Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sähkön siirtomaksu.

Anonyymi

Sähkön siirto Rovakairalla on edullista,ainoastaan 1,96 centtiä kwh. Mutta laskuun on lisätty koko könttä,joka nostaa Rovakairan laskuttamaa laskua. Esim lisätty vero 2,78 centtiä kwh jokavuotinen sulakemaksu jaettuna 12 kuukaudella on noin 30 e kk. Elikkä jos kulutus on esim 500 kwh kk laskuksi muodostuu noin 54 euroa. Siis itse säkön siirto on pelkästään 9,80 euroa tässätapauksessa.

32

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo valtaosa sähkölaskun saajista ei osaa lukea laskuaan oikein. Siirtomaksussa on veroa yli puolet. Näinhän se suomen nöyrältä kansalta rosvotaan ,jotta saadaan sitten lapioida esim italialaisille.

    • Anonyymi

      En ole 10 vuoteen seurannut sähkölaskujani. Ne menee automaattisesti e-laskuna, kun sähköyhtiö niitä kaipailee. Eikähän ne niille tarpeeseen mene

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset olivat ainoa puolue joka vastusti sähköverkkojen myyntiä/lahjoitusta ulkomaille. Pekka haavis ja vihiriät lahjoittivat ne pois suomelta. Tämä on fakta asia se löytyy kyllä arkistoista esim ylen.

      • Anonyymi

        Persut nyt vastustaa kaikkea. Siinä porukassa ei muuten järkipakota


    • Anonyymi

      Polttoaineiden hinnat nousevat elokuun alussa bensiinin osalta automaattisesti noin 6,3 senttiä ja dieselissä 6,9 senttiä litralta.

      HALLITUS ilmoitti syksyn 2019 budjettiriihen yhteydessä kiristävänsä liikennepolttoaineiden verotusta yhteensä noin 250 miljoonalla eurolla. Tuolloin päätetyt hinnankorotukset eivät kuitenkaan astuneet voimaan heti, eli uusien veronkorotusten voimaantulopäivämääräksi määrättiin 1. elokuuta 2020.

      Nyt tuo päivä on jo varsin lähellä, eikä tarkan markan autoilijan osalta ole tehtävissä juuri muuta kuin tankin ja kanistereiden täyttäminen piripintaan niin kauan kuin aineita vanhalla hinnalla vielä saa.

      Kuukauden vaihtuessa polttoaineiden hinnat nimittäin nousevat arvonlisävero mukaan lukien bensiinin osalta automaattisesti noin 6,3 senttiä ja dieselissä 6,9 senttiä litralta.

      Hinnankorotusta tosin helpottaa se, että kummankin mainitun polttoaineen maailmanmarkkinahinta on vielä varsin alhaalla. Nyt voimaan tulevat lisäverot kuitenkin pysyvät mukana bensan ja dieselin litrahinnoissa jatkossakin, muuttuvista tukkuhinnoista huolimatta.

    • Anonyymi

      Jos olisi nyt järkevä hallitus niin se peruisi nuo korotukset,mutta sanninhan pitää kerätä italialasille suomen autoilijoilta rahaa.

    • Anonyymi

      kaikki pullut kakkivat.
      siinähän sitä sähköä tulee

    • Anonyymi

      takkoa on patko tiirtaa lankoilla

      mitemp< tita muuten tiirtaaa

      • Anonyymi

        määtäkö se siellä lankoilla?


      • Anonyymi

        Suomennus yllä olevaan. "Siis sähköä on pakko siirtää langoilla mitempä sitä muuten". PS Olen minä hyvin älykäs huh! Huh!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomennus yllä olevaan. "Siis sähköä on pakko siirtää langoilla mitempä sitä muuten". PS Olen minä hyvin älykäs huh! Huh!!

        Narsisti pöyristyttää omanapaisella ja muista piittaamattomalla käyttäytymisellään. Hän janoaa ylenpalttista ylistystä ja huomiota, ja aiheuttaa niitä hakiessaan monenlaista tuhoa ja pahaa oloa vaikutuspiiriinsä kuuluville ihmisille. Narsistinen persoonallisuushäiriö onkin yksi vakavimpina pidetyistä ihmisluonteen häiriöistä.


    • Anonyymi

      anal-sirtona voi siirtää
      lubea käyttäen

    • Anonyymi

      ekka haavis ja vihiriät lahjoittivat ne pois

    • Anonyymi

      olivat ainoa puolue joka vastusti sähköverkkojen myyntiä/lahjoitusta ulkomaille.

    • Anonyymi

      kakataan.

      Tämä on fakta asia se löytyy kyllä arkistoista

    • Anonyymi

      Suomennus yllä olevaan. "Siis sähköä on pakko siirtää langoilla mitempä sitä muuten". PS Olen minä hyvin älykäs huh! Huh!!

      • Anonyymi

        Suomennus yllä olevaan. "Siis sähköä on pakko siirtää langoilla mitempä sitä muuten". PS Olen minä hyvin älykäs huh! Huh!!
        n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomennus yllä olevaan. "Siis sähköä on pakko siirtää langoilla mitempä sitä muuten". PS Olen minä hyvin älykäs huh! Huh!!
        n

        No voi pyhä yksinkertaisuus. Sähköä voi siirtää vaikka kuinka monella tapaa,ehkä eräs nopeimpia on salamat, akut, paristot ym ym langattomat laturit jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi pyhä yksinkertaisuus. Sähköä voi siirtää vaikka kuinka monella tapaa,ehkä eräs nopeimpia on salamat, akut, paristot ym ym langattomat laturit jne

        ietali kuiten teittiä
        ettako talamaki tiirtaa tita sakkoa pilthin , köökhin, pisuaarhin jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ietali kuiten teittiä
        ettako talamaki tiirtaa tita sakkoa pilthin , köökhin, pisuaarhin jne

        Suomennus taas."ietali kuiten teittiä ettako talamaki tiirtaa tita sakkoa pilthin,köökhin pisuaarhin jne" Mennee siis näin: Ietas kuiten teitä ettäkö salama siirtää sitä sähköä pirttiin keittiöön sekä solkkuriin ja niin edelleen. Näin te mie alukas:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomennus yllä olevaan. "Siis sähköä on pakko siirtää langoilla mitempä sitä muuten". PS Olen minä hyvin älykäs huh! Huh!!
        n

        Aiemmissa tutkimuksissa oli havaittu, että kiivas viestiliikenne minäkäsitystä ylläpitävien aivoalueiden välillä kytkeytyy myönteisiin ajatuksiin itsestä.

        Tämä minän tukiväylä kulkee etuotsalohkon keskiosista palkitsemiseen osallistuvaan aivojuovioon. Juuri tämä hermoreitti reistaa narsistien aivoissa.


    • Anonyymi

      säkön siirto on pelkästään 9,80

      voi voi lyökäle kuiten
      on se niin kauhiiaa ko se siirttyy

      • Anonyymi

        Äläkee oloko murheiss, kyllä rovakaira taas linjan aukaseee, kunham maksatte ensin sähkölaskut. Niin yksinkertaista se


    • Anonyymi

      Ei siirtomaksua tule,jos ei siirretä eikös olekkein hyvin yksinkertaista?

      • Anonyymi

        Asia on ymmärettyy.


    • Anonyymi

      Joo valtaosa sähkölaskun saajista ei osaa lukea laskuaan oikein. Siirtomaksussa on veroa yli puolet. Näinhän se suomen nöyrältä kansalta rosvotaan ,jotta saadaan sitten lapioida esim italialaisille..

    • Anonyymi

      uomennus taas."ietali kuiten teittiä ettako talamaki tiirtaa tita sakkoa pilthin,köökhin pisuaarhin jne" Mennee siis näin: Ietas kuiten teitä ettäkö salama siirtää sitä sähköä pirttiin keittiöön sekä solkkuriin ja niin edelleen.

    • Anonyymi

      ietali kuiten teittiä
      ettako talamaki tiirtaa tita sakkoa pilthin , köökhin, pisuaarhin jne

    • Anonyymi

      Se on vähän niinku jiesiössä jossa heitetään lunta turhanpäitten ravin taa. vaikki kaikki tietää että joka kesä se tältäkin sulaa taas tullakseen syssymällä uuvestaan

    • Anonyymi

      Lauhaa se pitelee hyvä.

    • Anonyymi

      On ollut hyvä talvi tähän saakka.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe