Mitä minä oon sanonut https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saunalautta-tormasi-ravintolalaivaan-helsingissa/7874794#gs.ajn17u vain maalla osataan saunoa.
Sauna karkasi käsistä
7
<50
Vastaukset
Saunalauttojen "päällikön" asiantuntemus ja selvyys ovat aika usein melko epäilyttävällä tasolla. Vaatimukset tähystämisestäkin ovat täysin huvijahdin tai muskeliveneen luokkaa, vaikka tapahtumat tulevat eteen hiukan hitaammin kuin 800-hevosvoimaisessa muskeliveneessä.
Saunalautan lainaaminen/vuokraaminen ilman henkilöstöä on tietysti edullisempaa, mutta mites turvallisuus vesillä?- Anonyymi
Saunalautalla ei kellään ole pelastusliivejä eikä kuskilla ole kokemusta ajamisesta
- Anonyymi
Peltojen ja metsän keskellä oleva saunalautta on helpompi hallittava.
Maaseudulla palaa vähän väliä joku ulkosauna. Kai se sitten kuuluu maalla asuvien saunomiskulttuuriin. Ei tarvi pestä lauteita, tuli hoitaa 👍
xLiner- Anonyymi
Et ymmärrä saunomisesta näköjään mitään.
- Anonyymi
Tuollainen on aika harmittavaa kun ne eläimet eivät ymmärrä ihmisten juttuja, kuten juurikin tuli ohjelma hirvistä norjassa.
- Anonyymi
Kerrassaan hirvittävä tauti tuo koronakin: jokainen aamu joudut oksentelemaan ja ainoa käyttökelpoinen ruokasi olisi kraanavesi.
- Anonyymi
Aika paljon näkee sitä ettei ihmisillä ole liivejä veneessä, ei lapsillakaan.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3171737Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831257- 1331136
- 59816
- 48813
- 76799
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716