Seksisuhde exän kanssa

Erottiin exän kanssa pari vuotta sitten kun tuntui ettei oltu mistään samaa mieltä.
Puolisen vuotta sitten päädyttiin sänkyyn kun tavattiin sattumalta kahvilassa ja siitä alkoi seksisuhde. Välillä tapailemme päivittäin seksin merkeissä ja seksi on taivaallista.
Ollaan molemmat edelleen sinkkuja, mutta en tiedä voiko tuon kuvion ohessa rakentaa uutta parisuhdetta. Kaipaan rakkautta, mutta en tiedä voisinko elää ilman seksiä exän kanssa.

14

2092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkat vaan just noin, mitä ihmeen rakkautta kukaan tuon lisäksi tarttis? Ei saa vaatia liikoja.

      • Mielenkiintoinen näkökulma.
        Olet kyllä tavallaan oikeassa, seksin takiahan parisuhteisiin ryhdytään.


      • Anonyymi
        Ronttosaurus kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökulma.
        Olet kyllä tavallaan oikeassa, seksin takiahan parisuhteisiin ryhdytään.

        3exää. tuttua ja turvallista.. Ja niiden kanssa seksi toimii ja mukavasti erillaisuutta👌😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3exää. tuttua ja turvallista.. Ja niiden kanssa seksi toimii ja mukavasti erillaisuutta👌😁

        Luuserin puuhaa.
        Sexi exän kanssa on luon ostaisi omia rojujaan kirpputorilta .
        Mielummin uusia nuoria kolleja, kiitos!


    • Anonyymi

      Ai niinkö? Kukas määrittelis mitä rakkaus on? Uskon että teidän välillä on rakkautta. Mutta se ei ole sitä Suurta Rakkautta, jota voi kokea nuorena, kun ihastutaan korvia myöten ja löydetään seksuaalisuus ja sen tuottama ilo, elämä on edessä, perustetaan perhe, tehdään yhdessä suunnitelmia jne. Iän myötä avautuu silmät. On avio- ja avopareja, jotka harrastavat jonkinlaista asemasotaa keskenään. Nälvitään, vähätellään, pilkataan, kiusataan. Seksi ja seksin puute voi olla siinä aseina. Se ei minusta ole rakkautta. Mutta se että haluat toista uudestaan ja uudestaan, että hän vetää puoleensa kuin magneetti, etkä halua hänelle mitään pahaa, vain hyvää.... eikö se ole rakkautta? Jos hän on mielessäsi vähän koko ajan? Etkö mieti, mitä seuraavaksi? Jatkuuko rakkaus näin?

    • Anonyymi

      Exää tai exiä on ihan parasta.! Varsinkin varattuja sellaisia. Itellä kaksi jotka haluaa vielä seksiä minulta.

      • Anonyymi

        Hmm...voisinkohan olla toinen noista?
        Missäpäin he asuu ja mitä ikäluokkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...voisinkohan olla toinen noista?
        Missäpäin he asuu ja mitä ikäluokkaa?

        Nyt riitti. Minua et ikinä saa ja nyt ne estot pois en todellakaan ole päivääkään ilman mitään suhteita ja nyt sun ei kannata yhtää mitää mustasukkaisuutta näyttää kun aina voin mennä sinne yhden toisen saman näköisen naisen luokse että nyt ne estot heti pois. Minä en ikinä sinua huora huoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riitti. Minua et ikinä saa ja nyt ne estot pois en todellakaan ole päivääkään ilman mitään suhteita ja nyt sun ei kannata yhtää mitää mustasukkaisuutta näyttää kun aina voin mennä sinne yhden toisen saman näköisen naisen luokse että nyt ne estot heti pois. Minä en ikinä sinua huora huoli

        Rakas ei ollut mun kirjoitus. Sulle pitäis antaa oikein kunnolla taidat olla sen tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...voisinkohan olla toinen noista?
        Missäpäin he asuu ja mitä ikäluokkaa?

        Pks suunnalta


    • Anonyymi

      Itse olet itsesi exääsi ripustanut alkamalla seksi suhteen hänen kanssaan. Et pääse irti etkä saa kaikki tarpeesi täyttävää suhdetta. Itse rakennettu häkki itselle.

    • Anonyymi

      Seksiaddikti? Siltä kuulostaa, et ilman ei voisi olla?

    • Anonyymi

      Njaa, erittäin jees!

      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Anonyymi

      Meidän erosta on jo viisi vuotta. Eksä on ollut uusissa naimisissakin jo usean vuoden. Mut jokin meitä toisissamme himottaa, ja nyt kun vanhat kaunat on unohtuneet, niin päädyttiin samaan sänkyyn taas. Ihanaa rakastelua silloin tällöin. Nyt yritämme lasta ja saa nähdä tärppääkö. Eksän uusi on ihan tietämätön koko jutusta. Eikä me uudelleen yhteen edes aijotakaan. Eikä rikkoa heidän liittoaan missään tapauksessa. Mut eksä laitetaan raskaaksi, se on yhdessä sovittu!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe