Yksinäisyys musertaa

Anonyymi

Uusien aitojen, kunnioittavien ja luotettavien kavereiden löytäminen on nykyään hankalaa. Vuosi toisensa jälkeen katkeruus ja masentuneisuus vaan pahentuu... Saa lähinnä vain kiusaa ja syrjimistä. Jotkut yrittäneet jopa satuttaa muutoinkin ja mustamaalanneet oikein urakalla. Kaikki siksi, mitä on ja on aiemmin ollut. Kuin muut olisivat täydellisiä ja puhtoisia niin olevinaan... Kunnolliset kiertää hyvästä syystä kaiketi kaukaa, koska yrittävät säästyä energiaviemärimäiseltä ihmiseltä...

Toivon mukaan joku samassa tilanteessa oleva löytää edes itse jossain vaiheessa jonkun, johon luottaa ja joka seisoo tukena. Toivottavasti oma tuskasi heltyy ja tulevat päivät näyttävät valoisimmilta. Toivottavasti löydät sen kaipaamasi onnen ja pystyt näyttämään mullekin, negatiiviselle yrmylle, miten vahva voitkaan olla.

Mulla itselläni jo pahat traumat, jonkin sortin inho useampaa ihmistä kohtaan, kustu maine, itsetunto nollissa, jaksaminen matalalla... Satuttavaa olla tässä tilanteessa jo ties kuinka monennetta vuotta putkeen... Satuttavaa kestää kouluajoista asti ainaista kiusaa, varsinkin rumuudestaan ja elämäntilanteestaan johtuen... Edelleen pitää jaksaa niitä samoja vanhoja kiusanhenkiä... Kumma, kun luulee tälläisen jääneen menneisyyteen, mutta nähtävästi voi olla toisinkin.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinulla mahdollisuus vaihtaa maisemaa? Muuttaa kokonaan toiselle puolelle Suomea?
      Noin pääsisit ainakin fyysisesti eroon kiusaajista ja voisit aloittaa sinua tuntemattomien uusien ihmisten kanssa elämän aivan puhtaalta poydältä. Tuo toimii tavallisesti.

Tai sitten vain suljet korvasi ja valitset olla kuulematta ilkeyksiä.

Aloita aivan tietoisesesti treenaamaan aivosi pois katkeruudesta. Se ei haavoita ketään muita kuin vain sinua. Pahan ajatuksen hiipiessä mieleesi, sano itsellesi SEIS! Olen tarpeeksi kauan jyystänyt tuota kakalle maistuvaa ajatusta. Ja sitten pakotat itsesi ajattelemaan mitä tahaansa positiivista ( sinun ei tarvitse nähdä nälkää, on katto pääsi pävllä, auriko paistaa ja lämmittää sinuakin jne jne.)
      Tuo vaatii itsekuria. On niiiiiiiiiiiiiiiiin helppo vajota pahoihin, tuttuihin ajatuksii. Mutta siitä ei ole hyotyä.
      Aivojen treenaamisesta sen sijaan ON!

Kerron kokemuksesta ja se toimii!

• Anonyymi

" ...ja sitten se tulee: on vielä tosi paljon tehtävissä/ ettei kenelläkään olisi/ niin paha olla kuin minulla nyt."

• Anonyymi

On se kurjaa, kun se saa sellaisen yliotteen ihmisen psyykkeestä, ikäänkuin ihmisessä olisi oikeasti vikaa. :/
      Itsekin muistan leiririppikoulun 70-luvun lopulta Ilmajoelta, ja se oli enimmäkseen kiusaamista ja vinoilua.

• Anonyymi

Niin joo,

Minullakin aikalailla sammoo

Mutta alan sen jo vähitellen ymmärtemmään

Että olen erilainen kuin toiset.

Lähdin aikoisin kotoa poies,sen jälkeen elämä on vuan vienyt ....

Kun en kaipoo "kavereiden"nyrpeetä suhtautumista moneen juttuuni.

Eivät ehkä luota
      Mutta syytä ollakkin vähän varuillaan.

En minäkään kenen tahansa mukoon lähde

Ja yleensä tuttavuutenikin on lyhytkestoisia.

Toki nykyään kun on tietoa niin paljon ja netti ynnä muut niin pystyy joitakin kuulumisia vaihtammaan ihan "huvikseen"....

Seurakuntapiirit on toinen juttu.

Se /ne on hyviä yhteisöjä kun löytee omansa jos toisenkin.

Niissä tunnen kuuluvani johonkin vahvasti.

Ja se on niin henkilökohtaista että täytyy toisella olla sama näkemys,tuntemus tai oppi että jostain elosta tulisi edes mahdollista.

Mutta tähän päiveen männessä oon kohdannut vasta kaksi joilla on jokin uupumus näistä syistä.

Mutta uskominen antaa paljon ,se antoo rakkautta ,hoitoa ja ymmärrystä
      Luotan jumalanvoimiin

• Anonyymi

Itse olet tilanteeseensa syypää, sinä et tee muuta kuin rahabahneuksissasi ja kateellisena yrität omia toisten elämää ja sotket niitä. Etkö sinä edelleenkään tajua sitä, taulapää?

• Anonyymi

Niin olenkin. Olet aivan oikeassa siinä.
        Pikkaisen mennyt yli nämä minun kuvioni.

Suokaa anteeksi. Siirryn takavasemmalle ja nostan käteni ilmaan.

• Anonyymi

Todella ala-arvoinen kommetti. Tuon kirjottajalla on pahasti vinksahtanut korvien välissä. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4220
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2141
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1687
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1068
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    Aihe