Vastoin palstan myyttejä peniskin ikääntyy.
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/d438a757-d0d3-428d-bd1d-f3c5edd9a4ed
Peniskin ikääntyy
27
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sekään nyt mikään pippeli halua olla aikuisen miehen puntissa.
LUONNOLLISTA.😇 Kyllähän se lopulta näyttää kuristetulta kaljurotalta, jota on liotettu kaksi viikkoa pesuvadissa. :D
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Ja hajukin on sen mukainen. :P
Me vanhat miehethän haisemme aina vähän kuselta. Kaljurotan nenä falskaa.
Anonyymi kirjoitti:
Me vanhat miehethän haisemme aina vähän kuselta. Kaljurotan nenä falskaa.
Niinhän se on. Kusiputki lirauttaa tippoja housuun ja pakoputki vuotaa. Pyykkipoika nenässä mummo saattaa selvitä hengissä, kun hiertymiä pussinjuurilta rasvaa Natusanilla.
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Niinhän se on. Kusiputki lirauttaa tippoja housuun ja pakoputki vuotaa. Pyykkipoika nenässä mummo saattaa selvitä hengissä, kun hiertymiä pussinjuurilta rasvaa Natusanilla.
No sullahan on ehtoisa mummo, kyllä minä jouvun rasvailemaan ja talkitsemaan ihan itte.
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Miksi mummo niitä rasvaisi, saa papat ihan ite tehdä sen.
Anonyymi kirjoitti:
No sullahan on ehtoisa mummo, kyllä minä jouvun rasvailemaan ja talkitsemaan ihan itte.
Mummo on messevä. Varsin avulias.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mummo niitä rasvaisi, saa papat ihan ite tehdä sen.
Kiltti mummo auttaa ukon turjakettaan, kun paappa ei enää itte kykene. Ja onhan se huolenpitoa, kyllä sitä mummonkin tissinalusta voipi talkita, jos apua kaipaa. :)
Jan_ kirjoitti:
Kiltti mummo auttaa ukon turjakettaan, kun paappa ei enää itte kykene. Ja onhan se huolenpitoa, kyllä sitä mummonkin tissinalusta voipi talkita, jos apua kaipaa. :)
Rakkautta on...
https://www.stuntman.fi/images/products/1020vh_newlists.jpg
... Auttaa kun ikä alkaa painaa..- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Mutta mutta, Heiiih, eihän sulla seiso missään eikä milloinkaan, niinhän se oli. Saa siinä mummeli leipoa ja vatkata. Tämä mummelille maratoniheilutukseen. PS. Sano että pitää niistä vähäisistä hiuksensuortuvista kiinni ettei loputkin lennä pään heiluessa jorpakkoon ☺️☺️☺️
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mutta, Heiiih, eihän sulla seiso missään eikä milloinkaan, niinhän se oli. Saa siinä mummeli leipoa ja vatkata. Tämä mummelille maratoniheilutukseen. PS. Sano että pitää niistä vähäisistä hiuksensuortuvista kiinni ettei loputkin lennä pään heiluessa jorpakkoon ☺️☺️☺️
No tuota järki seisoo, silmätkin välillä seisoo päässä ja kieli suussa. Seisoohan mulla. :)
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
No tuota järki seisoo, silmätkin välillä seisoo päässä ja kieli suussa. Seisoohan mulla. :)
Oletko nyt vähän huppelissa???!!!
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt vähän huppelissa???!!!
En yhtään. Pähkinäsuklaata napsin naamariin.
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
En yhtään. Pähkinäsuklaata napsin naamariin.
Hyvää huomenta.
Aloitin päiväni Fazerin salmiakilla
Kiusaukseni nro 1
terveellisten jälkeen🍉🥑🍓 Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta.
Aloitin päiväni Fazerin salmiakilla
Kiusaukseni nro 1
terveellisten jälkeen🍉🥑🍓Hyvää huomenta. :)
Herkutellen, mä aloitin kahvilla ja mansikoilla aamun. Turkkilainen joghurtti odottaa tossa pöydällä, pitäisi se kipata suukuluuruun.
Mitäs meinaat touhuta tänään?
- Anonyymi
kyllä sitä pelkää että jos se ei enään villiinnytkään kuin kerran kaksi päivässä niin aika kurjaa se olisi ja kai sekin joskus on edessä että ei toimi ollenkaan eli seisokki ongelmia niin se ei ole kivaa se eikä pysty antaan naiselle patukkaa tai itse ei nauti enään koskaan niin tosi kurja juttu ja äkkiä nainen jättää ja etsii toisen
- Anonyymi
Varaa aika Kiminkiselle 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varaa aika Kiminkiselle 😏
ei taida siinä sitten kiminkiset pystyä auttamaan kun papparaiseksi on muuttunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei taida siinä sitten kiminkiset pystyä auttamaan kun papparaiseksi on muuttunut
ei niin, pitää hyväksyä se että ikä tekee tehtävänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei niin, pitää hyväksyä se että ikä tekee tehtävänsä
ei ole kivaa olla papparainen
- Anonyymi
Onhan se aika väärin että pallit ne vaan pitenevät, kun tärkeämpi osa lyhenee.
- Anonyymi
Mutta juuri sehän on Elämän tarkoitus.
No nyt ei sitten enää tiedä on pieni penis vai onko liian lihava. No samapa tuo mutta täytyy ruveta teippaamaan nuo sortsien lahkeet reisiin.
- Anonyymi
Säästät teippikuluissa kun ostat pidempilahkeiset shortsit.
Minähän olen siirtynyt jo pitkiin housuihin kesälläkin.
- Anonyymi
Se vanheneminen ihmisissä, niin miehissä kuin naisissa alkaa sukuelimistä. En ole sen jälkeen seksiä harrastanu kun täytin 25. Tuntuu vaan niin vastenmieliselta. Kamalan näkösiä ovat, vaikka muuten ihmiset nuorekkaina pysyvät.
- Anonyymi
Partakaverille pitäisi ostaa huviksi uusi partakone, Braun joka on valmistettu kiinassa, mutta saksalaisten suunnittelema.
Braunin koneessa on hienoja uusia ominaisuuksia, mutta katsoin Philipsin uutta konetta ihaillen, veljellä oli sellainen, sellainen kolmiterä, uusi :D
Kalliita karvanpoistajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784