Miksi te naiset luulette, että olen koko ajan iskemässä teitä?

Anonyymi

Olen tässä vuosien varrella joutunut useisiin sellaisiin tilanteisiin, jossa ei jää epäilystä siitä että nainen luulee, että olen iskemässä tätä - silloinkin kun olen vain kysynyt jotain ihan tavallista *IHMISELTÄ*.

Esimerkkejä olisi lukuisia, mutta tässä muutama esimerkki: kävin entisellä asuinpaikkakunnalla, ja mietin että olisikohan täällä vielä ketään tuttuja - soitin yhdelle muistamalleni naiselle, jolla oli harvinaisempi nimi - kämppäkaverin tyttöystävä, jonka kanssa oli juteltu ihan mukavia - ja sitten reaktio menee sellaiseksi, että olisin vonkaamassa tai jotain ja että mieskin olisi täällä paikalla - mikä oli vain ilahduttava asia minulle, koska tämän miehen nimi oli "tavallisempi" ja hänen löytäminen numerotiedustelusta olikin ollut paljon hankalampaa ja pyysin hänet puhelimeen, koska hänhän oli entinen kämppis - mutta hän ei sitten ollutkaan kotona. Tai sitten ne lukuisat kerrat, jolloin kysyy joltain naiselta baarissa jotain täysin normaalia ja arkipäiväistä, jolloin parhaimmillaan alkaa saada sormuksen naputusta varatun merkiksi (kysymykseen, että onko jo lukenut tämän sanomalehden) tai kun yhdellä oli kiinnostavan näköinen drinkki ja kysyin, että mikä drinkki se on - niin, johan kimppuun hyökkää joku toinen nainen estämään iskuyritystä "SE ON VARATTU!" -huudoin.

Ja nyt tulee sitten se kysymys. Mistä ihmeen syistä teille tulee sellainen oletus, että tämä mies on nyt iskemässä minua?! Vai onko tämä jokin vakio-oletus?

5

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä se tulee mieleen siitä, että niin monet miehet ovat jatkuvasti iskuaikeissa... en osaa sanoa. Itse kuukun niihin ihmisiin, jotka kohtaavat arjessa ensisijaisesti ihmisiä. Kun sitten tällaisella asenteella elämäänsä elää, tulee miehiltä kritiikkiä, että annan väärää signaalia kun en heti ammu alas heidän lähestymistään.
      Tuli vielä mieleen, että ehkä noissa tilanteissasi ei ole kyse siitä että naiset tulkitsevat lähestymisen iskemiseksi ottaessaan heti esiin varattuna olemisensa, vaan siitä että sinä olisit hyvä vaihtoehto ja lähinnä itselleen muistutuksena toteavat olevansa varattuja ettei mieli ja vietit lähde laukalle.

      • Anonyymi

        ööö... mitähän tuokin lause tarkoittaa "Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka kohtaavat arjessa ensisjiaisesti ihmisiä."... hmmm.... niin no, ehkä rekkakuski kohtaa arjessaan enemmän tienviittoja ja liikennemerkkejä kuin ihmisiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ööö... mitähän tuokin lause tarkoittaa "Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka kohtaavat arjessa ensisjiaisesti ihmisiä."... hmmm.... niin no, ehkä rekkakuski kohtaa arjessaan enemmän tienviittoja ja liikennemerkkejä kuin ihmisiä...

        Uskoakseni hän seuraa aloitukseni viitoittamaa tietä ja kohtaa ensisijaisesti ihmisiä, ja vasta toissijaisesti miehiä/naisia. Ts. Kohtaa maailman ilman sukupuoliodotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoakseni hän seuraa aloitukseni viitoittamaa tietä ja kohtaa ensisijaisesti ihmisiä, ja vasta toissijaisesti miehiä/naisia. Ts. Kohtaa maailman ilman sukupuoliodotuksia.

        Miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Se on BIOLOGINEN FAKTA eikä mikään mielipide tai ideologia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Se on BIOLOGINEN FAKTA eikä mikään mielipide tai ideologia!!

        Onko tämä taas sitä naisten logiikkaa? Sekä miehet, että naiset ovat ihmisiä. Se on lajibiologinen fakta, mutta kaipa se on hyvä välillä muistuttaa?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe