Mies ignooraa viestini mutta jatkaa flirttiä

Anonyymi

Miksi mies toimii näin, flirttailu jatkuu vaikka ei vastaa satunnaisiin viesteihini. Ei ole lähtenyt kanssani kahville, mutta silti kiusaa minua merkitsevällä katseellaan ja hymyilee. Viimeisimpään viestiin laitoin suoran vihjailevasti, koska minun puolestani kahvit voi jäädä väliin, nautitaan sitten vain jälkiruoka ;) Ei vastaa. Miksi sitten vielä kehtaa jatkaa peliään? Miten pystyn seuraavan kerran itse ignoorata hänet kun hän tulee samaan tilaan?

15

762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varattu? Pelimies? Tykkää vaan flirttailla, muttei ole kiinnostunut?

• Anonyymi

On joo varattu, ehkä myös pelimies. On kyllä antanut ymmärtää, mutta piru vie kun ei ymmärrä antaa! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joo varattu, ehkä myös pelimies. On kyllä antanut ymmärtää, mutta piru vie kun ei ymmärrä antaa! :D

Mistäpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö toi jo ole varma merkki ettei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet houkka jollet itse ignoreeraa varatun flirttailua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu mies ja sinä edes harkitset tapaamisia sen kanssa. Muistakaa ottaa vaimo mukaan. Voi jestas sentään... Pitäisi ymmärtää ettei varattuihin kosketa.

• Anonyymi

Tällaisia kusipäitä riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisas mies kun ei anna sotkea elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisas mies kun ei anna sotkea elämäänsä.

Viisas mies ei kyllä lähtisi flirttailemaan lainkaan, varsinkin jos huomaa, että toinen haluaa sen lopettaa.

• Anonyymi

Taidat pelottaa sitä noilla suorasukaisilla seksiehdotuksilla, jos hiljennät vähän vauhtia, että se ehtii lämmetä.

• Anonyymi

On jo tässä vuoden mittaan kyllä lämmennyt, siksi laitoinkin vähän vihjailevamman viestin. Itse jatkaa peliään vaikka välillä olen ollut välinpitämätön. Itse olisin valmis vaikka mihin, mutta kun ei niin ei..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jo tässä vuoden mittaan kyllä lämmennyt, siksi laitoinkin vähän vihjailevamman viestin. Itse jatkaa peliään vaikka välillä olen ollut välinpitämätön. Itse olisin valmis vaikka mihin, mutta kun ei niin ei..

Samanlaista ollut täälläkin erään miehen kanssa. Kun on pääsemässä irti itse ja pystyy tuntemaan välinpitämättömyyttä, alkaa miehen flirttailu taas. Alkaa tuntumaan jo kiusaamiselta. Haluaako jotkut ihmiset vaan vedättää ja testata jotain? Haluavat nähdä kuinka moni nainen lankeaisi heidän eteensä? Nyt oikeasti vasta tajusin mikä kusipää eräskin mies on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaista ollut täälläkin erään miehen kanssa. Kun on pääsemässä irti itse ja pystyy tuntemaan välinpitämättömyyttä, alkaa miehen flirttailu taas. Alkaa tuntumaan jo kiusaamiselta. Haluaako jotkut ihmiset vaan vedättää ja testata jotain? Haluavat nähdä kuinka moni nainen lankeaisi heidän eteensä? Nyt oikeasti vasta tajusin mikä kusipää eräskin mies on.

Uskon että tämä minun ihastukseni ainakin haluaa vain testata omaa charmiaan. Tietää mitä minä haluan, joten tykkää vain kiusata. Saa siitä itselleen kai hyvää mieltä. Kun vain itse pystyisin suhtautua välinpitämättömästi.

• Anonyymi

Jos sul on romanssi kirjota romanisi.

• Anonyymi

Parempi vaan ignoorata itse täysin tuollaiset ihmiset. He ovat pelailijoita, hakevat vain huomiota ja palvontaa kuka mistäkin syystä. Eivätkä kuitenkaan ole valmiita etenemään oikeasti mitenkään. Naisia usein syytetään tuollaisesta käyttäytymisestä, että antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Mutta kyllä näitä tapauksia miehistäkin löytyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      4322
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      23
      2400
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2205
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1849
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1614
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      27
      1541
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1293
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1235
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1202
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      136
      1191
    Aihe