Vaate kyssä

Anonyymi

minkälaisia vaatteita käytät?

lempivaatteesi?

lempi vaatekauppa/merkki?

pyritkö käyttämään jotain omalaatuista vai kuljetko massan mukana?

typerin omistamasi vaate?

mitä vaatetta et kuuna päivänä pukisi päällesi?

mitkä jalkineet on lempi jalkineet?

sexyin vaate vastakkaisen sukupuolen päällä?

43

113

Äänestä

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloituksen mahdollinen pointti?

• Anonyymi

Sinkkujen vaatetyyli?

• Sadepäivä?

• Jos nyt sitten, kun muutakaan näytä olevan.

minkälaisia vaatteita käytät? - Casual rennot ja mukavat vaatteet.

lempivaatteesi? - Nyt shortsit, t-paita(lyhyt tai pitkähihainen) tennarit/sandaalit.

lempi vaatekauppa/merkki? - En ole merkkiuskollinen, mutta Niken vaatteet/jalkineet on ok, Black Horsen alusvaatteet. Mistä niitä nyt löytyy.

pyritkö käyttämään jotain omalaatuista vai kuljetko massan mukana? - Oman maun mukaan, mutta hyvin tavis tyyli.

typerin omistamasi vaate? - Mekko

mitä vaatetta et kuuna päivänä pukisi päällesi? - Häämekkoa.

mitkä jalkineet on lempi jalkineet? - Tennarit, lenkkarit, purkkarit, sandaalit, vaelluskengät

- Vaikee, eos.

• 1) Letkeitä, mutta klassisia

2) Pehmeät vaellus- tai tallikamppeet, kotona sisällä paituli ja polveen asti sukat, villatakki

3) Merkeillä ei mulle ole väliä, mutta sopivia on löytynyt CRW:ltä, toisaalta vartalon muodon mukaan myös Kappahl, Vila ja italialaiset ihanat popup-naisten liikkeet

4) olen esteetikko, mutta mukavuudenhaluinen, sen mukaan. Muotia en noudata vaan sitä, että vaate on hauska ja pirteä.

5) yo-mekko, jonka tajusi vasta vuosia myöhemmin, että sehän näytti ihan p*rnokaupasta ostetulta kun stay upit näkyi läpi error!

6) no sitä samaista mekkoa enkä kyllä mitään kolmiraitaverkkareitakaan tai beigenvärisiä ällötyksiä

7) kumpparit ja läpsyttimet

8) en uskalla sellaisia katsoa, ujostelen :)

• minkälaisia vaatteita käytät?
      - Riippuu tilanteesta. Pyrin pukeutumaan sään ja tarpeen mukaan. Vapaa-aikana pukeudun mukaviin ja rentoihin vaatteisiin.

lempivaatteesi?
      - T-paita ja joogahousut

- En ole merkki-, tai kauppauskollinen. Ostn sieltä, mistä löytyy mieluisia vaatteita.

- Töissä on työvaatteet. Pukukoodi. Pitää olla edustavaa ja siistiä, ei muuta. Ei ole mitään firman logoja, eikä "Hankkija"-lippiksiä. Muuten pukeudun oman mielen mukaan, rennommin ja vähän fiilispohjalta.

- Noita-akan viitta ja hattu. Olen kerran käyttänyt niitä naamiaisjuhlissa, noin 5-6 vuotta sitten. ne roikkuu vieläkin kaapinperällä. Ihan turha hankinta.

- Jonkun äärijärjestön vaatteet.

- Lenkkarit

- Viime aikoina miehen uudet Emporio Armanin boxerit.

Kiitos gallupista. :)

- melko ajattomia, klassisia. Kesällä tykkään mekoista, capreista ja rennon urheilullisista vaatteista, töissä pitää lähes aina olla jakkupuvussa/vast.

lempivaatteesi?
      - Niitähän on useita. Mutta sanotaan nyt vaikka näin että tämän kesän kaksi lempparia ovat:
      Lyhyt musta rantamekko jossa pieniä kukkasia ja sandaalit.
      Valkoiset caprit ja tunma kukallinen toppi sekä valkoinen farkkutakki ja tennarit.

- Esprit, S.Oliver, Odd Molly, Tiger of Sweden... onhan noita mutta siis, minähän ostan jos tykkään. Ei sillä merkillä tai kaupalla sinänsä ole mitään väliä.

- pyrin käyttämään sellaisia vaatteita joissa koen itse näyttäväni hyvältä. Millään muulla ei oikeastaan ole minulle väliä, kunhan itse tykkään.

-typerin? Heh, en osaa valita. Niitäkin on useampia 😁Minulla on valitettavasti tapana joskus ostaa hienon näköisiä vaatteita hetken mielijohteesta, sovittamatta tietysti. 🤦🏻‍♀️

- Sellainen ihme punamusta metsurin paita, enkä myöskään toisaalta ikinä pukisi päälleni mitään sellaista ihme mummomekkoa, kaapua. Oli sitten miten trendikästä vaan.

Lenkkarit, joissa pehmeä geelipohjallinen... aivan ihanat jalassa.

- Noo... jos kroppa on tikissä niin boxerit leveällä kuminauhalla ei oo koskaan väärin 😁
      Mutta ehkä tässäkin se, että sillä itsellään on sexy olo niissä vaatteissa on se ratkaisevin, koska sellainen näkyy kyllä päällepäin, jos ihminen ei viihdy omissa vaatteissaan.

• Hmph. "Sellainen ihme punamusta metsurin paita".. 😜

• Jan_ kirjoitti:

Hmph. "Sellainen ihme punamusta metsurin paita".. 😜

😄😄😄

• Lillis2020 kirjoitti:

😄😄😄

Nyt nyt kuule.. Mulla rupes elohiiri vasemmassa nykimään silmäkulmassa. Tuotanoin niin... 😌😆

• Jan_ kirjoitti:

Nyt nyt kuule.. Mulla rupes elohiiri vasemmassa nykimään silmäkulmassa. Tuotanoin niin... 😌😆

Voisiko tätä vitsiä selittää muillekin! Anteeksi, minä en ymmärtänyt.

Itse käytän kesällä t-paitaa ja farkkuja. Talvella on villapaita ja farkut. Joskus lämpimällä kelillä shortsit.

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Voisiko tätä vitsiä selittää muillekin! Anteeksi, minä en ymmärtänyt.

Itse käytän kesällä t-paitaa ja farkkuja. Talvella on villapaita ja farkut. Joskus lämpimällä kelillä shortsit.

Juu, mun lemppari kuosinen flanellipaita on Lilliksen inhokki kuosi. Siitä vähän vitsiä veistelin Lillikselle. 😄

Juu. Farkkujen kanssa sopiikin melkein mikä vaan yläosa.

• Jan_ kirjoitti:

Juu, mun lemppari kuosinen flanellipaita on Lilliksen inhokki kuosi. Siitä vähän vitsiä veistelin Lillikselle. 😄

Juu. Farkkujen kanssa sopiikin melkein mikä vaan yläosa.

No, selvishän se selityksen kautta.

Tulee muuten ikävä, jos meinaat lopettaa elokuussa kokonaan täällä. Onko suunnitelmissa tosisssaan palstastaluopuminen?

• Jan_ kirjoitti:

😄😄😄

No, selvishän se selityksen kautta.

Tulee muuten ikävä, jos meinaat lopettaa elokuussa kokonaan täällä. Onko suunnitelmissa tosisssaan palstastaluopuminen?

Joku selitys ihan kaikelle on olemassa.

Heh, veikkaan että useimmille tuo tieto on helpotus. Onhan tuota tekstiä tullut kilometri tolkulla. En tiedä mistä revin kaiken ajan, mutta jos sellaista löytyy saatanhan minä joskus piipahtaa.

Pidän nyt kuitenkin todella tärkeänä ryhtiliikkeenä lihaskunnon ja jaksamisen vuoksi kuntosalilla aloittamista ja siitä pysyvän elämäntavan tekemistä.

En halua enää lykätä itseni huomioimista. Oman hyvänolon huomioimista.

• Jan_ kirjoitti:

Joku selitys ihan kaikelle on olemassa.

Heh, veikkaan että useimmille tuo tieto on helpotus. Onhan tuota tekstiä tullut kilometri tolkulla. En tiedä mistä revin kaiken ajan, mutta jos sellaista löytyy saatanhan minä joskus piipahtaa.

Pidän nyt kuitenkin todella tärkeänä ryhtiliikkeenä lihaskunnon ja jaksamisen vuoksi kuntosalilla aloittamista ja siitä pysyvän elämäntavan tekemistä.

En halua enää lykätä itseni huomioimista. Oman hyvänolon huomioimista.

Kiitos mietteistä ja hyvää yötä! Itse taidan lopetella tänään tähän!

• Lillis2020 kirjoitti:

😄😄😄

Lillis on rontti. 🥴

Kiitos mietteistä ja hyvää yötä! Itse taidan lopetella tänään tähän!

Jep, hyvät yöt.

• Jan_ kirjoitti:

Lillis on rontti. 🥴

Höpö, höpö 🤗. Makuasioita. Ruotsiksi sanotaan, että "smaken är som baken, den är delad". Vapaa suomennos olisi maku on vähän niin kuin peppu, kaksijakoinen. 😁

• Lillis2020 kirjoitti:

Höpö, höpö 🤗. Makuasioita. Ruotsiksi sanotaan, että "smaken är som baken, den är delad". Vapaa suomennos olisi maku on vähän niin kuin peppu, kaksijakoinen. 😁

Hah hah, hauska sanonta. Roligt. Niinhän ne on makuasioita, pikkusen pitää huumorilla kuitenkin välillä laittaa. Sullakin kun tuota huumorintajua kuiteskin näyttäs olevan siunaantunut. 😉🤗

• Jan_ kirjoitti:

Hah hah, hauska sanonta. Roligt. Niinhän ne on makuasioita, pikkusen pitää huumorilla kuitenkin välillä laittaa. Sullakin kun tuota huumorintajua kuiteskin näyttäs olevan siunaantunut. 😉🤗

😄 joo.. ilman sitä elämä olisi tylsä. Nyt on mentävä nukkumaan. Ostin kissalle uuden ruokapuu -härpäkkeen
        https://www.amazon.com/Catit-Senses-2-0-Food-Tree/dp/B00D3NI31Y
        ja mun iloksi hän keksi viime yönä 3 aikaan miten se toimii. Ja se ei muuten ihan hiljaa niitä napouloita sieltä ronkkinut....

• Lillis2020 kirjoitti:

😄 joo.. ilman sitä elämä olisi tylsä. Nyt on mentävä nukkumaan. Ostin kissalle uuden ruokapuu -härpäkkeen
        https://www.amazon.com/Catit-Senses-2-0-Food-Tree/dp/B00D3NI31Y
        ja mun iloksi hän keksi viime yönä 3 aikaan miten se toimii. Ja se ei muuten ihan hiljaa niitä napouloita sieltä ronkkinut....

Näin on, huumoria älä hukkaa, huumorin kaunista kukkaa. 🌸 😃

Heh, hänellä oli toimelias yö. Eihän siinä ennätä emo kisun yöunia ajatella. 😅

Hyvää yötä. 🤗

• Anonyymi

Merkki?

Mistä hitosta kukaan voisi tietää vaatteidensa merkin?

Sitä ostetan mitä halvimmalla saa ja edes jotenkin fiksulta näyttää-

• Anonyymi

Tytöille voisi olla hauska joku kevyt päärynän tai limen vihreä kesä-mekko.

• Anonyymi

kesällä t paita ja verkkarit ja talvella alus paita tai t paita ja flanellipaita ja pitkät alkkarit ja joko verkkarit tai toppahousut tai työhaalarit ja takkina toppatakki tai työtakki talvella talvikengät tai työkengät ja keväällä lenkkarit ja kesällä groksit ja lempi vaate t paita verkkarit ja groksit ja halpahallista olen ostanut vaatteeni tai puuilosta ja naisille sopii mikä vain mutta mekot ja hameet ja legginksit tai pelkkä alus asu tai bikinit tai ilman vaatteita paras

• Anonyymi

Kttelin tuossa lempifarkkujeni merkin, näyttää olevan Crew Magnum ja Tokmanni Oy,

Tosi hyvät, siksi onkin tullut lähes kulutettua puhki, toinen tasku on jo rikki ja kolikot putoaa läpi. Niitä oon tykännyt käyttää, kun ne eivät purista mistään. Useimmat farkut hiertää tai puristaa jostain, siksi kai noita on jo pari vuotta tullut käytettyä koko ajan, paitsi silloin kun ovat olleet pesussa ja kuivumassa. Aina muut farkut siinä välissä ovan puristaneet ja ahdistaneet.

Pitää käydä Toknannilla kattomassa saako sieltä vielä samanlaisia.

• Anonyymi

Alimpaan, kesällä näkee röyhelöyläreunaisen paidan mikä jättää olkapäät paljaiksi... - cu-

• Joo, nyt kun mainitsit niin kyllä. Olkapäät paljastava paita tai kesämekko. 👍

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Joo, nyt kun mainitsit niin kyllä. Olkapäät paljastava paita tai kesämekko. 👍

Parin sekunninkin vilkaisu mainittuun kohteeseen onneksi tuntuu pitkältä, mutta tuo ylempänä mainittu puunhakkaajanpaita, joskus sen nähnyt naisella päällä ja vyötärölle sidottuna farkkujen kanssa ja kyllähän tuo rennonhyvältä on näyttänyt. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Parin sekunninkin vilkaisu mainittuun kohteeseen onneksi tuntuu pitkältä, mutta tuo ylempänä mainittu puunhakkaajanpaita, joskus sen nähnyt naisella päällä ja vyötärölle sidottuna farkkujen kanssa ja kyllähän tuo rennonhyvältä on näyttänyt. - cu-

Kyyl, osaa joskus kaunis näky liikkua aivoissa hidastettuna. 😄

Palata vielä monta kertaa mieleenkin. Mulla on ällöttävän hyvä kuvamuisti, painan hetkessä mieleeni mitä näin. Etenkin, jos näky miellyttää.

Kuosihan sopii kaikille, punamusta ruutukuosi. Varmasti myös Lillikselle. 😛

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Kyyl, osaa joskus kaunis näky liikkua aivoissa hidastettuna. 😄

Palata vielä monta kertaa mieleenkin. Mulla on ällöttävän hyvä kuvamuisti, painan hetkessä mieleeni mitä näin. Etenkin, jos näky miellyttää.

Kuosihan sopii kaikille, punamusta ruutukuosi. Varmasti myös Lillikselle. 😛

Sama juttu tuon näkömuistin kanssa. Varsinkin yksityiskohdat, eikä se ole koskaan ollut hakemista, niin vain aina. Oli muuten itselläkin kasarilla punamustakuosi, silloin niitä ei kaupoissa juurikaan näkynyt ja mikä niiden kanssa luxusta, niin niken tarranauhavarsilenkkarit. Kyllä oltiin niin skeittarijätkää jotta. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu tuon näkömuistin kanssa. Varsinkin yksityiskohdat, eikä se ole koskaan ollut hakemista, niin vain aina. Oli muuten itselläkin kasarilla punamustakuosi, silloin niitä ei kaupoissa juurikaan näkynyt ja mikä niiden kanssa luxusta, niin niken tarranauhavarsilenkkarit. Kyllä oltiin niin skeittarijätkää jotta. - cu-

Se on jännä miten jotkut kuvat jää mieleen. Jossain kokeessakin koulussa saattoi tulla joku kuva kirjasta mieleen ja sen kuvan myötä muisti sitten sen tekstin ja asian.

Sama täällä, visuaalinen muisti. Pätee myös ympäristöön missä liikun, muistan ja huomaan merkityksettömältä tuntuvat seikat ja muutoksetkin yllättävän helposti.

Joku parveke, eilen saattoi katossa roikkua amppeli ja tänään se oli poissa.

Eilen työkaverilla oli ripsiväriä, tänään ei vaan kulmat oli sävytetty. Punaiset sukat oli eilen raidalliset jne.

Kasvot kun nään selvästi kuvasta, tunnistan kadulla aika varmasti ja helposti, vaikka hiukset olis erilailla tms.

Oliko hipitihopiti pöksyjä koskaan?

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Se on jännä miten jotkut kuvat jää mieleen. Jossain kokeessakin koulussa saattoi tulla joku kuva kirjasta mieleen ja sen kuvan myötä muisti sitten sen tekstin ja asian.

Sama täällä, visuaalinen muisti. Pätee myös ympäristöön missä liikun, muistan ja huomaan merkityksettömältä tuntuvat seikat ja muutoksetkin yllättävän helposti.

Joku parveke, eilen saattoi katossa roikkua amppeli ja tänään se oli poissa.

Eilen työkaverilla oli ripsiväriä, tänään ei vaan kulmat oli sävytetty. Punaiset sukat oli eilen raidalliset jne.

Kasvot kun nään selvästi kuvasta, tunnistan kadulla aika varmasti ja helposti, vaikka hiukset olis erilailla tms.

Oliko hipitihopiti pöksyjä koskaan?

Tuttua, on sitten jokin vaate, muu esine, oven kahvan muoto, taulun kehys, mikä vaan, niin kuupaan jää pitkäksikin aikaa. Kävin hiljattain kirjakaupassa ja sieltä jäi monta kantta mieleen. Hipihopit ei ollut meikäläiselle, kun niitä mtv:llä ekan kerran näki, silloin kun se soitti oikeaa musiikkia mutta se venyvä puhelinjohtoavaimenperä oli must. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Tuttua, on sitten jokin vaate, muu esine, oven kahvan muoto, taulun kehys, mikä vaan, niin kuupaan jää pitkäksikin aikaa. Kävin hiljattain kirjakaupassa ja sieltä jäi monta kantta mieleen. Hipihopit ei ollut meikäläiselle, kun niitä mtv:llä ekan kerran näki, silloin kun se soitti oikeaa musiikkia mutta se venyvä puhelinjohtoavaimenperä oli must. - cu-

Sama juttu joo. Kai meidänkin visuaaliselle havainnoimiselle ja muistille joku merkitys löytyy, jos ei muuta niin jääpähän kaikki kauniskin hyvin mieleen. 😄

On mitä muistella.

Juu, muistan ne kiehkurat avaimenperät. Mullakin oli sininen sellainen. 😃

Hipitihopitit on housut missä ei tiedä, että nostasko housuja vai laskiskos persettä jotta housunpersus kohtais perspuolikkaat.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Sama juttu joo. Kai meidänkin visuaaliselle havainnoimiselle ja muistille joku merkitys löytyy, jos ei muuta niin jääpähän kaikki kauniskin hyvin mieleen. 😄

On mitä muistella.

Juu, muistan ne kiehkurat avaimenperät. Mullakin oli sininen sellainen. 😃

Hipitihopitit on housut missä ei tiedä, että nostasko housuja vai laskiskos persettä jotta housunpersus kohtais perspuolikkaat.

Meikällä oranssi. :) joskus käynyt mielessä, että mitenkähän elämään suhtautuisi, jos näkö lähtisi. Kun on juurikin niin visuaalinen ja nautin ympärillä olevan näkemisestä, sen saattaisi ottaa pykälää raskaammin, kun joku, sanotaan kärjistäen... "nörtti"? Näkeminen tuo itselleni hengen ravintoa. Muuten, hipihopit korvattiin jonkin ylijäämämyymälän maahantuomilla ylikokoisilla ylijäämämaihareilla. Olivat vissiin olleet jollain nebraska-bobilla Vietnamissa, olivat vielä sieltätäältä parsittukin. Ei sentään perseen kohdalta mutta muuten sopi, vyön kanssa...-cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Meikällä oranssi. :) joskus käynyt mielessä, että mitenkähän elämään suhtautuisi, jos näkö lähtisi. Kun on juurikin niin visuaalinen ja nautin ympärillä olevan näkemisestä, sen saattaisi ottaa pykälää raskaammin, kun joku, sanotaan kärjistäen... "nörtti"? Näkeminen tuo itselleni hengen ravintoa. Muuten, hipihopit korvattiin jonkin ylijäämämyymälän maahantuomilla ylikokoisilla ylijäämämaihareilla. Olivat vissiin olleet jollain nebraska-bobilla Vietnamissa, olivat vielä sieltätäältä parsittukin. Ei sentään perseen kohdalta mutta muuten sopi, vyön kanssa...-cu-

Olis kyllä karseeta, jos sokeutuisi. Olisi kyllä oppimista siinä. Toisaalta tykkään niin paljon musiikistakin, että en kyllä kuuloakaan haluaisi menettää. Paha paikka, joku hajuaisti joutaisi paremminkin mennä.

On nimittäin ylitarkka hajusistikin, jopa ärsyttävän tarkka.

Heh, ne oli sitten "parhaimmat" päivänsä eläneet jo Vietnamissa.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Olis kyllä karseeta, jos sokeutuisi. Olisi kyllä oppimista siinä. Toisaalta tykkään niin paljon musiikistakin, että en kyllä kuuloakaan haluaisi menettää. Paha paikka, joku hajuaisti joutaisi paremminkin mennä.

On nimittäin ylitarkka hajusistikin, jopa ärsyttävän tarkka.

Heh, ne oli sitten "parhaimmat" päivänsä eläneet jo Vietnamissa.

Joo, valinnanvaikeus kaikessa. Alkoi muuten hymyilyttää, useammin kuin kerran olen saanut kuulla "kuinka sä sen haistat", "kaikkea sä kans haistakkin" :D kaikki helkutin terävyydet, vivahteet, ne pienenpienet erot sieltä kaivon/säkinpohjalta, kaikki ne löytää tiensä tähän klyyvariin. Juu, kanssa musiikillakin korvaisi jotain mutta toivottavasti ei koskaan tarvitse ottaa siitä selvää. - cu-

Rentoja, tilanteeseen sopivia.

lempivaatteesi?
      Verkkarit, shortsit/työvaatteet. T paidat, bokserit alla. Kengistä tukevat, joskus lenkkarit ja työkengät.

Ajorytkyinä Yokon ajoasu, ajokengät

lempi vaatekauppa/merkki? Eipä ole lempimerkkiä.

Sievi kengissä ehkä?

Ennemmin massan mukana.

typerin omistamasi vaate? Pintatouhuiluun ostama märkäpuku sukellukseen/uintiin. (En omista pitkään)

mitä vaatetta et kuuna päivänä pukisi päällesi? Smokkia.

mitkä jalkineet on lempi jalkineet? No työkengät, jotka on jalkaan käypäiset. Mutta olivatpa mitkä vaan, niillä pitää voida kävellä kilometrejä putkeen ilman kipua.

Pappakalsarit, liian iso villapaita ja villasukat. (Tukka sekaisin)

rentoja asuja ja farkkuja.

lempivaatteesi?

musta villapaita.

Dressamann

kuljen omia polkuja olematta mitenkään omalaatuinen

rusettikauluspaita

ylioppilaspukuani, joka on nyt liian pieni, mutta tallessa

Asics

Sievä paljastava juhlamekko?

• Anonyymi

Toppavaatteita ja urheiluvaatteita eniten. Sitte muuten aivan perusjuttuja, farkkuja, toppeja, villapuseroita ja -takkeja. Esprit, Filippa co, Tiger of Sweden, H & M, kaikki käy. En seuraa muotia, ajattomia vaatteita. Joku jakkupuku typerä, ei käyttöä. En olisi uimarannalla string-biksuissa, siis pakarat paljaana. Kesällä jalassa lähes koko ajan flip-flopit. Miehellä joku casualBond- tyyli hienoin.

• Anonyymi

Tytöillä voi olla mielestäni aika kauniita kesämekkoja, sellaisia minimekkoja tai niin sellaisia, ja herkullisen värisiä jotta näkee kauniit sääretkin.

• Anonyymi

Joo toppavaatteita ja makuupusseja ottaa matkalle mukaan kun lähtee Italiaan, Napoliin, tai Venetsiaankin matkalle siivoamaan jätteitä ja koirankakkoja kadulta mitä eivät itse viitsi...

• Anonyymi

Mutta jooh... väreistä mitä itse pidin: vaaleanvihreä sekä vaaleansininen, kevään värejä kauluspaidoissa miehillä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      97
      1699
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      49
      1115
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      16
      958
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      878
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      86
      827
    6. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      775
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      19
      771
    8. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      93
      766
    9. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      748
    10. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      737
    11. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      715
    12. 68
      712
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      684
    14. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      97
      671
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      67
      644
    16. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      51
      617
    17. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      47
      604
    18. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      595
    19. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
      Lappajärvi
      152
      566
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      565
    Aihe