Luojan kiitos..tuo festivaali peruttiin! Ymmärrettiin viimein kantaa vastuuta ihmisten terveydestä, eikä aina ajatella vaan rahaa..
Simerock on peruttu!!
18
294
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että ajateltiin asiaa laajemmin ja turvataan ihmisiä eikä Yliaskan lompakkoa.
- Anonyymi
miten oliskaan voinut onnistua, kun on nää metrin-kahden turvavälimääräykset voimassa? Sit jotain tuolia ja pöytiä kaikille..? Festareilla liki mahdottomuus tollasia toteuttaa. Tais Avi:n sana tässä nyt painaa niin, että piti peruuttaa.!?
- Anonyymi
Luin tuossa Lapin Kansasta, jonne tapahtuman järjestäjä Samuli Yliaska oli antanut kommentin: "tapahtumaa suunniteltiin niin, että kaikilla olisi ollut maskit ja ihmiset olisivat itse huolehtineet turvaväleistä". Siis tuollainen festariporukkahan vähät välittää mistään maskeista, kun täytyy huutaa ja huutaa..ja että itse huolehtivat turvaväleistä!?! Höpö höpö. Mitenkähän se olisi valvottu? Kun kumminkin lakia täytyy noudattaa..
Onneksi järki voitti tässä asiassa. Järjestäjälle parempaa ensi vuotta! - Anonyymi
fantastinen uutinen;) Eiköhän Simelle jotain korvausta Kelan- luukulta löydy(:)
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006574422.html?ref=rss
tehdään kilpailu missä voi lyödä sipilää tai soinia 2 metrin päästä
unohtivat suomalaiset
maahanmuutto - Anonyymi
nyyh nyyh tulee 'tappiota' anteeksi miten niin tulee tappiota??
esim. tulot 10000€ menot 20000€ noin syntyy 'tappiota' 10000€
ei niin että oletettuja tuloja....- Anonyymi
nuuska ja kokis loppu?
- Anonyymi
Nyt tämä Yliaska haukkui radiossa jo Avinkin, kun tappiota tulee. Se on ihan tyhjä haukkua Avin virkamiehiä, net tekee vain työtänsä lakien noudattamisen eteen. Se päätös on vain sulatettava, askankin.
- Anonyymi
no ei kyllä paljon menetetty.
- Anonyymi
Todella hyvä uutinen! Näitä nuorten suosimia laulutapahtumia alkanut oleen nykyään joka kolkassa ihan liikaa. Tämäkin täyttä humpuukia, oikeita koronalinkoja, huumeiden levitystapahtumia. Ratsioita lisää ainakin 500% tällaisiin tapahtumiin jatkossa.
- Anonyymi
Järjestäjä tiesi jo ajat sitten että hänen pitää perua tapahtuma.
Tämä koko show oli vain ilmaista mainosta tapahtumalle ensi vuotta varten.
Näkihän sen jo kaukaa että homma ei ole mahdollista järjestää.- Anonyymi
Juurikin näin. Vielä kaiken huipuksi tämä yrittäjä yritti myydä lippuja ensi vuodelle! Tiesi tasan tarkkaan, ettei tänä vuonna onnistu. Piti vain yrittää myydä lippuja, jotta saa rahaa omaan lomsaankin edes jotain. Hyi vittu..kaikenlaisia oman edun tavoittelijoita onkin..
- Anonyymi
Minä kyllä arvostan sitä, että Sime on saanut aikaan hyvät festarit. Yrittäkääpä itse samaa, paljon iloista festarikansaa ja hyviä esiintyjiä. Ei täällä pohjoisessa ole liikaa tapahtumia. Tuohan nämä festarivieraat paljon rahaa paikkakunnalle, sitä ei pidä unohtaa. Jaksan ihmetellä, että noin ilkeitä kommentteja satelee ja nuivasti suhtaudutaan.
Pitkään nämä festareita järkkäävät olivat ns. löysäsää hirressä. Roikutettiin tietoa saako järjestää vaiko ei. Ymmärrän oikein hyvin Simen pettymyksen.
On myöskin todettava se tosiseikka, että niin pitkään kun koronatapauksia ilmenee niin pitää olla varuillaan. Se on nyt meistä ihan jokaisesta kiinni kuinka noudatetaan turvavälejä yms. Festareilla ja juottoloissa jopa terasseillakin ihmiset valitettavasti käyttäytyvät piittaamattomasti ja siksi oikea ratksisu, että festarit jää järjestämättä. Juhliva kansa unohtaa turvarajat ja hygienian.
Vuoden päästä entistä paremmat festarit ja vielä isommalle joukolle. Tsemppiä Sime, meitä on runsaasti sinua tukemassa ja arvostamassa.- Anonyymi
Virallisesti kun kirjoitetaan, se on Samuli.
'Roikutettiin tietoa'?? Kyllä se on ollut jo ainakin kaksi viikkoa tasan tarkkaan yrittäjän tiedossa, miten tulee käymään. Tällä ajalla vain yritettiin myydä lippuja, että yrittäjä saisi lompakkoon edes jotain rahaa..paikkaamaan aiheutuvia tappioita.
Olen todella tyytyväinen, että tapahtuma epäonnistui ja siirrettiin ensivuoteen! Pitää muistaa, että koronatilanne on edelleen päällä! Festarikansahan, sitä ei vain paikan päällä enää muista ja haluakkaan rajoituksia paikan päällä noudattaa!!
Yrittäjän lompakolle ihan sama, menkööt vaikka nurin, mutta nyt oli kysymys isommasta terveysuhasta!!! Erittäin hyvä asia, että ei onnistunut!
- Anonyymi
Eikä koskaan enää järjestetä! Aika on muuttunut. Ahdistuksen aika on alkanut!
- Anonyymi
Kaikkea pitää yrittää,ei varmaan ainakaa onnettomampi rahankeruukikka, kuin tuo tämän kesän kesäteatteri Valdemarilla.Tosi ala-arvoista mukahuumoria koronasta ja onnetonta meuhkausta.onkohan vielä aika tuollaselle koronahuumorille. Lauluesityksetkin huonoja ja kaikki oli vähän yleisön mitätöintiä.ei pitäi lähteä kiireen kans tekemään edelliskesien hyvien esitysten jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea pitää yrittää,ei varmaan ainakaa onnettomampi rahankeruukikka, kuin tuo tämän kesän kesäteatteri Valdemarilla.Tosi ala-arvoista mukahuumoria koronasta ja onnetonta meuhkausta.onkohan vielä aika tuollaselle koronahuumorille. Lauluesityksetkin huonoja ja kaikki oli vähän yleisön mitätöintiä.ei pitäi lähteä kiireen kans tekemään edelliskesien hyvien esitysten jälkeen.
Juu,kävin myös katsomassa ja petyin esitykseen.kaiken lisäksi muistetaan kyllä mainostaa kuinka turvallisuus huolehditaan.mutta mutta,olipa turvavälit päässeet unohtumaan.tuolien välissä.kymmenen sentin rako ja tupa niin täynnä kuin vain sopi. Tuohon pitää jonkun asiantuntijan puuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,kävin myös katsomassa ja petyin esitykseen.kaiken lisäksi muistetaan kyllä mainostaa kuinka turvallisuus huolehditaan.mutta mutta,olipa turvavälit päässeet unohtumaan.tuolien välissä.kymmenen sentin rako ja tupa niin täynnä kuin vain sopi. Tuohon pitää jonkun asiantuntijan puuttua.
Sehän on ihan meistä itsestä kiinni nämä turvarajat ja hygienia. Onko pakko tunkea itseään mestaan joka jo täynnä? Rahankiilto silmissä kapakan pitäjät ottavat liikaa asiakkaita. Valvontaa? Onko Rovaniemellä? Pitääkö aina tilata poliisit vaiko muu taho????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817