Mikä näissä nykykatoissa vikana kun eivät vettä pidä. Pärekatto pitää veden ja tiivistyy kastuessaan, voisko kokeilla?
Tk katto vuotaa
23
896
Vastaukset
- Anonyymi
Vuodeosastollako?
- Anonyymi
Hoidetaan se katto ensin ja seuraavana työilmapiiri, eiköhän se siitä
- Anonyymi
Vuotaako oikeasti vai onko joku vitsi? Vanhalla puolen ko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuotaako oikeasti vai onko joku vitsi? Vanhalla puolen ko.
Vanhalla puolen varmasti ihmeteltävää riittää muutakin kuin vuotava katto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhalla puolen varmasti ihmeteltävää riittää muutakin kuin vuotava katto.
Totta tämä
- Anonyymi
Tuohon työilmapiiriin voisivat kyllä kiinnittää huomiota. Se nimittäin näkyy potilaallekin. Käytöskoulua lisäksi, miten kohdellaan potilaita ja työkavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon työilmapiiriin voisivat kyllä kiinnittää huomiota. Se nimittäin näkyy potilaallekin. Käytöskoulua lisäksi, miten kohdellaan potilaita ja työkavereita.
Totta, tämän olen asiakkaana huomannut myös. Täytyy ajoissa puuttua asiaan että saa ammattilaiset pidettyä talossa, näitä taidottomia kyllä riittää pilvin pimein jotka helposti tulevat töihin. Marsmars koulunpenkille oppimaan miten työt tehdään ja miten työkavereita kohdellaan, käytös tavat kunniaan kaikkialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, tämän olen asiakkaana huomannut myös. Täytyy ajoissa puuttua asiaan että saa ammattilaiset pidettyä talossa, näitä taidottomia kyllä riittää pilvin pimein jotka helposti tulevat töihin. Marsmars koulunpenkille oppimaan miten työt tehdään ja miten työkavereita kohdellaan, käytös tavat kunniaan kaikkialla
Hoitopuolella on kyllä ammattilaiset mutta muuta en sitte kommentoikkaan kukanenki saa ite muodostaa mielipiteensä mutta alaspäin mennään ja lujaa
- Anonyymi
Ei ole tosi että vuotaa uusi kiinteistö.
Rakennus valvojalta vaikka kysykää niin ei tarvi höpöttää.
On se niin hyvä talo varmasti on hyvä. - Anonyymi
Onko valvonta tapahtunut etänä
- Anonyymi
Työllä on takuu! Ei kunta maksa euroakaan
- Anonyymi
Parlamentti anto tietoa: kontessivettä valu, ei katto vuotanu.
- Anonyymi
Onko se kontessi vaarallista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kontessi vaarallista?
Ei ole jos kysyt urakoijalta nyt mutta on jos kysyt välikattovillojen homemittaajalta kolmen vuen päästä
- Anonyymi
Vuotaako se tk:n katto vai uuden hyv.k.katto?
- Anonyymi
Ei täällä saa asiallista vastausta.
- Anonyymi
Onpahan tuokin nimi "Hyvinvointikeskus".
Kyllä jo vähän varttuneemmalle se on joko terveyskeskus tai jopa sairaala. Ei minulla ole sinne asiaa, jos en ole sairas. Jos olen hyvinvoiva, pysyn kyllä kaukana siitä laitoksesta.
Minulle se laitos on edelleenkin terveyskeskus tai sairaala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpahan tuokin nimi "Hyvinvointikeskus".
Kyllä jo vähän varttuneemmalle se on joko terveyskeskus tai jopa sairaala. Ei minulla ole sinne asiaa, jos en ole sairas. Jos olen hyvinvoiva, pysyn kyllä kaukana siitä laitoksesta.
Minulle se laitos on edelleenkin terveyskeskus tai sairaala.Minustakin harhaanjohtava nimi.
- Anonyymi
Kuka meilä on valvojana??? Tietääkö rakentamisesta mitään
- Anonyymi
Siinäpä hyvä ja varteenotettava kysymys,mutta saako vastausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä hyvä ja varteenotettava kysymys,mutta saako vastausta?
Kunnanjohtaja?
- Anonyymi
Kunnassa on kymmeniä työntekijöitä eikhään sieltä löyvy semmonenki joka ossaa käyvä vahtaamassa sen katonki että on kunnossa jos ei ole niin perustakhoon uuven viran
- Anonyymi
En ymmärrä katoista, mutta sanottiin Ojusniityn viereen tulevan palveluasunto syksyllä vaan tuleeko? Onko kellään tietoa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648