...mutta minä vannon ilmalämpöpumpun nimeen; täällä sitä lämmitellään tohistimen alla. Ilmalämpöpumppu pelastaa ihmisen heinäkuussa. Hel...tti, että olen ollut tänään jäässä ja nyt aparaatti työntää suloista 24 astetta, kiitos nam niiaus niks :)
Toiset ne on palmun alla...
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus ajattelin pahaa niistä laitteista ja harmittelin sitä että sisälläkään ei enää ole tyyni ilma koskaan. Mutta ei se niin paha puhuri sitten ollutkaan, varsinkin kun sensori haistelee liikkeitäni ja puhaltaa ilmaa eri suuntaan.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Lämpö on tasainen. Ei tuolla tuuliefektiä tule. Lippaa voi säätää.
Mutta jos haluaa välttämättä laulaa heavy-musiikkia niin siitä saa tuulikoneenkin tarvittaessa. Sitä asetusta en löydä valmiiksi ohjelmoituna mutta täytyy soveltaa...
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos haluaa välttämättä laulaa heavy-musiikkia niin siitä saa tuulikoneenkin tarvittaessa. Sitä asetusta en löydä valmiiksi ohjelmoituna mutta täytyy soveltaa...
Heh...
- Anonyymi
Nyt pitää nauttia tästä kylmästä. Vähän aikaa sitten kärsittiin helteen kourissa, jos ette muista.
En nauti. Täällä on pohjoistuuli ja ulkona kuin lokakuu. Missä on minun lämmöt? Takaisin!
Jalkoihin koskee. Vetää joka lihaksesta. Voisikohan jalat sujauttaa pumpun uumeniin kerralla...
On niin kylmä etten kärsi lämmittää edes saunaa. En. Tuonne tuuleen ja tuiverrukseen lähde puita kantamaan.
Pumppu täysillePalmun alle menijät roudaa tänne koronan, sulla sentään järki päässä. Näytti olevan jo uusi tarttuvampi muoto liikenteessä nykyään:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006580321.html?ref=rssKuule. Sano minulle yksi mielipide jooko.
Uskallanko poistua omasta kaupungistani lomalle muualle Suomeen?
Se on mulle dilemma. En tiedä, onko se oikein sekään? Jos lähden E-Suomeen siellähän niitä tartuntoja on tullut uusia tänä päivänäkin?
Pysynkö kotona?misspönttöuuni kirjoitti:
Kuule. Sano minulle yksi mielipide jooko.
Se on mulle dilemma. En tiedä, onko se oikein sekään? Jos lähden E-Suomeen siellähän niitä tartuntoja on tullut uusia tänä päivänäkin?
Pysynkö kotona?No se leviää, kun etelän hetelmät tulee tännekin...
Eikun Mersun tähtäin kohti etelää ja muistat katsella missä liituilet, peset käsiä ja käsidesiä niin, että illalla on kädet kuin vanahalla mummolla. Ja haiset viinalle kuin savottaukko lauantaitansseissa. 😬👌Disse kirjoitti:
No se leviää, kun etelän hetelmät tulee tännekin...
Eikun Mersun tähtäin kohti etelää ja muistat katsella missä liituilet, peset käsiä ja käsidesiä niin, että illalla on kädet kuin vanahalla mummolla. Ja haiset viinalle kuin savottaukko lauantaitansseissa. 😬👌Olisin halunnut Hankoon..., ja nähdä lomalla jotain..., mutta oikeasti pidän tätä kyllä riskinä Suomessakin. Niin kuin arvata saatat, nämä tietyt seudut ovat selvinneet ilman yhtäkään tartuntaa kevättalvesta lähtien.
Pysynkö kotona?Minun mielestä uskallat, ei oo kuitenkaan ihan vielä revennyt täällä niin laajalle ja pahasti.
Toki kannattaa muistaa sitten väliä pitää ja varmaan kannattaaa välttää suurimpia turistirysiä. Jos kuulee ruotsin molotusta pitää paeta :DHarmaaritari kirjoitti:
Minun mielestä uskallat, ei oo kuitenkaan ihan vielä revennyt täällä niin laajalle ja pahasti.
Toki kannattaa muistaa sitten väliä pitää ja varmaan kannattaaa välttää suurimpia turistirysiä. Jos kuulee ruotsin molotusta pitää paeta :DEntä hotellit ja aamiaistilat?
Nyt olis vielä kesäalet...misspönttöuuni kirjoitti:
Entä hotellit ja aamiaistilat?
Nyt olis vielä kesäalet...Just tulee kymppiuutisissa asiasta...
En tiiä. Pitää miettiä.
Nyt mie lähden kuumaan suihkuun ja syömään jotain ja lämpimän täkin alle siitä. Rupatelkaahan te lisää, mulla duunit odottaa aamulla :)- Anonyymi
Pysynkö kotona?Uudellamaalla asuu 1,7 miljoonaa ihmistä ja perjantaina raportoitu 8 uutta tartuntaa. Sulla pitäisi olla paljon huonompi tuuri kuin Aku Ankalla, jotta koronan saisit.
Harmaaritari kirjoitti:
Minun mielestä uskallat, ei oo kuitenkaan ihan vielä revennyt täällä niin laajalle ja pahasti.
Toki kannattaa muistaa sitten väliä pitää ja varmaan kannattaaa välttää suurimpia turistirysiä. Jos kuulee ruotsin molotusta pitää paeta :DTarkkuutta nyt näihin hommiin, Harmis. Noilla ohjeilla ei missi saisi mitään muuta tehäkkään kuin juosta ihmisiä pakoon Hangossa, kun et tarkentanut että riikinruotsia.
- Anonyymi
Pysynkö kotona?Et lähde mihinkään ilman minua!!!!!en pelkää että saat koronan!! pelkään että huoraat!!!mä oon rehellinen ja sanon suoraan mitä ajattelen!!!!!ei sinua oikeesti kiinnosta saanko minä koronan kun olin siellä reissussa!!!sua harmittaa kun näin muita siellä!!!!! olenko minä oikeassa????
Just tulee kymppiuutisissa asiasta...
En tiiä. Pitää miettiä.
Nyt mie lähden kuumaan suihkuun ja syömään jotain ja lämpimän täkin alle siitä. Rupatelkaahan te lisää, mulla duunit odottaa aamulla :)Juu, mieti. Kyl m ie luulen että jos normivarovaisuutta noudattaa, ei syö seivovista pöydistä jne, kestää mennä, koettaa vaan olla niin kun kotopuelssakin sopivan varovasti eikä änkee tiheisiin väkijoukkoihin :) Hyviä öitä :)
Olisin halunnut Hankoon..., ja nähdä lomalla jotain..., mutta oikeasti pidän tätä kyllä riskinä Suomessakin. Niin kuin arvata saatat, nämä tietyt seudut ovat selvinneet ilman yhtäkään tartuntaa kevättalvesta lähtien.
No ei pidä lähteä pelkäämäänkään. Että sinä päätät. 😊👌
Päh! Touhuilemaan siitä! 💪😀
Tai ainakin huomenna. Kaikkea hommaa löytyy maalta ja siihen nää kelit mitä mainioimmat. Kyllä vielä ähkyhelteitäkin tulee. 😎Minulla sattuu jalkoihin oikeasti. Tämä ilma. Ei pysty. Edellisenä yönä nukuin paksussa villatakissa.
Missä on kesä :(misspönttöuuni kirjoitti:
Minulla sattuu jalkoihin oikeasti. Tämä ilma. Ei pysty. Edellisenä yönä nukuin paksussa villatakissa.
Missä on kesä :(Sattuu, kun jäät sohvan nurkkaan.... pikkuisen alkuun buranaa ja pääset hommien makuun... siitä se lähtee.
Mulla ollut selkä jumissa yli viikon, enkä anna periksi. Ehkä jotain lihaskramppeihin sopivaa droppia vois koittaa ottaa.
Paljon kipeämpää tekee, jos vaan öllöttää...🤔Disse kirjoitti:
Sattuu, kun jäät sohvan nurkkaan.... pikkuisen alkuun buranaa ja pääset hommien makuun... siitä se lähtee.
Mulla ollut selkä jumissa yli viikon, enkä anna periksi. Ehkä jotain lihaskramppeihin sopivaa droppia vois koittaa ottaa.
Paljon kipeämpää tekee, jos vaan öllöttää...🤔Mmmm....
Disse kirjoitti:
Sattuu, kun jäät sohvan nurkkaan.... pikkuisen alkuun buranaa ja pääset hommien makuun... siitä se lähtee.
Paljon kipeämpää tekee, jos vaan öllöttää...🤔Niin oot ajamassa missP:tä vesisateeseen paleltumaan että saa keuhkokuumeen, on siinä opastaja :(
Harmaaritari kirjoitti:
Niin oot ajamassa missP:tä vesisateeseen paleltumaan että saa keuhkokuumeen, on siinä opastaja :(
Höpsis... Pönttis osaa pukeutua. Sadenuttua ja villarytkyä. 😬👌
- Anonyymi
Laskeskelin just, että kun tää ilma tästä syksyn mittaan viilenee on Tammikuussa jo lähemmäksi -50 astetta pakkasta. Että hyvä sää siihen verrattuna.
- Anonyymi
Jos säätiedotusten alkaessa kuvaruutuun tulee Erkki Nyström niin sitten on kylmää tiedossa. Seijat, Anniinat ja muut ovat hieman lempeämpiä meitä kohtaan.
Läheisyys lämmittää, oli sitten kyseessä ilmalämpöpumppu tai mies. Täällä oli tänään trombi, 3 kattopeltiä lensi vehnäpeltoon
- Anonyymi
Jahas, Pujis siellä viettää aikaa miehen kainalossa. MissPönttöuuni joutuu tyytymään ilmalämpöpumppuun.
- Anonyymi
itsellä kotona kaukolämpö hoitaa lämmön ja nyt asuntovaunussa lämmittää primus kaasulämmitin no on kyllä sähkölämmityskin mutta kaasu tehokkaampi mutta pussaus ja retkikaveri puuttuu nyt olis kiva pussailla
- Anonyymi
Mistä hiivatasta te tiedätte joka jalkakrampin, kysyn vaan., onks mun aivoissa telefooni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933524Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142404Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632264Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162148Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.871169Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671087Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142949