jos mies kysyy ensimmäisellä tapaamiskerralla seksiasennoista jo on kyllä täys nolla naisen silmissä.Mistä näitä sikiää eikö oo tapoja enään.Eikä puhuta mistään kakskymppisistä.
kuvottavia
3
<50
Vastaukset
Plussat ja miinukset.
Miinus. Olet tavannut sinulle sopimattoman miehen ja hänellä on ollut tarjota sitä mitä hän itse etsii. Ei sitä mitä haluat. Hän selvitti sen sinulle ehkä vähän vulgaarilla tyylillä.
Plussa. Mies teki heti alussa selväksi mitä hän etsii eikä lähtenyt seurusteluvedätykseen. Sinunkaan aikaa ja eforttia ei mennyt hukkaan ja saatoitte molemmat lähteä eri teille etsimään sitä mitä kumpikin tahollaan haluaa.- Anonyymi
Ei ole enään muuta kuin seksin vonkaajia liikkeellä.Kunnon miehet niitä on hyvin vähän ajat ovat muuttuneet.Perheellisetkin eronneet ovat samaa sakkia jo luulis niitten osaavan käyttäytyä hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enään muuta kuin seksin vonkaajia liikkeellä.Kunnon miehet niitä on hyvin vähän ajat ovat muuttuneet.Perheellisetkin eronneet ovat samaa sakkia jo luulis niitten osaavan käyttäytyä hyvin.
Millaisilta alustoilta etsi noita kumppaniehdokkaita. Tinder kannattanee unohtaa, jos on vakavaa suhdetta etsimässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285