Tk katto vuotaa

Anonyymi

Mikä näissä nykykatoissa vikana kun eivät vettä pidä. Pärekatto pitää veden ja tiivistyy kastuessaan, voisko kokeilla?

23

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuodeosastollako?

    • Anonyymi

      Hoidetaan se katto ensin ja seuraavana työilmapiiri, eiköhän se siitä

      • Anonyymi

        Vuotaako oikeasti vai onko joku vitsi? Vanhalla puolen ko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuotaako oikeasti vai onko joku vitsi? Vanhalla puolen ko.

        Vanhalla puolen varmasti ihmeteltävää riittää muutakin kuin vuotava katto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhalla puolen varmasti ihmeteltävää riittää muutakin kuin vuotava katto.

        Totta tämä


      • Anonyymi

        Tuohon työilmapiiriin voisivat kyllä kiinnittää huomiota. Se nimittäin näkyy potilaallekin. Käytöskoulua lisäksi, miten kohdellaan potilaita ja työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon työilmapiiriin voisivat kyllä kiinnittää huomiota. Se nimittäin näkyy potilaallekin. Käytöskoulua lisäksi, miten kohdellaan potilaita ja työkavereita.

        Totta, tämän olen asiakkaana huomannut myös. Täytyy ajoissa puuttua asiaan että saa ammattilaiset pidettyä talossa, näitä taidottomia kyllä riittää pilvin pimein jotka helposti tulevat töihin. Marsmars koulunpenkille oppimaan miten työt tehdään ja miten työkavereita kohdellaan, käytös tavat kunniaan kaikkialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tämän olen asiakkaana huomannut myös. Täytyy ajoissa puuttua asiaan että saa ammattilaiset pidettyä talossa, näitä taidottomia kyllä riittää pilvin pimein jotka helposti tulevat töihin. Marsmars koulunpenkille oppimaan miten työt tehdään ja miten työkavereita kohdellaan, käytös tavat kunniaan kaikkialla

        Hoitopuolella on kyllä ammattilaiset mutta muuta en sitte kommentoikkaan kukanenki saa ite muodostaa mielipiteensä mutta alaspäin mennään ja lujaa


    • Anonyymi

      Ei ole tosi että vuotaa uusi kiinteistö.
      Rakennus valvojalta vaikka kysykää niin ei tarvi höpöttää.
      On se niin hyvä talo varmasti on hyvä.

    • Anonyymi

      Onko valvonta tapahtunut etänä

      • Anonyymi

        Työllä on takuu! Ei kunta maksa euroakaan


    • Anonyymi

      Parlamentti anto tietoa: kontessivettä valu, ei katto vuotanu.

      • Anonyymi

        Onko se kontessi vaarallista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se kontessi vaarallista?

        Ei ole jos kysyt urakoijalta nyt mutta on jos kysyt välikattovillojen homemittaajalta kolmen vuen päästä


    • Anonyymi

      Vuotaako se tk:n katto vai uuden hyv.k.katto?

      • Anonyymi

        Ei täällä saa asiallista vastausta.


      • Anonyymi

        Onpahan tuokin nimi "Hyvinvointikeskus".

        Kyllä jo vähän varttuneemmalle se on joko terveyskeskus tai jopa sairaala. Ei minulla ole sinne asiaa, jos en ole sairas. Jos olen hyvinvoiva, pysyn kyllä kaukana siitä laitoksesta.

        Minulle se laitos on edelleenkin terveyskeskus tai sairaala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpahan tuokin nimi "Hyvinvointikeskus".

        Kyllä jo vähän varttuneemmalle se on joko terveyskeskus tai jopa sairaala. Ei minulla ole sinne asiaa, jos en ole sairas. Jos olen hyvinvoiva, pysyn kyllä kaukana siitä laitoksesta.

        Minulle se laitos on edelleenkin terveyskeskus tai sairaala.

        Minustakin harhaanjohtava nimi.


    • Anonyymi

      Kuka meilä on valvojana??? Tietääkö rakentamisesta mitään

      • Anonyymi

        Siinäpä hyvä ja varteenotettava kysymys,mutta saako vastausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä hyvä ja varteenotettava kysymys,mutta saako vastausta?

        Kunnanjohtaja?


    • Anonyymi

      Kunnassa on kymmeniä työntekijöitä eikhään sieltä löyvy semmonenki joka ossaa käyvä vahtaamassa sen katonki että on kunnossa jos ei ole niin perustakhoon uuven viran

    • Anonyymi

      En ymmärrä katoista, mutta sanottiin Ojusniityn viereen tulevan palveluasunto syksyllä vaan tuleeko? Onko kellään tietoa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe