Rauhoittukaa ja nauttikaa Italian tunnelmasta 🌸 ja sitten kauniita unia 🌸 hips
Se on taas Montalbano-ilta
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea.
AsianVierestä - Anonyymi
Kun veli tykkää paljonkin kalastelujutuista, kysyin häneltä;: oletko katsonut noita hai-viikonloppuja, mitä tulee National Geoprahicilla, sanoi: olen katsellut niitä ja hampaitakin niillä, tiedän minkälainen joku vasarahaikin sitten ;:D
- Anonyymi
Australiassahan hait ovat hyökänneet oikein ihmisten kimppuun kovastikin nykyaikoina.
- Anonyymi
Nuo haitkaan eivät kai hyökkäile ihmisten kimppuun jos niitä ei villiinnytä, ainakaan isot, ehkä varmaan jotkut härkähait tai tiikerihait voi tuollaisia tehdä.
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Nii'in ja aina haukutaan valkohaita! Mielestäni väärin.
Menkääs pojat muualle kalaan siitä...
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Nii'in ja aina haukutaan valkohaita! Mielestäni väärin.
Oikeastaan vaarallisimmat haikalat ovat juuri havinaiset härkähait ja valkohait eli "tappajahait" ovat kiltimpiä. Suomen pikku meressäkin on punapistehaikaloja. Menkää uimaan jos uskallatte.
Prskele naikkonen pussasi montalbanoa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3792088Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851097
- 94987
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133924- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760