Kuinka saan miehen kiinnostumaan

Anonyymi

Olen ihastunut erääseen mieheen. Hän on minua vuoden nuorempi, olen 38v. Hän on sanonut minulle humalassa että tykkää minusta, ollaan nähty 3kertaa ja hän on ollut minun luona yötä.. nyt on mennyt kohta viikko ja häneltä ei ole tullut viestiä... itse en haluais tyrkyttää itseä niinpä odotanko turhaan hänen yhteydenottoa? Huomasin hänen käytöksessä että hän muistaa kaiken mitä olen hänelle puhunut... mutta ennen me viestiteltiin melkein päivittäin.. osaako kukaan neuvoa mitä teen?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon aika huono näissä pelikuvioissa, mutta mä yrittäisin odottaa ja antaa miehen tulla luo. Ne niin nopeaan alkavat ottaa naisen itsestäänselvyytenä ja helppona, jos nainen on aina se joka ottaa yhteyttä tai aina sopii näkeminen, kun mies ehdottaa. Kai ne haluaa tavoitella..Mutta joo, mun neuvo on että pidä pää kylmänä- vaikka vaikeeta onkin- tee jotain oikeesti hauskaa, yritä pitää fokus siinä mitä sä haluat, älä liikaa pohdi mitä mies haluaa.

      • Anonyymi

        Kiitos. Näin yritän toimia. Humalassahan voi sanoa mitä vain mutta kyllä mä uskon että jotain tunteita on minua kohtaan..


      • Anonyymi

        Joo, ihan varmasti onkin. Mulla on helmasyntinä ihastua täysillä enkä tajua niitä merkkejä, kun mies kyllä tykkää ja viihtyy, muttei kuitenkaan ole yhtä ihastunut kuin minä. Niin sitten aina jään näppejäni nuolemaan. Jostain luin, ettei pitäisi antaa itsestään yhtään enempää kuin se toinenkaan, suojella itseään. Argh, nää alkuvaiheet suhteessa/ tapailussa on niin rasittavia! Tsemppiä teille!


      • Anonyymi

        Ei herranjumala ei. Eieiei. Odottamalla vaikuttaa vain siltä, ettei ole kiinnostunut. Älkää ikinä, toistan ikinä, kuvitelko että kannattaa odottaa ja odotuttaa, harrastaa mykkäkoulua ja leikkiä vaikeasti tavoitettavaa. Ei se niin toimi.


    • Anonyymi

      Olette jo aika vanha.. Ette kai luule että kukaan mies nelikymppisella akalla jotain tekee?

    • Anonyymi

      Tee treffit. Vaikka kahville ulos tai kotiin. Mies tykkää varmasti.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin, mies tykkää siitä, että nainen laittaa itsensä naiselliseksi ja seksikkääksi ja on muutenkin positiivinen. Ei pidä painaa päälle, vaan olla hiukan naisellisen passiivinen, eli vedät puoleesi, etkä paina päälle. Anna miehen olla aktiivinen, ole vähän avuton, pyydä apua, anna miehen tuntea olevansa osaava ja miehekäs. Kehu miestä. Anna miehen olla pomo, johtaja, älä määräile miestä. Älä koskaan arvostele miestä negatiivisesti, silloin menetät pelin. Jos haluat saada miehen ja pitää miehen, arvosta häntä, kunnioita häntä ja kehitä itseäsi naisellisessa viehättävyydessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe