juomatölkin luontoon. Onko se niin pirun vaikeaa viedä roskat pois mennessään.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/artikkeli-1.1147178
Ippa-lehmä kuoli, koska kakkapää viskasi
25
85
Vastaukset 25
- Anonyymi
Ihan sama. Ihme nipotusta jostain roskista.
- Anonyymi
Eikä liity edes palstan aiheeseen.
- Anonyymi
Palstalaiset on roskaväkeä
- Anonyymi
Kotona opittu sossuvetoinen maailmankatsomus on opettanut meille, että kyllä joku muu aina hoitaa jäljet. Kulkee edellä passaajana ja takana siivoajana.
- Anonyymi
Pikemminkin porvarivetoinen kerttakäyttökulutuskulttuuri on ihmisistä tuollaisia tehnyt.
- Anonyymi
Sellasia ne persukset on, kaljatölkit yms. viskataan ikkunasta ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellasia ne persukset on, kaljatölkit yms. viskataan ikkunasta ulos.
Persut ovat suomalaisen luonnon ystäviä, toisin kuin luonnosta vieraantuneet cityvihreät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat suomalaisen luonnon ystäviä, toisin kuin luonnosta vieraantuneet cityvihreät
Miksi sitten persut vastustavat kiivaasti ympäristön- ja luonnonsuojelua.
Mulkut..🤬
- Anonyymi
Joku öyhöttäjä tappoi lehmän voi voi. Roskaamisesta ei tule sakkoja joten siksi mereen myös heitetään kaikkea mahdollista.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006294860.html - Anonyymi
Miksi helvetissä sinne luontoon pitää mennä kaljottelemaan ja jos pitää, miksi ne pullot ja tölkit pitää viskata menemään sen sijaan, että ottaisi ne mukaansa. Mitä luontoon viet, tuot sieltä myös pois.
- Anonyymi
Ei tässä mitään homovihreitä hippejä olla. Minä tasan tarkkaan heitän roskani minne huvittaa. Minulle ei joku punavihreä puunhalaaja tule komentelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä mitään homovihreitä hippejä olla. Minä tasan tarkkaan heitän roskani minne huvittaa. Minulle ei joku punavihreä puunhalaaja tule komentelemaan.
Noin ne homopersut toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerran itsekin nakkelet roskasi minne huvittaa, niin varmaan sinulle on sitten ihan ok, jos muutkin niin tekevät. Jos jotakuta vaikka huvittais nakella roskansa sun postiluukusta sisään....
- Anonyymi
Lehmät ovat aika tyhmiä eläimiä kun syövät mitä sattuu, ainakin nuo maalaislehmät.
Toista se on Intiassa jossa pyhä nauta popsii seiniltä kauppojen tarjousjulisteet ja paskovat ne jalkakäytäville. Mitähän siittä saa jos vahingossa ajaisi pyhän lehmän kuoliaaksi? Yksi ruho tienposkella oli, eivät korjaa raatoja kovin nopeasti.
AsianVierestä Tänä on suuri ongelma esim laitumilla, jotka ovat todella lähellä maanteitä :( Ihmisen kakkiainen ei ajattele nokkaansa pidemmälle. Keino se lehmävihaajilla on tappaa lehmä näinkin...
- Anonyymi
Nuorisoa pitäisi tapakasvattaa
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi se kuolema on kivulias. Jos yhtään lehmän anatomiasta tietää..
Anonyymi kirjoitti:
En sano, mitä pitäisi tehdä. Eikä se kyllä läheskään aina ole nuorisoa.
Roskien heittäjällä ei järki päätä pakota. Sama kuin minä tulisin ja viskelisin pskarojut näiden keittiönpöytään.
- Anonyymi
Lehmä eläisi oikeasti jotain 15 vuotta. Lypsylehmä käytetään loppuun 2-3 vuodessa, sitte teuraaksi.
SK 21.4.2015 - Anonyymi
Lehmä on karjatalouden tuotantoväline. Jos jonkun tehtaan konetta vahingoittaa, siitä takuulla saa rangaistuksen. Samoin pitäisi olla rangaistava teko aiheuttaa jonkun lehmän kuolema viskelemällä tyhjiä tölkkejä pitkin maisemaa.
- Anonyymi
Niinpä, asioista pitää vaan puhua oikeilla termeillä. Tuossa ei ole pohjimmiltaan kyse lehmän hyvinvoinnista, vaan menetetystä rahallisesta arvosta tilalliselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, asioista pitää vaan puhua oikeilla termeillä. Tuossa ei ole pohjimmiltaan kyse lehmän hyvinvoinnista, vaan menetetystä rahallisesta arvosta tilalliselle.
Eläinrääkkäyksestä ne viskelijät tuomita pitäisi.
- Anonyymi
Naiset on lehmiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?145770- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.28398- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390