Seksisuhde exän kanssa

Erottiin exän kanssa pari vuotta sitten kun tuntui ettei oltu mistään samaa mieltä.
Puolisen vuotta sitten päädyttiin sänkyyn kun tavattiin sattumalta kahvilassa ja siitä alkoi seksisuhde. Välillä tapailemme päivittäin seksin merkeissä ja seksi on taivaallista.
Ollaan molemmat edelleen sinkkuja, mutta en tiedä voiko tuon kuvion ohessa rakentaa uutta parisuhdetta. Kaipaan rakkautta, mutta en tiedä voisinko elää ilman seksiä exän kanssa.

14

1821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkat vaan just noin, mitä ihmeen rakkautta kukaan tuon lisäksi tarttis? Ei saa vaatia liikoja.

• Mielenkiintoinen näkökulma.
        Olet kyllä tavallaan oikeassa, seksin takiahan parisuhteisiin ryhdytään.

• Anonyymi
        Ronttosaurus kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkökulma.
        Olet kyllä tavallaan oikeassa, seksin takiahan parisuhteisiin ryhdytään.

3exää. tuttua ja turvallista.. Ja niiden kanssa seksi toimii ja mukavasti erillaisuutta👌😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3exää. tuttua ja turvallista.. Ja niiden kanssa seksi toimii ja mukavasti erillaisuutta👌😁

Luuserin puuhaa.
        Sexi exän kanssa on luon ostaisi omia rojujaan kirpputorilta .
        Mielummin uusia nuoria kolleja, kiitos!

• Anonyymi

Ai niinkö? Kukas määrittelis mitä rakkaus on? Uskon että teidän välillä on rakkautta. Mutta se ei ole sitä Suurta Rakkautta, jota voi kokea nuorena, kun ihastutaan korvia myöten ja löydetään seksuaalisuus ja sen tuottama ilo, elämä on edessä, perustetaan perhe, tehdään yhdessä suunnitelmia jne. Iän myötä avautuu silmät. On avio- ja avopareja, jotka harrastavat jonkinlaista asemasotaa keskenään. Nälvitään, vähätellään, pilkataan, kiusataan. Seksi ja seksin puute voi olla siinä aseina. Se ei minusta ole rakkautta. Mutta se että haluat toista uudestaan ja uudestaan, että hän vetää puoleensa kuin magneetti, etkä halua hänelle mitään pahaa, vain hyvää.... eikö se ole rakkautta? Jos hän on mielessäsi vähän koko ajan? Etkö mieti, mitä seuraavaksi? Jatkuuko rakkaus näin?

• Anonyymi

Exää tai exiä on ihan parasta.! Varsinkin varattuja sellaisia. Itellä kaksi jotka haluaa vielä seksiä minulta.

• Anonyymi

Hmm...voisinkohan olla toinen noista?
        Missäpäin he asuu ja mitä ikäluokkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt riitti. Minua et ikinä saa ja nyt ne estot pois en todellakaan ole päivääkään ilman mitään suhteita ja nyt sun ei kannata yhtää mitää mustasukkaisuutta näyttää kun aina voin mennä sinne yhden toisen saman näköisen naisen luokse että nyt ne estot heti pois. Minä en ikinä sinua huora huoli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt riitti. Minua et ikinä saa ja nyt ne estot pois en todellakaan ole päivääkään ilman mitään suhteita ja nyt sun ei kannata yhtää mitää mustasukkaisuutta näyttää kun aina voin mennä sinne yhden toisen saman näköisen naisen luokse että nyt ne estot heti pois. Minä en ikinä sinua huora huoli

Rakas ei ollut mun kirjoitus. Sulle pitäis antaa oikein kunnolla taidat olla sen tarpeessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pks suunnalta

• Anonyymi

Itse olet itsesi exääsi ripustanut alkamalla seksi suhteen hänen kanssaan. Et pääse irti etkä saa kaikki tarpeesi täyttävää suhdetta. Itse rakennettu häkki itselle.

• Anonyymi

Seksiaddikti? Siltä kuulostaa, et ilman ei voisi olla?

• Anonyymi

Njaa, erittäin jees!

Päätä pensaaseen vaan...🌳

• Anonyymi

Meidän erosta on jo viisi vuotta. Eksä on ollut uusissa naimisissakin jo usean vuoden. Mut jokin meitä toisissamme himottaa, ja nyt kun vanhat kaunat on unohtuneet, niin päädyttiin samaan sänkyyn taas. Ihanaa rakastelua silloin tällöin. Nyt yritämme lasta ja saa nähdä tärppääkö. Eksän uusi on ihan tietämätön koko jutusta. Eikä me uudelleen yhteen edes aijotakaan. Eikä rikkoa heidän liittoaan missään tapauksessa. Mut eksä laitetaan raskaaksi, se on yhdessä sovittu!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe