Miehet haisi eilen kaupassa aivan kuselle ja hielle. Kauppa oli kaiken kukkuraksi erittäin huonosti ilmastoitu niin viiden metrin säteelläkin meinasi laatta lentää! Hygienia on muiden huomioimista. Alusvaatteetkin saa vaihtaa.
Käyttäkää äijät deodoranttia
29
288
Vastaukset
Deodorantin käyttäminen ei ole hygieenistä, pesulla käyminen on.
Minulla oli opiskelutoveri, joka lisäsi aina jalkaan deodoranttia, suoraan sukan päälle. Lopulta sukat olivat kuin Enson pahvi ja napsahtivat poikki. Meni kauppaan ostamaan uudet sukat ja paranteli tuoksua taas deodorantilla.- Anonyymi
Sukalle?
Anonyymi kirjoitti:
Sukalle?
Aivan niin. Ei ole lainkaan harvinaista, että joku poistaa hajua suihkuttamalla deodorantteja sukille, varsinkin jos itse joutuu pyykkäämän.
x x x
Mainitun sukkamiehen kämppäkaveri saapui syksyisin mukanaan pahvilaatikko täynnä äidin pesemää pyykkiä. Kun joku vaate tuli likaiseksi, pani sen lattialla olevaan kekoon. Kun kaikki olivat likaisia, valitsi keosta vähiten likaiset ja puki päälleen. Keväällä sitten kaikki takaisin laatikkoon, laatikko kainaloon, kotiin, ja äiti pesi pyykin.
x x x
Eskadroonan vääpeli lausui, että "puhdas täytyy olla": "En minä tarkoita, että mitään dekorantteja täytyisi käyttää, mutta puhdas pitää olla."
Eskadroonassa ei ollut lämmintä vettä, eikä suihkuja. Kerran viikossa oli sauna ja varusteitten vaihto. Viikolla hiestä märkä paita ja sukat pantiin kuivumaan varushuoneeseen ja puettiin seuraavana aamuna päälle. Niettä puhtaita oltiin.- Anonyymi
kynä.M kirjoitti:
Aivan niin. Ei ole lainkaan harvinaista, että joku poistaa hajua suihkuttamalla deodorantteja sukille, varsinkin jos itse joutuu pyykkäämän.
x x x
Mainitun sukkamiehen kämppäkaveri saapui syksyisin mukanaan pahvilaatikko täynnä äidin pesemää pyykkiä. Kun joku vaate tuli likaiseksi, pani sen lattialla olevaan kekoon. Kun kaikki olivat likaisia, valitsi keosta vähiten likaiset ja puki päälleen. Keväällä sitten kaikki takaisin laatikkoon, laatikko kainaloon, kotiin, ja äiti pesi pyykin.
x x x
Eskadroonan vääpeli lausui, että "puhdas täytyy olla": "En minä tarkoita, että mitään dekorantteja täytyisi käyttää, mutta puhdas pitää olla."
Eskadroonassa ei ollut lämmintä vettä, eikä suihkuja. Kerran viikossa oli sauna ja varusteitten vaihto. Viikolla hiestä märkä paita ja sukat pantiin kuivumaan varushuoneeseen ja puettiin seuraavana aamuna päälle. Niettä puhtaita oltiin.Onko miehissä isomminkin noin epähygienistä sakkia, mitä sinun tarinoissa ja aloittajan kokemuksissa. YÄK!
Siis käyttävätkö miehet deodoranttia peseytymisen sijaan? Hyi olkoon!
Deodorantti laitetaan AINA pestylle puhtaalle iholle, EI koskaan likaiselle pesemättömälle iholle tai likaisiin vaatteisiin! Anonyymi kirjoitti:
Onko miehissä isomminkin noin epähygienistä sakkia, mitä sinun tarinoissa ja aloittajan kokemuksissa. YÄK!
Siis käyttävätkö miehet deodoranttia peseytymisen sijaan? Hyi olkoon!
Deodorantti laitetaan AINA pestylle puhtaalle iholle, EI koskaan likaiselle pesemättömälle iholle tai likaisiin vaatteisiin!En minä millään tapaa miehiä edusta, mutta armeijapalvelus oli vain miehille ja se oli pakollista. Itse käyn suihkussa, minkä pinta kestää. Deodoranttia tai mitään muitakaan hajusteita en käytä, en edes pesunesteessä, enkä edes hajustettua pyykinpesuainetta.
- Anonyymi
Ehkäpä niillä oli deodoranttiaja sen takia haisivat "kuselle" ja "hielle" ?
Villiä spekulaatiota. Fyysinen työ pitäs lailla kieltää imo Olisi kuitenkin ensin syytä aloittaa henk. koht. hygieniasta, saippuasta ja vedestä. Sitten vasta sitä suihketta kainaloon.
Eiköhän se hien ja p..an haju tule sieltä deodorantinkin läpi. Ihminen joka peseytyy kerran paivässä ei haise eikä tarvitse mitään ylimääräisiä hajusteita.
Partakaweri kirjoitti:
Et käytä dödöä? Kunnon hippi.
En tarvitse. Kun käy aamulla suihkussa, joskus vielä illallakin tai kesken päivän jos on hikoillut, ei tarvitse mitään dödöjä.
- Anonyymi
Tuore hiki ei haise. Puhtaat vaatteet jokapäiväisen pesun jälkeen.
xLiner- Anonyymi
Haisi kuin kärpänraato.
Deodorantti on ns. Rekkamiehen suihku. Mutta nykyään on kätevää, kun on nuo käsidesit kaupassa. Krapulassakin voi ostaa kaljaa, eikä haittaa vaikka viinalle haisee.
- Anonyymi
Se haju tulee hikibakteereista, jotka ovat tarttuneet vaatteisiin ja ihon karvoihin, hiki sellaisenaan ei yleensä siis haise. Voimakkaasti hikoilevan kannattaa siis jokapäiväisen suihkussakäynnin lisäksi pestä vaatteensa 60 asteessa (40 astetta ei tapa hikibakteereita) ja postaa ainakin kainalokarvat. Alkavat naiset sitten viihtymään lähempänäkin.
Aikoinaan minulla oli teho-osastolla lähinainen hoitajana. Hassua, kun nukkuessakin joku tuijottaa sua.
Mutta asiaan liittyen (tavallaan) entinen koiravainaani tuijotti minua. Heräsin, mutta en avannut silmiä. Lopulta oli pakko avata silmät ja nousta ylös. Voi sitä riemua, kun koira innoissaan ryhtyi hyppimään ja nuolemaan naamaa. "Jee, nyt se heräs"
Laitoin koiranmakkaraa kuppiin ja lähdin sen jälkeen lenkittämään. Toki ennen sitä laitoin King of cofee laitteeni uuttamaan itselle aamukahvit. Pieni lenkki piristi ja tuore kahvikin odotteli juuri minua.
Mutta itse asiaan. Mistä me puhuttiin?
- Anonyymi
Fakta 1. Deodorantit haisee pahalle
Fakta 2. Deodorantit eivät poista hikeä ja kusta
Fakta 3. Käykää suihkussa, peskää vaatteet ja vaihtakaa likaiset vaatteet niihin pestyihin JA
Fakta 4. Mieluiten ei deodoranttia. - Anonyymi
Mutta jos illalla käy suihkussa, voiko aamulla laittaa deorodanttia. Vai pitääkö se deorodantti laittaa jo illalla. Illalla on parempi käydä suihkussa, ettei sänky mee likaseksi. Ja aamulla on niin kiire ettei ehdi ja ainakin pakkasella aamusuihku voi olla kohtalokas. Että miten?
- Anonyymi
Tupakoivan naisen pimmpi haisee tupakantumpilta
- Anonyymi
Aikas jooh, soivat hajusteet, arvasin että tuo misspönttis on poliisi, mutta noniin, mitäs täällä aivan tavallista jutustelua sinänsä... toinen poliisikin on, huomasin
:DD: - Anonyymi
Deororantti on luonnotonta ja ihan turhaa.
Itse lopetin deororanttien käytön 5 vuotta sitten kun tajusin jos ihmiset olisi tarkoitettu käyttämään hajusteita me olisimme syntyneet niiden kanssa.
Nyt olen vapaa ja haisen siltä miltä haisen, mitään turhia kemikaaleja en enää suostu käyttämään. - Anonyymi
Käytin deodoranttia ja suihkua. En hyötynyt siitä mitään. Samat hinnat oli kaupassa ja naista ei saanut. Ensi kerralla harkitsen onko siinä mitään järkeä.
- Anonyymi
heh perk sama täällä, joka päivä duunissa hiki . dödöä en käytä, kerran viikossa saunassa.
mutta kun minun hiki ei haise se ei vaan yksinkertaisesti haise.
Olenko luonnontieteellinen ihme.
- Anonyymi
Naisten menopaussi vasta tuoksahtaakin.
- Anonyymi
Luontaistuotekaupoissa kuulemma kroppaystävällisiä dödöjä. Luonnonmineraalipohjaisia. - cu-
- Anonyymi
Muistakaas myös se että joillakin on sairauksia jotka voivat vaikuttaa hien ja muihin hajuihin, ei ole aina hygieniasta kiinni.
- Anonyymi
Miten kaupan huono ilmastointi paranisi sillä että miehet käyttäisi deodoranttia?
- Anonyymi
Naisten pimsa (römsä) se vasta haiseekin. Sillitynnyrin ikävä lemu. Ja kaus leijuukin!
- Anonyymi
Viisi metriä lisää molempien turvavälien lisäksi, niin niistä tulee ihan hyvät välit. Ei ainakaan sotkeennu kenenkään oksennuksiin.
- Anonyymi
Sillo käytän dödöä enemmän, jollen käy suihkussa? Suihkussa 2-3 krt/ vko. Omasta mielestä en haise pahalle, mut paidat haisee välillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3981156- 641086
- 61842
- 59772
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15670Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26643
- 68640
- 58613