Harmis, Valtis ja muut sekopäät pilasi ja tuhosi palstan. Eikö yhtään edes hävetä? Vai pitääkö sekin yrittää laittaa muiden syyksi?
Persu on idari. Idari on vajaa. Vajaa on kuollut. Persu on edesmennyt paska?
Persut pilasi sinkkupalstan
69
53
Vastaukset
Ainakin palstan ulkoasu on jälleen kerran viety surkeampaan suuntaan uusien päivitysten myötä. En tiedä voiko sitä enää tehdä surkeammaksi ja luotaantyöntävämmäksi. En koe mielenkiintoa viettää palstalla aikaa tämän enempää(about 5min.).
- Anonyymi
Samaa mieltä. Olen usein ajatellut että palstan käyttäminen tällaiseen oman poliittisen ideologian edistämiseen ei voi olla hyväksyttävää. Vihapuhetta tosin myös muillakin kirjoittajilla. Vastakkainasettelua.
- Anonyymi
Harmis ja hänen hengenheimolaisensa spämmäävät apinan raivolla omaa käsitystään siitä miten muiden pitäisi elää. Pohjasakkaa ovat.
- Anonyymi
Vihapuhetta on tällä Pohjanmaan Timollakin jatkuvasti, ja oman poliittisen ideologiansa esiin tuomista. Samaan kategoriaan menee harmiksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis ja hänen hengenheimolaisensa spämmäävät apinan raivolla omaa käsitystään siitä miten muiden pitäisi elää. Pohjasakkaa ovat.
Mene töihin, niin mielipide muuttuu. 😁
- Anonyymi
Kun sinkut palsta kuitenkin on, Hyvän yön toivotus. lämpöisestä sydämestä, kovan päivän päätteeksi, yritetään nukkua.
Perustele paremmin?
Mitä väärää minä teen, minunhan kimppuun jatkuvasti.🙄- Anonyymi
Itse sinä täällä jotain moraalinvartijan hommia hoidat. Joku wuppiksenkin painimunakuva on aivan sama, ja sinä jaksat mokomista tyhjänpäiväisyyksistä motkottaa ja vaivata ylläpitoa.
Timo on aivan oikeassa sinusta ja harmiksesta. Anonyymi kirjoitti:
Itse sinä täällä jotain moraalinvartijan hommia hoidat. Joku wuppiksenkin painimunakuva on aivan sama, ja sinä jaksat mokomista tyhjänpäiväisyyksistä motkottaa ja vaivata ylläpitoa.
Timo on aivan oikeassa sinusta ja harmiksesta.Sinähän siitä jatkat siinä en minä. Ylläpito tottakai poistaa kunniaaloukkaavan kuvan jossa näkyy kasvot toisen pallien alla.
Kai tiedät että sekin että painijoilla on kalsarit/bokserit, ettei pallit paista läpitte painissa , joten on tehty tekemällä nöyryytys kuvan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo on aivan oikeassa sinusta ja harmiksesta."Itse sinä täällä jotain moraalinvartijan hommia hoidat. Joku wuppiksenkin painimunakuva on aivan sama, ja sinä jaksat mokomista tyhjänpäiväisyyksistä motkottaa ja vaivata ylläpitoa."
Juuri näin!
"Timo on aivan oikeassa sinusta ja harmiksesta."
Kyllä. - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sinähän siitä jatkat siinä en minä. Ylläpito tottakai poistaa kunniaaloukkaavan kuvan jossa näkyy kasvot toisen pallien alla.
Kai tiedät että sekin että painijoilla on kalsarit/bokserit, ettei pallit paista läpitte painissa , joten on tehty tekemällä nöyryytys kuvan.Eikö sinun pitäisi soittaa poliisille kun painijan kunniaa on loukattu? Kuvaajakin kannattaa haastaa oikeuteen.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinun pitäisi soittaa poliisille kun painijan kunniaa on loukattu? Kuvaajakin kannattaa haastaa oikeuteen.
Jännä kun oli tullut tämä jakso
https://areena.yle.fi/1-3731040?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share
ja lapsetkin oppi samalla mitä on loukata toista kuvilla mutta te ette ole varmasti saanut kasvatusta kun vieläkään ette ymmärrä.Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinun pitäisi soittaa poliisille kun painijan kunniaa on loukattu? Kuvaajakin kannattaa haastaa oikeuteen.
oli väärä jakso ei ollut järjestyksessä tämä se oli mikä tänään tullut.
https://areena.yle.fi/1-3731042valtakunta kirjoitti:
oli väärä jakso ei ollut järjestyksessä tämä se oli mikä tänään tullut.
https://areena.yle.fi/1-3731042Siis jakso on ” palkinnon arvoinen” nimeltään.
Anonyymi kirjoitti:
Loukaava kuva. Sana syöttää välillä omiaan. Siitä toisen loukkaavasta kuvasta olen puhunut jatkuvasta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Loukaava kuva. Sana syöttää välillä omiaan. Siitä toisen loukkaavasta kuvasta olen puhunut jatkuvasta.
Entäs sun k18 karvahirviö ja suihkusessiotarinat? Anna ylläpidon hoitaa hommansa. Siirry perhepalstalle palstapoliisiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sun k18 karvahirviö ja suihkusessiotarinat? Anna ylläpidon hoitaa hommansa. Siirry perhepalstalle palstapoliisiksi.
Tämä ei ole lasten palsta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ahdistuin niistä tarinoista 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistuin niistä tarinoista 😕
Mikä niissä ahdisti?
Eikös irroitettava käsisuihku ole keksitty sitä tarkoitusta varten? Jos miehiltä kysyttäisiin olisi suihkussa pysyvästi kiinnittetty kattosuihku:)
Kyllä jokainen naisen sinne vettä suihkuttelee, kannattaa varoa ettei tunnu hyvälle.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niissä ahdisti?
Eikös irroitettava käsisuihku ole keksitty sitä tarkoitusta varten? Jos miehiltä kysyttäisiin olisi suihkussa pysyvästi kiinnittetty kattosuihku:)
Kyllä jokainen naisen sinne vettä suihkuttelee, kannattaa varoa ettei tunnu hyvälle.
AsianVierestäKansanomaisesti vessänpöntön vieressä oleva käsisuihku on pillupuhelin, mistä se on saanut nimensä?
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Mikä niissä ahdisti?
AsianVierestäOoppas suloinen.🥰
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ooppas suloinen.🥰
No kai joka mies on pimppaa suihkutellut ja sen jälkeen nuollut, jopa suihkussa.
Siveyden sipulit saavat raivareita kun eivät edes ymmärrä miksi jalkovälissä on joku karvainen karhu. Tämäkin viesti menee poistoon mutta menköön, tiukkapipoista elämänkatsomusta jossa vain se oma elämäntapa on ainut oikea. Höh, mielipiteitä ja tyylejä saa olla kuten oikeassa elämässäkin on. Ei kai sitä tietoisuutta voi kieltää vain hokemalla, "elän ainoalla oikealla tavalla" ja sit kuolee hokemat huulillaan kokematta juuri mitään...painaen palstoilla vain ilmianna nappeja ja valittamalla toisten tyylistä.
No kai joka mies on pimppaa suihkutellut ja sen jälkeen nuollut, jopa suihkussa.
Siveyden sipulit saavat raivareita kun eivät edes ymmärrä miksi jalkovälissä on joku karvainen karhu. Tämäkin viesti menee poistoon mutta menköön, tiukkapipoista elämänkatsomusta jossa vain se oma elämäntapa on ainut oikea. Höh, mielipiteitä ja tyylejä saa olla kuten oikeassa elämässäkin on. Ei kai sitä tietoisuutta voi kieltää vain hokemalla, "elän ainoalla oikealla tavalla" ja sit kuolee hokemat huulillaan kokematta juuri mitään...painaen palstoilla vain ilmianna nappeja ja valittamalla toisten tyylistä.
AsianVierestäLuulen vain että hän yrittää saada minulle huonoa mainetta korostamalla seksuaalisuutta huonoon valoon kuinka väärin se on, joten hän niistä saa vaan kosto toimessa hepulin koska esim toisesta loukkaamista kuvasta ei ymmärrä koska hänellä ei ole kykyä asettua toisen asemaan.
Jos ihminen on tunnistettavissa kuin minäkin täällä ei ymmärretä ettei sitten voi ihan mitä tahansa puhua toisesta vääristelmällä asiaa. Sen vuoksi vääntää mitä tahansa kosto toimea hipoen rajoja , että on paljon mielikuvistus rajaa muilla.😁
ongelma hänellä on kirjaimellisesti henkilökohtainen kosto.
Onhan se juurikin mitä vanhemmaksi tulemme sitä enemmän suojelemme toisiamme, mitä enemmän ymmärrämme.Anonyymi kirjoitti:
Mikä niissä ahdisti?
AsianVierestäEtkö sä pese persettäs? 😲
Ei kukkaa sulle.valtakunta kirjoitti:
Asiaton viesti on sellainen, joka sääntöjen mukaan..
"Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta."Wwuwuw kirjoitti:
"Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta."Esim tässäkin takerrutaan k-18 vaikka viestini on max18
Kosto himo persuuksissa?valtakunta kirjoitti:
Esim tässäkin takerrutaan k-18 vaikka viestini on max18
Kosto himo persuuksissa?Siis max: 16k
valtakunta kirjoitti:
Esim tässäkin takerrutaan k-18 vaikka viestini on max18
Kosto himo persuuksissa?En mä niin lapsellinen ole.
Wwuwuw kirjoitti:
"Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta."Osaan k-18 aiheisen kirjoittaa k-18 palstalle.😁
Wwuwuw kirjoitti:
En mä niin lapsellinen ole.
Mutta jos väität että tämä ei ole lasten palsta, niin kyllä tämä sitäkin on.. Ei ole mitään ikärajaa tänne tulolla. Se on ihan kirjoittajan itsensä vastuulla suoltaako tänne esim jotain runkkukuvauksia yms..
Wwuwuw kirjoitti:
"Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta."Katso ei kukkaa kostonhimoisille.😩 on hyvä että tajuat että kunnianloukkaaminen on häilyvä tässä koska kirjoitan ne sit seksi palstalle ja osaan linkata tänne jossa kysytään k-18 ikää siirtyessä sinne.
Wwuwuw kirjoitti:
"Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta."Olen näin tehnyt aiemminkin joten turha minulle nassuttaa kuin sanoin tämä ei ole lasten palsta täällä on myös k-16 aiheisia.
valtakunta kirjoitti:
Olen näin tehnyt aiemminkin joten turha minulle nassuttaa kuin sanoin tämä ei ole lasten palsta täällä on myös k-16 aiheisia.
Korjasin vain sun väitteesi.. Ei mua sun runkkujutut ja karvahirviöt häiritse..
Wwuwuw kirjoitti:
Korjasin vain sun väitteesi.. Ei mua sun runkkujutut ja karvahirviöt häiritse..
Minä en runkkujuttuja kirjoittele, joten joudut pian siitä käsittelyyn.
valtakunta kirjoitti:
Minä en runkkujuttuja kirjoittele, joten joudut pian siitä käsittelyyn.
Pyrsk.. 😄
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Siis max: 16k
Tarinat panokoneesta ja suihkusessioista olivat k-18 materiaalia.
Wwuwuw kirjoitti:
Pyrsk.. 😄
Se on totta, kirjaimellisesti. kirjoitat itse niitä kuin tässäkin viesteissä
Tuokin kirjoitti suihkusessio joten se on eri asia.Anonyymi kirjoitti:
Tarinat panokoneesta ja suihkusessioista olivat k-18 materiaalia.
Mitä niistä on tarinoida kuin se että kerran kokeilin ja en tykännyt.
Sekö se materiaali on.😁Wwuwuw kirjoitti:
Pyrsk.. 😄
Kuin itsekin näet hän kehittää tarinoita itse.🙄
Sekin ooon miettinyt naapurille kostaa melun pistää koneen paukuttaa seinään mutta vain se oli hauska ajatus, mitä en toteutunut että se on hurja k-18 tarina yksi niistä.
Koska oli kone (k-18 käynnissä)Wwuwuw kirjoitti:
Pyrsk.. 😄
Se juurikin että näyttää vain tykiltä minikopiolta. lisäosia voi tuunata Ja laittaa vaikka taikinaa vatkaa ja saatte näin yhden k-18 materiaalin tarinan lisää omilla mielikuvituksillalle.😁
Minä saan hyvän vatkaajan kokkaus puuhiin
Ja hyvät pullat nousemaan.
Ihme karamellin perässä juoksioita.🙄valtakunta kirjoitti:
Se juurikin että näyttää vain tykiltä minikopiolta. lisäosia voi tuunata Ja laittaa vaikka taikinaa vatkaa ja saatte näin yhden k-18 materiaalin tarinan lisää omilla mielikuvituksillalle.😁
Minä saan hyvän vatkaajan kokkaus puuhiin
Ja hyvät pullat nousemaan.
Ihme karamellin perässä juoksioita.🙄Nää viestit näkyy mun vellikellossa, mutten tajua mitä ihmeen hörhöilyä taas..
Wwuwuw kirjoitti:
Nää viestit näkyy mun vellikellossa, mutten tajua mitä ihmeen hörhöilyä taas..
Niih ihme hörhöilyä juttuja on ja näkyy kyllä.😁
Siten ne sinne vesikelloon tupsahtaa.
- Anonyymi
Persuissa on Suomen tulevaisuus
- Anonyymi
Vain alaspäin, keskustelu erään PS kannattajan kanssa ja kysyin miten hänellä on aikaa trollata mamuja päivät pitkät niin kuin harmia ja sen hullut kaverit(jotka ovat mielisairaudesta toipuvia). Tämä kannattaja totesi ettei käy töissä koska ei halua maksaa veroa.
Huomaatko kasoismoralismin? Heitä ei suomen tulevaisuus kiinnosta.
Niin ja tällä ei käy esim. mamuja, niin turhaa täällä nuokin huutelevat rasistisia juttuja.
Täällä käy noin 35-60 vuotias suomalaisia, ja viimeisen tutkimuksen mukaan sen ikäiset on pahimmat netti rasistit.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain alaspäin, keskustelu erään PS kannattajan kanssa ja kysyin miten hänellä on aikaa trollata mamuja päivät pitkät niin kuin harmia ja sen hullut kaverit(jotka ovat mielisairaudesta toipuvia). Tämä kannattaja totesi ettei käy töissä koska ei halua maksaa veroa.
Huomaatko kasoismoralismin? Heitä ei suomen tulevaisuus kiinnosta.
Niin ja tällä ei käy esim. mamuja, niin turhaa täällä nuokin huutelevat rasistisia juttuja.
Täällä käy noin 35-60 vuotias suomalaisia, ja viimeisen tutkimuksen mukaan sen ikäiset on pahimmat netti rasistit..Yleisesti täällä häiritsee toisten palstalaisten haukkuminen jota tapahtuu poliittista tai elämänkatsomuksellista kantaa katsomatta.
Tarkkaan lukiessa edellinenkin kommentti kuuluu samaan kastiin? Yhden ihmisen kanssa keskusteltuaan voi päätellä millaisia ne kaikki 400 000 ihmistä olisivat?
Toinen mikä paistaa on ikärasismi, miksi tulisi tuoda esille ikä jos erilaisia mielipiteitä omataan jo pikkulapsena?
Ainut mitä palstalle toivoisi on sivistyneempi tapa omien näkemysten esilletuomisessa.
Provoisoivat viestit herättävät enemmän keskustelua joten kai se on joillekin tapa toimia vaikka itse aiheen kanssa sillä ei olisi mitään kehittävää tai positiivista annettavaa.
Toisaalta, tämähän sinkkupalsta ja kommentoivat henkilöt asuvat tai tuntevat asuvansa usein lähes yksin, jostain syystä.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti täällä häiritsee toisten palstalaisten haukkuminen jota tapahtuu poliittista tai elämänkatsomuksellista kantaa katsomatta.
Tarkkaan lukiessa edellinenkin kommentti kuuluu samaan kastiin? Yhden ihmisen kanssa keskusteltuaan voi päätellä millaisia ne kaikki 400 000 ihmistä olisivat?
Toinen mikä paistaa on ikärasismi, miksi tulisi tuoda esille ikä jos erilaisia mielipiteitä omataan jo pikkulapsena?
Ainut mitä palstalle toivoisi on sivistyneempi tapa omien näkemysten esilletuomisessa.
Provoisoivat viestit herättävät enemmän keskustelua joten kai se on joillekin tapa toimia vaikka itse aiheen kanssa sillä ei olisi mitään kehittävää tai positiivista annettavaa.
Toisaalta, tämähän sinkkupalsta ja kommentoivat henkilöt asuvat tai tuntevat asuvansa usein lähes yksin, jostain syystä.
AsianVierestäKyse ei ollut ikä rasismista idiootti, vaan viittasi Ylen tekemään tutkimukseen. Olet sinäkin yksi idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti täällä häiritsee toisten palstalaisten haukkuminen jota tapahtuu poliittista tai elämänkatsomuksellista kantaa katsomatta.
AsianVierestäEt sinä mitään tarkkaa osaa lukea sillä puhuin yleisesti, kuulut varmaan tuohon jälkeen jääneeseen ikäryhmän mistä juuri puhuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mitään tarkkaa osaa lukea sillä puhuin yleisesti, kuulut varmaan tuohon jälkeen jääneeseen ikäryhmän mistä juuri puhuin.
TikTokissa taas on huomattu se miten törkykommentteja lähettävät ovat yleensä hyvin nuoria.
Sekä Wima että Karppinen arvioivat, että ilkeitä kommentteja jättävät käyttäjät ovat nuoria. Wimman mukaan vihakommentteja jättävät käyttäjät voivat olla hyvin nuoria, noin 10–11-vuotiaita lapsia. Myös Karppinen ajattelee, että kommentoijat voivat olla nuoria lapsia.Wimman mukaan kommenteista paistaa läpi, että käyttäjät eivät ymmärrä rasismia. Hänestä siitä pitäisi opettaa koulussa lapsille enemmän.
– Mun mielestä ne [kommentoijat] ei vain tajua, Wimma sanoo.
– Netissä on helppoa kirjoitella tuollaista, kun ei ole omaa kuvaa tai nimeä esillä, Karppinen taas toteaa.
Karppinen arvioi, ettei Tiktok ole puuttunut ongelmaan kovin hyvin.
AsianVierestä
No innoissas säkin puutut politiikkaan, että sitä äkkiä saa mitä pyytää..
Kyllä tänne mahtuu niin persuilijat ja muut... kaikkeen ei tarvitse itse reagoida..
Viinamies jankkaa mantraansa, persut levittävät omaa juttuaan, rajakit, suvakit ja mitä kaikkea täällä onkaan... ätmit, ytmit, ketmit ja kurpat... :oD
Jokainen pilaa ja tekee tästä yhtäaikaa hyvän ja huonon...
Keskittyy vaan omiin juttuihin ja keskustelee, jos on mielenkiintoista tai innostavaa...muutenhan voi vaihtaa sivua... :o)- Anonyymi
No tuo kommentoija itse todisti sen mistä kirjoitin haukkumisellaan, olen hyvin tyytyväinen kirjoitukseni tuomaan avautumiseen. Tuota juuri tarkoitin:)
No tuo kommentoija itse todisti sen mistä kirjoitin haukkumisellaan, olen hyvin tyytyväinen kirjoitukseni tuomaan avautumiseen. Tuota juuri tarkoitin:)
AsianVierestäNo mä en lukenut muitten kommentteja...
Mutta tälläisen keskustelusivuston toimivuus on hallitsematon ja absrakti juttu, turha sitä on lähteä mihinkään suuntaan vääntämään.... se on taistelua tuulimyllyjä vastaan.
Saahan sitä marmattaa ja koittaa vääntää, sekä uhoilla ja ulvoa taivaisiin... :oD
Palsta vaan on sitä mitä tänne kirjoittavat ihmiset kirjoittavat... ja se on jokaisen kirjoituksen yhteinen summa. :oD
- Anonyymi
Totta, kuten yllä, Suuntaa voidaan kuitenkin näyttää ja oikoa ylilyöntejä, jos kirjoittajalta puuttuu itsekritiikki tai älyä. Parempi yrittää, kuin täysin luovuttaa.
- Anonyymi
Harmis on kyllä suurin palstalle paskantaja, huomiotahan sillä vain hakee koska muuten ei sitä mitenkään saa.
- Anonyymi
Entä jo s jätetään vaan huomiotta?
(Entä jos harmis onkin äärisuvakki, joka mustamaalaa persuja törkeillä kirjoituksillaan, sillä vahingollistahan se on niille, jotka kenties haluaisivat persuja pitää ihan asiallisena ryhmittymänä ja puolueena. Jos verrataan vaikka srg:hen tai mikä se nyt onkaan, niin häneltä en muista mitään asiattomuuksia, vaan jopa ihan asiallista ja järkevää kommentointia ja oikeaa yritystä keskusteluun.) - Anonyymi
Saapas...😚
- Anonyymi
Ja vihervasemmisto on pilannut maailman. Vihervasemmistolaisuus on mielenvikaisuutta aiheuttava aivomato.
- Anonyymi
Kokeiles tehdä dementiatesti niinkuin trumpanssi.
- Anonyymi
Kyllä minä näkisin niin, että palstan on pilanut keskustelukyvyttömät vakkarit.
Ja ennen kun joku tulee todistamaan keskustelukykyään sanoisin, että keskustelukyky ja -taito ei ole inttämistä missä vaan yritetään todistaa olevansa oikeassa. - Anonyymi
Kuin kunnollinen larppaajien (larp.fi), taistelu käynnissä kun puumiekkoja kalistellaan keskenään toisten kanssa väitellen, ja välillä iskua vältellen.
Oppikaa elämään hetkessä, nauttikaa siitä mitä on, koska mikään hyvä ei jatku loputtomiin, mutta pahan jatkumisesta loputtomiin en ole niin varma... - Anonyymi
Selkeä uskonnollinen julistaminen on saadaan kitkettyä kyllä. Yhtä harhainen poliittinen (rasistinen) julistaminen ei. Miksi ei?
- Anonyymi
Tiedättekö miksi vapaassa Yhdysvalloissa mellakoidaan noin kovasti vaikka Trump kertoi olevansa ihminen joka on antanut mustille enemmän kuin kukaan muu Abrahamia lukuunottamatta.
Mielikuviin nousi ainakin itselleni Trump joka puhujanpöntössä julistaa saarnamiehen tavoin "I have a Dream".
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444847Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793522SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt292537SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402213Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä592049Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231981Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191448Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään981256