Onko 174cm liian lyhyt?

Anonyymi

Itse olen tuon pituinen ja kyllähän olo tuntuu joskus aika lyhköseltä

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskipituinen mies, pitkähkö nainen.

      • Anonyymi

        Joo olen siis 16v poika


    • Anonyymi

      Siis tuo on aivan kääpiön mitta.
      Otettiin juuri ryhmäkuva ja yksi kaveri on tuon mittainen ja se kun seisoi 180 senttisten oikeiden miesten vieressä niin kyllä nauratti kuinka helvetin typerän näköinen se on.

      • Anonyymi

        Niin kun se lyhyt on vielä sellainen kaappi hartoistaan niin oikein korostuu se typerä ulkonäkö.


      • Anonyymi

        Hahhahhaa. Itsetuntosi ei taida olla kovin hyvä. Kyllä lyhyt ja komea mies voittaa mennen tullen pidemmän, jolla ei ole mitään muita avuja kuin pituus. Mitä hemmettiä jollain pituudella tekee, jos mies ei ole muuten minkään näköinen? Mutta pituudella monet tavallisen näköiset miehet pönkittävät itsetuntoaan, kun komeutta ei ole muuten siunaantunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun se lyhyt on vielä sellainen kaappi hartoistaan niin oikein korostuu se typerä ulkonäkö.

        Vai korostuu typerä ulkonäkö. Kuka on sanonut että ulkonäkö on muuten typerä? Miehiä on lyhyitä ja komeita, siinä missä pitkiä ja rumia honkkeleitakin. 174 cm on kuitenkin aivan normaali pituus, nyt ei puhuta mistään 160 cm charliechaplineista. Ennemmin lyhyt ja komea, kuin ei-minkään-näköinen jättiläinen.


    • Anonyymi

      Et ole lyhykäinen vaan keskivertoa pidempi. 👍 Ja sen verran nuori ihminenkin vieläpä, että kerkeät kyllä vielä pituutta kasuamaan.

      Ei kannate tänne suomi24:n palstalle kirjoitella kun valitettavasti suuri osa kommenteista on sen verran tökeröitä että tulee sinulle syyttäsuotta vain pahamieli. 🤦‍♀️Kannattaa hakeutua jonnekkin nuorten suosimalle keskustelupalstalle missä saat omanikäisten ihmisten kanssa jutella ja joilla on samankaltaisia ajatuksia kuin sinulla. Sitä kautta saat parhaiten itsellesi vertaistukea tuohon tilanteeseesi.

      Voimia sinulle. :) Muistan sen kun olin aikoinaan itsekkin nuori ja olisin kaivannut vertaistukea. Ja tämä ei todellakaan ole oikea paikka siihen. 🤦‍♀️

    • Anonyymi

      On se lyhyt ite oon 176cm ja auttamattoman lyhythän se on, kun keskipituus miehillä se 183-185cm. Mut toivottavasti vielä kasvaisin vähän mutta kyllä 178cm on edellee lyhyt mutta kai sitä jotkut paksupohjaset kengät täytyy hankkia.

      • Anonyymi

        176 cm EI ole lyhyt. Haloo. Alle 165 cm mies alkaa olla lyhyt.


    • Anonyymi

      Just sopiva miehen mitta ! pystyy pussaamaan ilman piikkikorkoja :)
      Naisen mittanakin kiva ei tarvii korkoja ja miehen ei tarvii katella alaspäin kuin lasta ja pusut onnistuu

    • Ei ole 174 cm liian lyhyt. Charles Chaplin oli 164 cm ja hän oli kuulemma oikea naistenmies. Ei pituus ole lopulta se tärkein seikka, vaan esim. miten hyväksyy itse itsensä.

      • Anonyymi

        Juuri noin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on.

        Kunpa olisinkin 174cm, tuohan on miehelle hyvä pituus. Itse olen 166cm mies. Ja onko vientiä riittänyt? No ei ole..


    • Anonyymi

      Isäni oli 174-175cm, veljeni 179,5cm. Olen aina ajatellut, että miehen tulisi olla vähintään sen 178cm mutta jotkut naisetkin on sen pituisia. Ehkä ideaalipituus miehelle on 15-20cm pidempi kuin nainen. Toisaalta liian suuret pituuserot näyttää pariskunnilla koomisilta. En haluaisi yli 30cm pidempää miestä. Kyllä naisen ihannemies ulkoisesti on usein vähintään keskipitkä, lihaksikas ja komeakasvoinen mies. Se on vaan niin. Se liittyy biologiaan. Moni nainen haluaa vahvan, komean ja miehenkokoisen miehen, jolla on myös hyvät sisäiset ominaisuudet. Hyvät ulkoiset ominaisuudet ei välttämättä kuitenkaan korreloi hyvien sisäisten ominaisuuksien kanssa. Sitten on tietysti niitäkin, joilla on sekä huonot ulkoiset että sisäiset ominaisuudet.

      Kyllä moni nainen ottaa 174cm miehen, jos sisäiset ominaisuudet on hyvät. Tuon pituinen mies voi olla hyväkroppainen ja kasvokomea. Vaikka ei olisikaan, voi silti omata hyviä sisäisiä ominaisuuksia, joita naiset arvostaa, ja olla hyvä puoliso. Jokainen on sellainen kuin on ja niillä mennään, mitä on annettu. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe