Kauniista https://www.is.fi/muutlajit/art-2000006575372.html naisesta. Miten se on mahdollista?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kauneus ja komeus on hirmu ylikäytettyjä sanoja. Tai sitten meitsillä on vaan poikkeuksellisen vaativa maku.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Äläpä käytä tuota sanaa, ”meitsi” on tosi ärsyttävä.
Äläpä komentele!Käytän ihan just sitä sanaa mitä haluan!
Anonyymi kirjoitti:
”Meitsiä” ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuon vastauksen oisin voinut itsekin antaa, joku jo ehti ennen MEITSIÄ.
- Anonyymi
Kypsemmällä iällä kun mennään kimppaan, niin ulkonäkö ei ole enää niin merkityksellistä. Lisäksi silloin on kypsyyttä erotakin ajoissa, kun intressit ei enää kohtaa.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Mikä on se kuuluisa ”kypsä ikä”?
Riippuu henkilöstä ja henkisestä kypsyysasteesta. Itse katson saavuttaneeni sen joskus 23-27 ikävuosien välillä, mutta minä olenkin ns. vanhana syntynyt. Useimmille se on varmaan yli 30, reilustikin. Jotkut eivät saavuta sitä koskaan.
Se on tasapainotila, jossa tunnet itsesi, tiedät mitä elämältä haluat ja sinulla on uskallus elää niin, että elämä menee siihen suuntaan. Anonyymi kirjoitti:
Riippuu henkilöstä ja henkisestä kypsyysasteesta. Itse katson saavuttaneeni sen joskus 23-27 ikävuosien välillä, mutta minä olenkin ns. vanhana syntynyt. Useimmille se on varmaan yli 30, reilustikin. Jotkut eivät saavuta sitä koskaan.
Se on tasapainotila, jossa tunnet itsesi, tiedät mitä elämältä haluat ja sinulla on uskallus elää niin, että elämä menee siihen suuntaan.Ajattelen aina, että 50?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3432748
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782164- 361774
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791567- 531095
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 63719
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571