Tyttöystäväni lapsi?

Anonyymi

Olemme yhdessä vasta 3kk ja en ole pystynyt sopeutumaan tyttöystäväni lapseen. Luulin sen olevan helppoa mutta ei. Ärsyttää kun lapsi hallitsee kaiken ei tottele mitään
äitinsä mennessä vessaan huutaa oven takana ja herää heti kun äitinsä nousee sängystä nuku ei kun äidin sylissä .lapsi heitelee tavaroita, viimeksi sai kun yksin jäi niin patsaan päähän terveys keskuksen kautta 3 tikkiä .niin lapsi on vasta 2v5kk
Minulla on itselläni 18v ja 13 vpojat
Lisäksi myös 3vuotias lapsenlapsi

Kertokaa kokemuksistanne, miten olette hyväksyneet asian. Pitäisikö erota vai yrittää vielä?

9

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko ihan tyhmä?
      Sinua ärisyttää kun 2,5 vuotias ei tottele sinua.
      Minkähänlaisia sääntöjä ja käskyjä 2,5 vuotiaan lapsen pitäisi osata totella?
      Eihän sen ikäisellä ole vielä minkäänlaista omaa järkeä päässä!!

      Sinä olet taukki. Tyttöystäväsi lapsen kannalta olisi parasta jos lähdet kävelemään heidän elämästään. Sinusta ei tule hyvää isähahmoa eikä isäpuolta. Mee pois.

    • Anonyymi

      Oliko edes Mannerheim patsas, jäikö Mannerheimin kuva otsaan?

    • Anonyymi

      Aikuisen tehtävä on opettaa lapselle rajat, mitä saa tehdä ja mitä ei. Siis kaikkien aikuisten tarpeen vaatiessa on neuvottava lapsia.
      Sinun pitää miettiä oletko valmis ottamaan tavallaan isän tehtävät vastaan vai onko liian rankkaa arkielämä. Noin lyhyt aika, silloin ei vielä tiedä todellisia tunteita lapsen äitiin, ehkä.

    • Anonyymi

      Sellainen on aisurin palkka. YH-äidit tulee kelpuutaa vain seksikumppaneiksi, huolehtikoot itse ongelmatapauksistaan.

    • Anonyymi

      Jos 2v 5kk lapsi saa patsaan päähänsä, se on yksin valvontavastuussa olleen aikuisen vika. Jos sinä mies olit tuolloin vastuussa niin minä äitinä harkitsisin sinun saattamista vastuuseen tuosta.

    • Anonyymi

      Neuvo nro. 1 älä ala suhteeseen yh:n kanssa ja varsinkaan, jos kuviossa on pieniä lapsia. Ei vaan oikeasti toimi.

    • Anonyymi

      Kannattaa istua alas ja keskustella tyttöystävän kanssa asiasta. "Minua nyt ärsyttää tämä *" "voinko osallistua tämän * kasvatukseen" "jos tämä asia ei muutu, lähden"
      Lapsi kuuluu tähän "kauppaan" halusit tai et.

    • Anonyymi

      Huomaat nyt jo ett jatkaessasi tuon naisen kanssa, ongelmat vain suurenevat.
      Oli seksi sen kanssa kuinka hyvää tahaansa.

      Ole hyvä, ole hyvä laske tuo äiti menemään ja 100% omistautumaan huolellisesti ja todella harkiten hankkimalle lapselleen. Lapselle kuuluu äidin huomio, rakkaus, ohjaus ja opetus.
      Ei sinulle.
      Lapsen äiti on moraalisesti, laillisesti, fyysisesti ja psyykkisesti täysin vastuussa omasta lapsestaan.
      Ei sinusta.
      Teit väärin kun ensinkään näyttäydyit lapselle. Tottakai avuton lapsi tuntee jäävänsä taka-alalle äitinsä kohdistaessa huomionsa myös sinuun!

      Joten: ole hyvä, poistu kuvioista ennenkuin saat enempää pahuutta aikaiseksi tuon naisen ja lapsen elämässä. Sinä, (ehkei kukaan mies) vielä pitkään aikaan kuulu tuhon pieneneen perheeseen. Lapsen ja äidin täytyy ensin luoda luottavainen suhde toisiinsa ennenkuin kolmannelle osapyörälle on tilaa. Tuo vie kauan aikaa!

      Poistu.

    • Anonyymi

      Kannattiko rikkoo perhe? Itse kärsit siitä e n iten, ei sen lapen vanhempi. Rikkoja tuntee ikuista syyllisyyttä että rikkoi lapen perheen. Siuitäs sait, mieti mitä teit???

      Sun vika jos lapsi oireilee ja taantuu ja ei halua enää tehdä mitään kun hajoitit hänen pereen. Syytä itsees, mieti mieti????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe