Itse olen tuon pituinen ja kyllähän olo tuntuu joskus aika lyhköseltä
Onko 174cm liian lyhyt?
14
90
Vastaukset
- Anonyymi
Keskipituinen mies, pitkähkö nainen.
- Anonyymi
Joo olen siis 16v poika
- Anonyymi
Siis tuo on aivan kääpiön mitta.
Otettiin juuri ryhmäkuva ja yksi kaveri on tuon mittainen ja se kun seisoi 180 senttisten oikeiden miesten vieressä niin kyllä nauratti kuinka helvetin typerän näköinen se on.- Anonyymi
Niin kun se lyhyt on vielä sellainen kaappi hartoistaan niin oikein korostuu se typerä ulkonäkö.
- Anonyymi
Hahhahhaa. Itsetuntosi ei taida olla kovin hyvä. Kyllä lyhyt ja komea mies voittaa mennen tullen pidemmän, jolla ei ole mitään muita avuja kuin pituus. Mitä hemmettiä jollain pituudella tekee, jos mies ei ole muuten minkään näköinen? Mutta pituudella monet tavallisen näköiset miehet pönkittävät itsetuntoaan, kun komeutta ei ole muuten siunaantunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun se lyhyt on vielä sellainen kaappi hartoistaan niin oikein korostuu se typerä ulkonäkö.
Vai korostuu typerä ulkonäkö. Kuka on sanonut että ulkonäkö on muuten typerä? Miehiä on lyhyitä ja komeita, siinä missä pitkiä ja rumia honkkeleitakin. 174 cm on kuitenkin aivan normaali pituus, nyt ei puhuta mistään 160 cm charliechaplineista. Ennemmin lyhyt ja komea, kuin ei-minkään-näköinen jättiläinen.
- Anonyymi
Et ole lyhykäinen vaan keskivertoa pidempi. 👍 Ja sen verran nuori ihminenkin vieläpä, että kerkeät kyllä vielä pituutta kasuamaan.
Ei kannate tänne suomi24:n palstalle kirjoitella kun valitettavasti suuri osa kommenteista on sen verran tökeröitä että tulee sinulle syyttäsuotta vain pahamieli. 🤦♀️Kannattaa hakeutua jonnekkin nuorten suosimalle keskustelupalstalle missä saat omanikäisten ihmisten kanssa jutella ja joilla on samankaltaisia ajatuksia kuin sinulla. Sitä kautta saat parhaiten itsellesi vertaistukea tuohon tilanteeseesi.
Voimia sinulle. :) Muistan sen kun olin aikoinaan itsekkin nuori ja olisin kaivannut vertaistukea. Ja tämä ei todellakaan ole oikea paikka siihen. 🤦♀️ - Anonyymi
On se lyhyt ite oon 176cm ja auttamattoman lyhythän se on, kun keskipituus miehillä se 183-185cm. Mut toivottavasti vielä kasvaisin vähän mutta kyllä 178cm on edellee lyhyt mutta kai sitä jotkut paksupohjaset kengät täytyy hankkia.
- Anonyymi
176 cm EI ole lyhyt. Haloo. Alle 165 cm mies alkaa olla lyhyt.
- Anonyymi
Just sopiva miehen mitta ! pystyy pussaamaan ilman piikkikorkoja :)
Naisen mittanakin kiva ei tarvii korkoja ja miehen ei tarvii katella alaspäin kuin lasta ja pusut onnistuu Ei ole 174 cm liian lyhyt. Charles Chaplin oli 164 cm ja hän oli kuulemma oikea naistenmies. Ei pituus ole lopulta se tärkein seikka, vaan esim. miten hyväksyy itse itsensä.
- Anonyymi
Juuri noin se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin se on.
Kunpa olisinkin 174cm, tuohan on miehelle hyvä pituus. Itse olen 166cm mies. Ja onko vientiä riittänyt? No ei ole..
- Anonyymi
Isäni oli 174-175cm, veljeni 179,5cm. Olen aina ajatellut, että miehen tulisi olla vähintään sen 178cm mutta jotkut naisetkin on sen pituisia. Ehkä ideaalipituus miehelle on 15-20cm pidempi kuin nainen. Toisaalta liian suuret pituuserot näyttää pariskunnilla koomisilta. En haluaisi yli 30cm pidempää miestä. Kyllä naisen ihannemies ulkoisesti on usein vähintään keskipitkä, lihaksikas ja komeakasvoinen mies. Se on vaan niin. Se liittyy biologiaan. Moni nainen haluaa vahvan, komean ja miehenkokoisen miehen, jolla on myös hyvät sisäiset ominaisuudet. Hyvät ulkoiset ominaisuudet ei välttämättä kuitenkaan korreloi hyvien sisäisten ominaisuuksien kanssa. Sitten on tietysti niitäkin, joilla on sekä huonot ulkoiset että sisäiset ominaisuudet.
Kyllä moni nainen ottaa 174cm miehen, jos sisäiset ominaisuudet on hyvät. Tuon pituinen mies voi olla hyväkroppainen ja kasvokomea. Vaikka ei olisikaan, voi silti omata hyviä sisäisiä ominaisuuksia, joita naiset arvostaa, ja olla hyvä puoliso. Jokainen on sellainen kuin on ja niillä mennään, mitä on annettu. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822