Miksi te naiset luulette, että olen koko ajan iskemässä teitä?

Anonyymi

Olen tässä vuosien varrella joutunut useisiin sellaisiin tilanteisiin, jossa ei jää epäilystä siitä että nainen luulee, että olen iskemässä tätä - silloinkin kun olen vain kysynyt jotain ihan tavallista *IHMISELTÄ*.

Esimerkkejä olisi lukuisia, mutta tässä muutama esimerkki: kävin entisellä asuinpaikkakunnalla, ja mietin että olisikohan täällä vielä ketään tuttuja - soitin yhdelle muistamalleni naiselle, jolla oli harvinaisempi nimi - kämppäkaverin tyttöystävä, jonka kanssa oli juteltu ihan mukavia - ja sitten reaktio menee sellaiseksi, että olisin vonkaamassa tai jotain ja että mieskin olisi täällä paikalla - mikä oli vain ilahduttava asia minulle, koska tämän miehen nimi oli "tavallisempi" ja hänen löytäminen numerotiedustelusta olikin ollut paljon hankalampaa ja pyysin hänet puhelimeen, koska hänhän oli entinen kämppis - mutta hän ei sitten ollutkaan kotona. Tai sitten ne lukuisat kerrat, jolloin kysyy joltain naiselta baarissa jotain täysin normaalia ja arkipäiväistä, jolloin parhaimmillaan alkaa saada sormuksen naputusta varatun merkiksi (kysymykseen, että onko jo lukenut tämän sanomalehden) tai kun yhdellä oli kiinnostavan näköinen drinkki ja kysyin, että mikä drinkki se on - niin, johan kimppuun hyökkää joku toinen nainen estämään iskuyritystä "SE ON VARATTU!" -huudoin.

Ja nyt tulee sitten se kysymys. Mistä ihmeen syistä teille tulee sellainen oletus, että tämä mies on nyt iskemässä minua?! Vai onko tämä jokin vakio-oletus?

5

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä se tulee mieleen siitä, että niin monet miehet ovat jatkuvasti iskuaikeissa... en osaa sanoa. Itse kuukun niihin ihmisiin, jotka kohtaavat arjessa ensisijaisesti ihmisiä. Kun sitten tällaisella asenteella elämäänsä elää, tulee miehiltä kritiikkiä, että annan väärää signaalia kun en heti ammu alas heidän lähestymistään.
      Tuli vielä mieleen, että ehkä noissa tilanteissasi ei ole kyse siitä että naiset tulkitsevat lähestymisen iskemiseksi ottaessaan heti esiin varattuna olemisensa, vaan siitä että sinä olisit hyvä vaihtoehto ja lähinnä itselleen muistutuksena toteavat olevansa varattuja ettei mieli ja vietit lähde laukalle.

• Anonyymi

ööö... mitähän tuokin lause tarkoittaa "Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka kohtaavat arjessa ensisjiaisesti ihmisiä."... hmmm.... niin no, ehkä rekkakuski kohtaa arjessaan enemmän tienviittoja ja liikennemerkkejä kuin ihmisiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ööö... mitähän tuokin lause tarkoittaa "Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka kohtaavat arjessa ensisjiaisesti ihmisiä."... hmmm.... niin no, ehkä rekkakuski kohtaa arjessaan enemmän tienviittoja ja liikennemerkkejä kuin ihmisiä...

Uskoakseni hän seuraa aloitukseni viitoittamaa tietä ja kohtaa ensisijaisesti ihmisiä, ja vasta toissijaisesti miehiä/naisia. Ts. Kohtaa maailman ilman sukupuoliodotuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoakseni hän seuraa aloitukseni viitoittamaa tietä ja kohtaa ensisijaisesti ihmisiä, ja vasta toissijaisesti miehiä/naisia. Ts. Kohtaa maailman ilman sukupuoliodotuksia.

Miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Se on BIOLOGINEN FAKTA eikä mikään mielipide tai ideologia!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Se on BIOLOGINEN FAKTA eikä mikään mielipide tai ideologia!!

Onko tämä taas sitä naisten logiikkaa? Sekä miehet, että naiset ovat ihmisiä. Se on lajibiologinen fakta, mutta kaipa se on hyvä välillä muistuttaa?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      5055
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3048
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1259
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      48
      1139
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1074
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      138
      924
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      889
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      113
      836
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      804
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142