Voiko olla mahdollista, että olisin kutistunut? Viikonlopun jälkeen en ole enää yltänyt mihinkään 🤔
Mitenhän tuo on?
72
<50
Vastaukset
Tämä on outoa. Muutkin havaitsivat sen.
- Anonyymi
Olitko sateessa, edes hetken? Tai pesukoneessa?
Olin sateessa. Sekä saunassa, jossa oli yli 100 astetta löylyä, mutta pesukoneessa en.
- Anonyymi
😄😄🤣😂
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Olin sateessa. Sekä saunassa, jossa oli yli 100 astetta löylyä, mutta pesukoneessa en.
Hyvä ettet sinne sentään mennyt. Venyttelitkö saunan jälkeen kuten neuleet on hyvä venyttää?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettet sinne sentään mennyt. Venyttelitkö saunan jälkeen kuten neuleet on hyvä venyttää?
En venytellyt.
- Anonyymi
En venytellyt.
Ootko nähnyt taas palstalaisia johon olet ihastunut joka puolella?
Anonyymi kirjoitti:
Ei näin matalalta näe 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai aviopareja kuten wuppis ja harmis on tai muita näkyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai aviopareja kuten wuppis ja harmis on tai muita näkyjä.
Pöntiäinen nyt on semmoinen, että toivoo milloin kenestäkin millloin mitäkin.
- Anonyymi
no oletko leikkinyt naisen kanssa eli nyt on pikkuinen ja rauhallinen mutta älä välitä huomenna on uusi päivä
- Anonyymi
Jotain sellaista on sattunut, että tätä ei tiedekään pysty selittämään.
no yleensä kun nainen leikkii kikkelillä niin leikin lopuksi se on pikkuinen ja onnellinen
Anonyymi kirjoitti:
no yleensä kun nainen leikkii kikkelillä niin leikin lopuksi se on pikkuinen ja onnellinen
Olenko muuttunut m*lkuksi?! Vai niin.
- Anonyymi
Olenko muuttunut m*lkuksi?! Vai niin.
mistä minä tiedän onko sinulla pimppi vai kikkeli jos kikkeli niin älä huoli kun nainen pussaa tai näet alastoman naisen niin kyllä isonee niin ainoa vaara että nainen vie sydämmesi eli rakastut naiseen
Anonyymi kirjoitti:
mistä minä tiedän onko sinulla pimppi vai kikkeli jos kikkeli niin älä huoli kun nainen pussaa tai näet alastoman naisen niin kyllä isonee niin ainoa vaara että nainen vie sydämmesi eli rakastut naiseen
Pyrh 😂 nakero odottanut päivän siinä
- Anonyymi
Pyrh 😂 nakero odottanut päivän siinä
jos nainen niin en osaa sanoa tai auttaa mutta jos mies niin naisiin äkkiä rakastuu eritoten kun ne pussaa niin se on menoa sitten ja huomaat nainen vie ja sinä vikiset mutta nyt nukkumaan hyvää yötä ja kauniita unia lento suukon kera
Anonyymi kirjoitti:
jos nainen niin en osaa sanoa tai auttaa mutta jos mies niin naisiin äkkiä rakastuu eritoten kun ne pussaa niin se on menoa sitten ja huomaat nainen vie ja sinä vikiset mutta nyt nukkumaan hyvää yötä ja kauniita unia lento suukon kera
No hyvää yötä ☺️
- Anonyymi
No hyvää yötä ☺️
niin ennen kuin menen nukkumaan niin miksi ette pujiksen kanssa tapaa ja mene treffeille kun ilmeisesti asuttekin lähekkäin ja kumpikin on sinkkuja eli jos pujis kiva niin otat siitä itsellesi miehen
Anonyymi kirjoitti:
niin ennen kuin menen nukkumaan niin miksi ette pujiksen kanssa tapaa ja mene treffeille kun ilmeisesti asuttekin lähekkäin ja kumpikin on sinkkuja eli jos pujis kiva niin otat siitä itsellesi miehen
Olen tässä viime aikoina lukenut palstaa niin olen ymmärtänyt, että Wuppis on kovasti pujiksesta kiinnostunut niin säädyllisenä naisena en tietenkään tunge pujiksen ja wuppiksen väliin. Lisäksi Kouvola ja Helsinki ovat paljon lähempänä toisiaan kuin pohjoisen poro- ja susiraja etelää 😄 onnea toivotan Wuppikselle. Pujis on varmasti hyvä mies!
- Anonyymi
Olen tässä viime aikoina lukenut palstaa niin olen ymmärtänyt, että Wuppis on kovasti pujiksesta kiinnostunut niin säädyllisenä naisena en tietenkään tunge pujiksen ja wuppiksen väliin. Lisäksi Kouvola ja Helsinki ovat paljon lähempänä toisiaan kuin pohjoisen poro- ja susiraja etelää 😄 onnea toivotan Wuppikselle. Pujis on varmasti hyvä mies!
ok asia ymmmärretty ja hyvä kun ei tunge väliin nii toivotaan että wuppis ja pujis löytää toisensa ja joo sinun täytyy etsiä toinen mies niin onko täällä ketään joka asuisi lähellä sinua missäs disse tai harmis asuu tai timppa mutta luulis että kivalle naiselle olis ottajia mutta nyt nukkumaan hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok asia ymmmärretty ja hyvä kun ei tunge väliin nii toivotaan että wuppis ja pujis löytää toisensa ja joo sinun täytyy etsiä toinen mies niin onko täällä ketään joka asuisi lähellä sinua missäs disse tai harmis asuu tai timppa mutta luulis että kivalle naiselle olis ottajia mutta nyt nukkumaan hyvää yötä
Välishän asuu jossain Lieksan periferiassa. Eikös se ole jo lähempänä tätä misspönttistä?
MissPönttöuuni ei ole koskaan suostunut kertomaan missä asuu. Kerran kysyin, niin idästä kuulemma aurinko nousee. Mikä se sitten on? Joensuu, Kajaani, Lieksa, Kuusamo vai Kemijärvi? misspönttöuuni kirjoitti:
En tennytkään että Pujis on Kouvolasta.. Täytyy mennä käymään, kun kerran parikin jo ollaan..😳
Wuppis on warattu nainen, vai onko peräti mies? En kuitenkaan varattuihin sekaannu.
Wwuwuw kirjoitti:
En tennytkään että Pujis on Kouvolasta.. Täytyy mennä käymään, kun kerran parikin jo ollaan..😳
Et sitten yritä mitään pelehtimistä
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Wuppis on warattu nainen, vai onko peräti mies? En kuitenkaan varattuihin sekaannu.
Saatatte olla taustapari.
pujotteIija kirjoitti:
No täytyyhän sitä vähän testata kun kerran sinne asti..
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Älä kainostele ❤️
Wwuwuw kirjoitti:
No täytyyhän sitä vähän testata kun kerran sinne asti..
Hyvä. Tämä kuulostaa hyvältä. Olen iloinen puolestanne 😁🌸
Hyvä. Tämä kuulostaa hyvältä. Olen iloinen puolestanne 😁🌸
Otathan pikaisesti yhteyttä sähköpostiini, niin voimme suunnitella tapaamista, siis hyvin pikaisesti, ennenkuin Wuppis änkeää tänne
pujotteIija kirjoitti:
Otathan pikaisesti yhteyttä sähköpostiini, niin voimme suunnitella tapaamista, siis hyvin pikaisesti, ennenkuin Wuppis änkeää tänne
Hehhee..
pujotteIija kirjoitti:
Heh tosiaan, juu ei 😁😆 en lähde wuppista vastaan taistoon. Kohta olet hellässä huomassa. Eikös siinä ole Helsingistä suora ratayhteys sinne 😂
Heh tosiaan, juu ei 😁😆 en lähde wuppista vastaan taistoon. Kohta olet hellässä huomassa. Eikös siinä ole Helsingistä suora ratayhteys sinne 😂
Hyvää....hellä huoma
Vähemmän hyvää....väärä nainen :D- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Hyvää....hellä huoma
Vähemmän hyvää....väärä nainen :DEi kumppania voi vääräksi sanoa ☝️
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Hyvää....hellä huoma
Vähemmän hyvää....väärä nainen :DWuppis tulostelee jo uutta kuvaa...
Onko mulla pyllyssä pesuohjelappu? Näkeekö kukaan?
- Anonyymi
Tuohan se on syynä, kun ei yletä enää omiin varpaisiin.
Ei sitä vartta muutenkaan ollut. Ehkä joku kansanniksauttaja tietäisi. Katsokaas siinä kohtaa missä minun pääni näkyi perjantaina vielä yli esteen, ei näy enää ollenkaan.
- Anonyymi
Nyt voit poimia mustikoita kumartumatta!
No mutta siihenkö se elämä valmistaakin! Sinäpä sen sanoit. Jos tämä jatkuu, joku poimii ämpäriin minutkin :D
- Anonyymi
Joo. Persjalkaisuus on marjankeruussa vaan plussaa. Hyvä on nyt missin lähteä hillasuolle eksymään.
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Persjalkaisuus on marjankeruussa vaan plussaa. Hyvä on nyt missin lähteä hillasuolle eksymään.
Laitoin peukun.
Arvaamatonta on. Jos joku ottaisi vähän käsistä kiinni ja toinen jaloista.misspönttöuuni kirjoitti:
Laitoin peukun.
Arvaamatonta on. Jos joku ottaisi vähän käsistä kiinni ja toinen jaloista.SLÄP! Lävähtäisin takaisin pitkäksi kuin mittarimato!
- Anonyymi
Laitoin peukun.
Arvaamatonta on. Jos joku ottaisi vähän käsistä kiinni ja toinen jaloista.Voit myös virittää itsesi nilkoista killumaan leuanvetotankoon aina öisin. Killut niin kuin oikeat lepakot. Kyllä siinä luulis venyvän.
Anonyymi kirjoitti:
Voit myös virittää itsesi nilkoista killumaan leuanvetotankoon aina öisin. Killut niin kuin oikeat lepakot. Kyllä siinä luulis venyvän.
Tangossa roikkuminen oikeinpäinkin tekisi kyllä hyvää. Nikamille.
- Anonyymi
Jos se pituus on siirtynyt takapuolen leveyteen?
Noh olipas taas kommentteja. Älä pönttö huolehdi, minäkin harvoin yletän hampaamaan ylähampaitani.
Sitäpaitsi olet ollut vesisateessa ja kuivuessa kutistunut. Mutta pönttö pitää nyt ja ikuisesti?
Ihmisillä ei rajaa, mutta joku tolkku sentään!Kun katsoo sivuprofiilia peilistä, vaikuttaa kuin tässä olisi hyökkäävä koppakuoriainen. Kutistuminen voi kieliä kesäloman tarpeesta.
- Anonyymi
Kun katsoo sivuprofiilia peilistä, vaikuttaa kuin tässä olisi hyökkäävä koppakuoriainen. Kutistuminen voi kieliä kesäloman tarpeesta.
Olet ollut vain liian pitkään ilman miestä joka pumppaisi sua ylöspäin joka työnnöllä, siitä se vain johtuu.
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut vain liian pitkään ilman miestä joka pumppaisi sua ylöspäin joka työnnöllä, siitä se vain johtuu.
Pumppukärrit?
Ota ohvia.
- Anonyymi
Kävin uimassa ja totesin ihan saman kutistumisilmiön, se iski paikallisesti.
Helkkari kun pitäisi olla edustavaisimmillaan niin pitääkö sen pienentyä?
Naisia ranta täynnä, kyllä nyt harmittaa.
AsianVierestä - Anonyymi
Kunhan yltää kultansa kaulaan, ellei, korkeammat korot esiin.
Heti neljänkympin jälkeen alkaa kutistuminen..
https://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva-olo/terveys/pituus-alkaa-lyhentya-jo-nelikymppisella-5-senttia-riskiraja- Anonyymi
Kun olin aivan pikkupoika luulin, että ihmiset tietyn iän saavutettuaan alkavat uudelleen lyhenemään. Olin kai jotain neljävuotias. Asiaan vaikutti varmaan se, että näin paljon keskimittaa lyhyempiä vanhuksia ympäristössäni.
" Viikonlopun jälkeen en ole enää yltänyt mihinkään "
Urheilijat tyypillisesti yrittävät yltää parhaimpaansa. Tuo on hyvä mittari.
Yllätkö sinä yhä parhaimpaasi?- Anonyymi
Oletko ikinä kuullut vanhaa sanontaa: Suru lihottaa naista?
Mutta jos suru lihottaa naista, niin laihduttaako se sitten vastapuolisesti miestä, ja onnellisuus lihottaa miestä?
Surullinen nainen on lihava, ja surullinen mies on lihava.
Onnellinen nainen on laiha ja onnellinen mies on ylipainoinen. Ole huoleti. Aina voi ylittää itsensä.
Löytyykö vielä niskasta pesulappu? Ootko noudattanut sitä? 🤔
Minusta mä olen tainnut joitain vaatteita pestä väärin, kun ne ei enää ”yletä” päälle...🤔
Niin ja oletko muistanut silittää? Kaikista tulee ryhdikkäämpiä silittämällä, tai mankeloimalla. 😁
Niin ja pehmeitä...🤗- Anonyymi
Ittellä taas kankaat tuntuu venyvän vuosien mittaan.
Venyttele vahan ja syö Elovena kaurapuuroa, ne sentit tulee pian takaisin. 😊
- Anonyymi
Kun ei ole liikaa harmitusta, muistaa oikaista rankaa, nenua korkeammalle. Hyvää huolta pidetään. Pientä lyhenemistä tapahtuu kaikilla.
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ole liikaa harmitusta, muistaa oikaista rankaa, nenua korkeammalle. Hyvää huolta pidetään. Pientä lyhenemistä tapahtuu kaikilla.
Jep! Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Suominainen on siitä hauska tapaus, se ei lannistu, vaikka pituutta puuttuu, niin sisu kasvaa. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi893455Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj983165SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1803103- 1632774
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562448Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla82335Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092256Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi622233Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142103Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li431837