn), että se menee ihan sieluun ja sydämeen asti. Ja vieläkin hänen äänensä hivelee mun korvia.

      Musiikki voi olla myös hyvin transsinomaista kuten välillä esim. Miles Davisin jazz.

    • Siis Paul Rodgersin ääni mikä hänellä on nyt vanhempana hivelee myös mun korvia.

      • Anonyymi

        Olen kokenut todellisen transsitilan Mozartin pianokonserton hitaasta osasta jolloin koin saman minkä säveltäjä on kokenut teostaan luodessaan musiikin muuttuessa siksi hehkuvan poltteiseksi tunnetilaksi joka on ollut luomisprosessissa teoksen lähtökohtana.


      • Kommentoikaa myös tuota Paul Rodgersia =) Toki saa muutakin, mutta tahtoisin tietää mitä muut ovat hänestä mieltä. Itse diggaan hänen lauluäänestään erittäin paljon. Sanat ei aina edes riitä kertomaan. Ajattelin juuri vähän aikaa sitten, että mies pitäisi äänestää Rock `n`roll hall of fameen ja kaikki mitä hän on ikinä musiikin saralla tehnyt kuten bändit Free ja Bad Company hänen mukanaan. Tämä mies on yksi rockin jättiläisistä niin kuin esim. Robert Plant, Rob Halford, Freddie Mercury ja Elvis ja musisointipuolelta esim. Jimmy Page, Brian May ja Neil Peart.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut todellisen transsitilan Mozartin pianokonserton hitaasta osasta jolloin koin saman minkä säveltäjä on kokenut teostaan luodessaan musiikin muuttuessa siksi hehkuvan poltteiseksi tunnetilaksi joka on ollut luomisprosessissa teoksen lähtökohtana.

        Itselleni tulee soittaessa usein transsitila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni tulee soittaessa usein transsitila.

        Miten sitä pystyy syvässä transsissa edes soittamaan mitään instrumenttia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitä pystyy syvässä transsissa edes soittamaan mitään instrumenttia?

        Helposti. Jos osaisit itsekin soittaa, niin ehkä sitten tajuaisit, mutta ilman taitoa ei ole kokemustakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti. Jos osaisit itsekin soittaa, niin ehkä sitten tajuaisit, mutta ilman taitoa ei ole kokemustakaan.

        Olen minä nokkahuilua soittanut ja improvisoinut pianolla mutta transsista ei ole ollut tietoakaan. Sen sijaan Mozartista olen kokenut korkeimmanasteisia transsinomaisia transsendentaalisia psykofyysisiä tiloja useitakin jotka ovat tunkeneet tahtomisen, so varsinaisen minän ulos tajunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni tulee soittaessa usein transsitila.

        "Itselleni tulee soittaessa usein transsitila."

        Mulle tulee usein pakettiautolla ajaessa Transit-tila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä nokkahuilua soittanut ja improvisoinut pianolla mutta transsista ei ole ollut tietoakaan. Sen sijaan Mozartista olen kokenut korkeimmanasteisia transsinomaisia transsendentaalisia psykofyysisiä tiloja useitakin jotka ovat tunkeneet tahtomisen, so varsinaisen minän ulos tajunnasta.

        Minusta taas transsitila soittaessa on aivan mahtava.


    • Sorri, laitoin väärälle palstalle ton tekstin =) Piti laittaa mun alottamalle palstalle "Paul Rodgers", mut eipä sinne oo tainnu tulla kommentteja muntekstejä lukuunottamatta =) No, kyselen sitten tätä kautta, että laittakaa sinne kommenttia =) Luulin olevani siellä mun alottamassa Rodgers-keskustelussa =) Tällainen liian nopeeliikkeinen ja hajamielinen mää oon välillä =)

      • Anonyymi

        Itse en ole koskaan kuullutkaan Paul Rodgersista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole koskaan kuullutkaan Paul Rodgersista.

        Niin, ehkä ei ole kuullut jos ei niin kuuntele tuota rockmusiikkia ja varsinkaan vanhempaa rockia kuten 1960-80 -lukujen rockia. Tosin saattaa ehkä olla jonkun verran myös ikäkysymys, tosin eivät kaikki vanhemmatkaan ihmiset tiedä häntä. Veikkaan kuitenkin, että aika monet tietää hänet tai on edes joskus kuullut hänestä, jopa sellaiset, jotka ei niin paljon rockia kuuntele.

        Paul Rodgers on englantilainen(nykyään myös Kanadan kansalaisuus) rocklaulaja, joka tuli tunnetuksi 1960-luvun lopulla bluesrockbändistä nimeltä Free ja myöhemmin 1970-luvulla myös bändistä nimeltä Bad Company, joka oli tosi suosittu bändi aikoinaan. Näiden kahden bändin musiikkia soitetaan yhä klassista rockia soittavilla kanavilla. Freeltä tunnettu on esim. sellainen kappale kuin "Allright now" ja Bad Companylta esim. "Shooting star".


    • Paul Rodgers on myynnyt lähes 100 miljoonaa levyä ja on esiintynyt monien tunnettujen artistien kanssa kuten Jimmy Page(oli Led Zeppelinin kitaristi), Slash(Guns ´n´rosesin kitaristi), Queenin kitaristi Brian May ja Queenin rumpali Roger Taylor, Jeff Beck(kitaristi), David Gilmour(Pink Floydin kitaristi ja laulaja), Bryan Adams(rockmuusikko), Buddy Guy(bluesmuusikko) jne. Monet pitävät häntä yhtenä parhaimmista laulajista ja hän on saannut lempinimen "The Voice".

      Itse rakstuin Paul Rodgersin lauluääneen heti, kun ensimmäisen kerran aloin kuunnella hänen musiikkiaan. Pidän erityisen paljon hänen bändiensä Freen ja Bad Companyn musiikista, mutta tällä hetkellä erityisesti tuon Freen musiikki on ollut sellaista, jota olen kuunnellut paljon. En sitten kyllästy hänen lauluääneensä. On joitain artisteja, kuten esim. Robert Plant, Rob Halford,Roy Orbison, John Denver, Shirley Bassey, joiden lauluääniin en kyllästy ollenkaan joita jaksan kuunnella ja Paul Rodgers on myös yksi heistä.

      • Tai olisko myynny Rodgers jopa yli 100 miljoonaa levyä (googlen mukaan 125 miljoonaa).


    • Anonyymi

      Jos joku kuvittelee että musiikki on parempaa kuin seksi, niin ei varmaan kauheasti ole seksiä elämässään kyllä saanut.

      • Anonyymi

        Kyllä kokemukseni mukaan musiikki voi olla paljon parempaa kuin seksi mutta niitä katarttisia kokemuksia ei musiikista joka päivä saa kun äly tunkee tahtomisen ulos tajunnasta ja olemme valtavan tunteenpalon valtoihinsa ottamia koko muun maailman kadotessa tajunnasta. Niitä kokemuksia voi saada lähinnä vain suurimpien taidemusiikin klassikoiden mestariteoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kokemukseni mukaan musiikki voi olla paljon parempaa kuin seksi mutta niitä katarttisia kokemuksia ei musiikista joka päivä saa kun äly tunkee tahtomisen ulos tajunnasta ja olemme valtavan tunteenpalon valtoihinsa ottamia koko muun maailman kadotessa tajunnasta. Niitä kokemuksia voi saada lähinnä vain suurimpien taidemusiikin klassikoiden mestariteoksista.

        Melkoista lässytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista lässytystä.

        Ei ole lässytystä kuin todellisia eksistenssiä suurempia kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lässytystä kuin todellisia eksistenssiä suurempia kokemuksia.

        Kannattaa opetella soittamaan, niin kokemus moninkertaistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa opetella soittamaan, niin kokemus moninkertaistuu.

        Totta. Musiikki on Jumalan kieli. Kun saavuttaa eksistenssiä suuremman kokemuksen musiikissa ja erityisesti soitossa, ei itse enää transsissa erota soittaako ihminen vai Jumala. Kyyneleet tulevat usein silmiin Jumalan kosketuksesta musiikin kautta. Sen kokeminen soittamalla tosin vaatii tuhansien tuntien treenaamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Musiikki on Jumalan kieli. Kun saavuttaa eksistenssiä suuremman kokemuksen musiikissa ja erityisesti soitossa, ei itse enää transsissa erota soittaako ihminen vai Jumala. Kyyneleet tulevat usein silmiin Jumalan kosketuksesta musiikin kautta. Sen kokeminen soittamalla tosin vaatii tuhansien tuntien treenaamisen.

        Minusta tällaisen tippa silmässä vaikutuksen kokeminen on pelkästään sentimentaalista kun todella jumalallinen kokemus musiikissa ilmenee valtaisan valon ja rakkauden atmosfäärin ottaessa koko kehon ja tajunnan valtoihinsa niin ettei huomaa edes kuuntelevansa mitään musiikkia vaan se on transformoitunut valtaisaksi hengenpaloksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tällaisen tippa silmässä vaikutuksen kokeminen on pelkästään sentimentaalista kun todella jumalallinen kokemus musiikissa ilmenee valtaisan valon ja rakkauden atmosfäärin ottaessa koko kehon ja tajunnan valtoihinsa niin ettei huomaa edes kuuntelevansa mitään musiikkia vaan se on transformoitunut valtaisaksi hengenpaloksi.

        Melkoista lässytystä. Kannattaa opetella soittamaan, niin kokemus moninkertaistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista lässytystä. Kannattaa opetella soittamaan, niin kokemus moninkertaistuu.

        Soittaessa ei voi minusta antautua koskaan täysin musiikin vietäväksi ja korkeimmanasteisten psykofyysisten tilojen valtaamaksi ja kokea katharsista koska pitää kontrolloida sormiensa liikkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaessa ei voi minusta antautua koskaan täysin musiikin vietäväksi ja korkeimmanasteisten psykofyysisten tilojen valtaamaksi ja kokea katharsista koska pitää kontrolloida sormiensa liikkeitä.

        "Soittaessa ei voi minusta"

        Eipä sinulla siitä mitään kokemusta ole, joten senkin suhteen olet ihan amatööri, ja voit selitellä ihan mitä mieleesi tulee. Olet vähintään 10 000 tunnin harjoittelun päässä siitä, että tietäisit asiasta oikeastikin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaessa ei voi minusta antautua koskaan täysin musiikin vietäväksi ja korkeimmanasteisten psykofyysisten tilojen valtaamaksi ja kokea katharsista koska pitää kontrolloida sormiensa liikkeitä.

        "Soittaessa ei voi minusta antautua koskaan täysin musiikin vietäväksi"

        Minusta asia on päinvastoin. Juuri soittaessa voi antautua parhaiten musiikin vietäväksi. Musiikillisessa transsitilassa Jumala kontrolloi sormien liikettä, ei enää ihminen. Mutta mistäpä sinä sitä tietäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Soittaessa ei voi minusta antautua koskaan täysin musiikin vietäväksi"

        Minusta asia on päinvastoin. Juuri soittaessa voi antautua parhaiten musiikin vietäväksi. Musiikillisessa transsitilassa Jumala kontrolloi sormien liikettä, ei enää ihminen. Mutta mistäpä sinä sitä tietäisit.

        Voi siinä olla jotakin perääkin sillä Hildesheimerkin toteaa Mozart kirjassaan että improvisoidessaan pianolla KV 397 d molli fantasian kaltaisia diffuuseja struktuureja hän kylpi autuaassa itseunhossa muuttuen absoluuttiseksi Mozartiksi mutta minun itseni kokemissa transsitiloissa jotka saavutin vain makaamalla kuulokkeet korvillani vuoteessa mozartin pianokonserttoa kuunnellessa nivustaipeiden valtimot jyskyttivät kiivaasti, hikikarpalot valuivat pitkin kylmän kehon rintamusta ja olin tajunnassani väikkyneen valohehkuisen pallomaisen ilmiön häikäisemä sekä kuin jonkin valtaisan sisältäpäin kasvaneen voiman valtoihinsa ottama koko muun maailman ja oman minuuden kadotessa kokonaan tajunnastani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi siinä olla jotakin perääkin sillä Hildesheimerkin toteaa Mozart kirjassaan että improvisoidessaan pianolla KV 397 d molli fantasian kaltaisia diffuuseja struktuureja hän kylpi autuaassa itseunhossa muuttuen absoluuttiseksi Mozartiksi mutta minun itseni kokemissa transsitiloissa jotka saavutin vain makaamalla kuulokkeet korvillani vuoteessa mozartin pianokonserttoa kuunnellessa nivustaipeiden valtimot jyskyttivät kiivaasti, hikikarpalot valuivat pitkin kylmän kehon rintamusta ja olin tajunnassani väikkyneen valohehkuisen pallomaisen ilmiön häikäisemä sekä kuin jonkin valtaisan sisältäpäin kasvaneen voiman valtoihinsa ottama koko muun maailman ja oman minuuden kadotessa kokonaan tajunnastani.

        Melkoista lässytystä taas kerran. Kannattaa opetella soittamaan, niin kokemus moninkertaistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista lässytystä taas kerran. Kannattaa opetella soittamaan, niin kokemus moninkertaistuu.

        En minä lässytä vaan kerroin ihka aidoista ja todellisista kokemuksista joita olen saanut klassista musiikkia kuunnellessani. Eikä sinfoniaorkesterille kirjoitettua teosta voi soittaakaan itse kuten jotain soolokappaletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä lässytä vaan kerroin ihka aidoista ja todellisista kokemuksista joita olen saanut klassista musiikkia kuunnellessani. Eikä sinfoniaorkesterille kirjoitettua teosta voi soittaakaan itse kuten jotain soolokappaletta.

        Juu juu. Opettele soittamaan niin tajuat mitä on oikea musiikin luoma transsitila. 10 000 tunnin jälkeen ehkä alat vähän jo aavistamaan. Nyt olet vain kuin sunnuntaiautoilija kuvittelemassa ja kertomassa muille minkälaista on ajaa ralliautoa MM-tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä lässytä vaan kerroin ihka aidoista ja todellisista kokemuksista joita olen saanut klassista musiikkia kuunnellessani. Eikä sinfoniaorkesterille kirjoitettua teosta voi soittaakaan itse kuten jotain soolokappaletta.

        "Eikä sinfoniaorkesterille kirjoitettua teosta voi soittaakaan itse kuten jotain soolokappaletta."

        Tottakai voi. Esimerkiksi improvisaatiota voi soittaa minkä tahansa musiikin päälle, ja Jumaluuden kosketus näkyy parhaiten juuri improvisaatiossa jossa aaltoon reagointi on joka kerta ainutkertainen kokemus, jossa ns. seilataan tyhjyyden aalloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä sinfoniaorkesterille kirjoitettua teosta voi soittaakaan itse kuten jotain soolokappaletta."

        Tottakai voi. Esimerkiksi improvisaatiota voi soittaa minkä tahansa musiikin päälle, ja Jumaluuden kosketus näkyy parhaiten juuri improvisaatiossa jossa aaltoon reagointi on joka kerta ainutkertainen kokemus, jossa ns. seilataan tyhjyyden aalloilla.

        En muistanutkaan että myös sinfonioita on paljon sovitettu pianolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu. Opettele soittamaan niin tajuat mitä on oikea musiikin luoma transsitila. 10 000 tunnin jälkeen ehkä alat vähän jo aavistamaan. Nyt olet vain kuin sunnuntaiautoilija kuvittelemassa ja kertomassa muille minkälaista on ajaa ralliautoa MM-tasolla.

        Ei mittaamaton emotionaalinen syvyysperspektiivi ole oikeastaan kuultavissakaan vaan sen voi vain tuntea ja kokea sielunsa syvimmässä sopukassa tiedoitsevan tultua tiedoitsemisen puhtaaksi subjektiksi ja tahdon tultua tungetuksi ulos tajunnasta joka täyttyy Mozartille ominaisesta ainutlaatuisesta puhtaan mielteen alueelle heijastuneesta valon ja rakkauden atmosfääristä kirkkauteen kohotetussa sieluntilassa ottaessaan koko ihmisen olemuksen kokonaan valtoihinsa jonka katharsiksen kokemuksen vain Mozartin paras musiikki voi antaa välittäessään assosiaatioita joihinkin menneisiin koettuihin järkytyksiin jotka Mozart on sublimoituaan objektivoituna tunteena valanut teoksiinsa mutta mitä suurinta kontemplaatiota se tosin edellyttää kuulijaltaan soivan materian transformoituessa valohehkuiseksi pätsinkaltaiseksi emotionaaliseksi kokemukseksi joka tunkee tahtomisen ulos tajunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mittaamaton emotionaalinen syvyysperspektiivi ole oikeastaan kuultavissakaan vaan sen voi vain tuntea ja kokea sielunsa syvimmässä sopukassa tiedoitsevan tultua tiedoitsemisen puhtaaksi subjektiksi ja tahdon tultua tungetuksi ulos tajunnasta joka täyttyy Mozartille ominaisesta ainutlaatuisesta puhtaan mielteen alueelle heijastuneesta valon ja rakkauden atmosfääristä kirkkauteen kohotetussa sieluntilassa ottaessaan koko ihmisen olemuksen kokonaan valtoihinsa jonka katharsiksen kokemuksen vain Mozartin paras musiikki voi antaa välittäessään assosiaatioita joihinkin menneisiin koettuihin järkytyksiin jotka Mozart on sublimoituaan objektivoituna tunteena valanut teoksiinsa mutta mitä suurinta kontemplaatiota se tosin edellyttää kuulijaltaan soivan materian transformoituessa valohehkuiseksi pätsinkaltaiseksi emotionaaliseksi kokemukseksi joka tunkee tahtomisen ulos tajunnasta.

        VMP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VMP

        Ei suinkaan vaan korkeata schopenhauerilaista filosofiaa jota vain harvat ymmärtävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan vaan korkeata schopenhauerilaista filosofiaa jota vain harvat ymmärtävät.

        VMP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VMP

        Schopenhauer oli yksi suurimmista 1800 luvun filosofeista joka sai vaikutteita Kantilta. Ylevää filosofiaa joka voittaa uskontojen puppupuheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Schopenhauer oli yksi suurimmista 1800 luvun filosofeista joka sai vaikutteita Kantilta. Ylevää filosofiaa joka voittaa uskontojen puppupuheet.

        VMP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VMP

        Uskontojen sadut VMP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu. Opettele soittamaan niin tajuat mitä on oikea musiikin luoma transsitila. 10 000 tunnin jälkeen ehkä alat vähän jo aavistamaan. Nyt olet vain kuin sunnuntaiautoilija kuvittelemassa ja kertomassa muille minkälaista on ajaa ralliautoa MM-tasolla.

        Herran jestas. olen ollut sanoin kuvaamattoman kaltaisissa syvissä transsitiloissa Mozartia ja Beethovenia kuunnellessa kokiessani valtavan katharsiksen eikä sitä voi enää ylittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran jestas. olen ollut sanoin kuvaamattoman kaltaisissa syvissä transsitiloissa Mozartia ja Beethovenia kuunnellessa kokiessani valtavan katharsiksen eikä sitä voi enää ylittää.

        VMP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VMP

        Älä pilkkaa jalointa ja kauneinta mitä ihmisäly kykenee tuottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pilkkaa jalointa ja kauneinta mitä ihmisäly kykenee tuottamaan.

        VMP


    • Anonyymi

      Eikä tarvitse etsiä kumppania sitä varten. Riittää kun laittaa kappaleen soimaan ja kuuntelee.

      • Anonyymi

        Mistäpä sinä sellaisen kumppanin saisitkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä sellaisen kumppanin saisitkaan.

        Olipa ilkeä vastaus. Ei ole kohteliasta käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa ilkeä vastaus. Ei ole kohteliasta käytöstä.

        Faktat voi usein olla karuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktat voi usein olla karuja.

        Teikäläisen ei kannata kuvitella oman ilkeytensä levittämisen olevan faktojen kertomista. Mielestäni surullista miten ihmisellä voi edes riittää kantti olla ylpeästi kurja toiselle. Musiikki menee sellaisten edelle kuin heittämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teikäläisen ei kannata kuvitella oman ilkeytensä levittämisen olevan faktojen kertomista. Mielestäni surullista miten ihmisellä voi edes riittää kantti olla ylpeästi kurja toiselle. Musiikki menee sellaisten edelle kuin heittämällä.

        Eli et oo siis koskaan saanut seksiä kuten kerroit aiemmin? Ikää yli 40 vuotta ja vedät vaan käteen? Hyvä saavutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et oo siis koskaan saanut seksiä kuten kerroit aiemmin? Ikää yli 40 vuotta ja vedät vaan käteen? Hyvä saavutus.

        Minä en enää pysty tumputtamaankaan kun ei tule erektiota eikä ole juuri minkäänlaisia seksuaalisia halujakaan. Ilmeisesti testosteronitasot ovat päässeet tippumaan niin alas mutta ei kiinnosta käyttää mitään potenssilääkettäkään kuten Viagraa. Musiikki kyllä korvaa nekin puutteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en enää pysty tumputtamaankaan kun ei tule erektiota eikä ole juuri minkäänlaisia seksuaalisia halujakaan. Ilmeisesti testosteronitasot ovat päässeet tippumaan niin alas mutta ei kiinnosta käyttää mitään potenssilääkettäkään kuten Viagraa. Musiikki kyllä korvaa nekin puutteet.

        Mutta se tiedetään entuudestaan että diabeetikkomiehillä seksuaalinen halu ja kyvykkyys ovat alentuneet ja siksi minulla ei seiso. Pitäisi nauttia sinkkiä 30mg vrk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se tiedetään entuudestaan että diabeetikkomiehillä seksuaalinen halu ja kyvykkyys ovat alentuneet ja siksi minulla ei seiso. Pitäisi nauttia sinkkiä 30mg vrk.

        Suurimmalla osalla seisoo. Toisilla vain järki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en enää pysty tumputtamaankaan kun ei tule erektiota eikä ole juuri minkäänlaisia seksuaalisia halujakaan. Ilmeisesti testosteronitasot ovat päässeet tippumaan niin alas mutta ei kiinnosta käyttää mitään potenssilääkettäkään kuten Viagraa. Musiikki kyllä korvaa nekin puutteet.

        EVVK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmalla osalla seisoo. Toisilla vain järki.

        Iltalehdessä luki että 3/4 osaa diabeetikoista kärsii erektiohäiriöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalehdessä luki että 3/4 osaa diabeetikoista kärsii erektiohäiriöistä.

        EVVK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en enää pysty tumputtamaankaan kun ei tule erektiota eikä ole juuri minkäänlaisia seksuaalisia halujakaan. Ilmeisesti testosteronitasot ovat päässeet tippumaan niin alas mutta ei kiinnosta käyttää mitään potenssilääkettäkään kuten Viagraa. Musiikki kyllä korvaa nekin puutteet.

        noi sun luomat roolihahmot on kyllä tosi naurettavia.


    • Kaipa tässä haetaan tiettyä euforista kokemusta joka tunnetaan näillä nimillä:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Frisson
      https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Eargasm

      Itsekin tiedän millaiselta se tuntuu. Ikään kuin hetken aikaa leijuisi pois maasta samalla kun iho kihelmöi. Pelkästään musiikin ansiosta.

      Sitäkin ollaan tutkittu:

      New research reveals the root of musical pleasure (2011)
      https://newatlas.com/mcgill-research-shows-dopamine-responsible-for-music-pleasure/17663/

      Thrills, chills, frissons, and skin orgasms: toward an integrative model of transcendent psychophysiological experiences in music (2014)
      https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2014.00790/full

      Breakthrough in understanding the chills and thrills of musical rapture (2016)
      https://www.theguardian.com/science/2016/jun/17/breakthrough-in-understanding-the-chills-and-thrills-of-musical-rapture

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe