Otetaan vastaan....

lomavinkkejä! 🌸Kertokaapa. Olen avoin persoona. On ollu vähän sellainen tunnelma..., odottava, hiipivä tunnelma..., että pian saa muuttua villi-ihmiseksi; liivinhakaset paukahtavat auki, tukkapompulat ja pinnit lentävät päästä. Varpaissa vauhtilakat. Onkos täällä muuten ketään, jolla loma jo loppuu? 😏

27

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Orimattilan petoeläinpuisto.

🧞‍♂️

• ??

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

??

Lomavinkki. Siellä saa juosta kynnet rapisten kangasmetsässä elukoita karkuun. 😌

🧞‍♂️

• Anonyymi kirjoitti:

Lomavinkki. Siellä saa juosta kynnet rapisten kangasmetsässä elukoita karkuun. 😌

🧞‍♂️

Saako tulla asuntoautolla?

• Anonyymi

Saa tietysti.

🧞‍♂️

• misspönttöuuni kirjoitti:

Villi-ihmiset kulki tunnetusti nakuna. Vaikea on siskon toteuttaa villi-ihmisyyttä, sillä siihen varatuilla rannoilla kulkee pilvin pimein penisrenkailla ja killuttimilla varustettuja himokkaita villimiehiä vaanien, kenen siskon saisi saaliiksensa.

En ole riittävästi seurannut sinua, joten en tiedä, onko sulla mökki, mut jos ei ole, vuokraa. Kutsu sinne sellaista seuraa, jota ITSE haluat. Hyvää lomaa! 🌹

• Anonyymi

Ei siellä ole sellaista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä ole sellaista...

Kotieläinpuisto on. Sama asia.

🧞‍♂️

• Anonyymi kirjoitti:

Kotieläinpuisto on. Sama asia.

🧞‍♂️

Ei se kyl sama ole...

• kynä.M kirjoitti:

Villi-ihmiset kulki tunnetusti nakuna. Vaikea on siskon toteuttaa villi-ihmisyyttä, sillä siihen varatuilla rannoilla kulkee pilvin pimein penisrenkailla ja killuttimilla varustettuja himokkaita villimiehiä vaanien, kenen siskon saisi saaliiksensa.

En ole riittävästi seurannut sinua, joten en tiedä, onko sulla mökki, mut jos ei ole, vuokraa. Kutsu sinne sellaista seuraa, jota ITSE haluat. Hyvää lomaa! 🌹

Kiitos lomatoivotuksesta! (Näillä rannoilla jos kulkee, saattaa schäfer juosta rinnalla :))

• Anonyymi

Ei se kyl sama ole...

Heh, no melkeen sama. Villisika karannut aitauksesta! Juoskaa!!😂

🧞‍♂️

• Anonyymi

Viekoittelija pettää joka kerran.

• Jaa kukas se sitten on vai omasta puolestasiko ilmaisit? Niin ne semmoset varmaan tekee? Tämä on lomavinkkiketju muutes.

• Anonyymi

Urho kekkosen kansallispuisto. Olin siellä, siellä hienoja maisemia, autiotuvissa voi yöpyä tai nuotiopaikoilla riippumatto teltassa. Vettä saa virtaavista jjoista joita riittää siellä.

• Kiitos vinkistä ja kokemuksen jaosta :)
        Teitkö useamman päivän vaelluksen?

• Anonyymi

Siinä on ainakin oltu lähellä luontoa, kun on ulkona nukuttu.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä ja kokemuksen jaosta :)
        Teitkö useamman päivän vaelluksen?

Olin 6 päivää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin 6 päivää

Mä olin 7

• Anonyymi

Tietäisin nykyisestä Kouvolasta hyvän uima- ja retjeilypaikan. Järvinmäenlammiksi sitä ainakin jotkut paikalliset kutsuu. Voisit käydä samalla pujista moikkaamassa :)

• Anonyymi

Mene harmiksen luokse Leningradiin.

• Anonyymi

Tälle ehdotukselle yläpeukku.

• Anonyymi

Hyvä idea. Voivat Lenskissä yhdessä katsoa Putinin trollitehtaan propagandaa Eu:sta ja Länsi-Euroopasta tsjua juoden.

• Anonyymi

Onko sinulla jalkapallo? Jos on niin teet sillä kesän pompotteluennätyksen kuten vanhoina hyvinä aikoina oli tapana. Loman loppua kohden homma alkaa sujua jo mukavasti.

• Anonyymi

Mene kattoon niitä Ähtärin flegmaattisia pandoja, joita yritetään saada kiinnostumaan toisistaan.

• Anonyymi

Kuulemma veloittavat erikseen pääsylippuja siitä eläinrääkkäyksen näkemisestä, boikotoin

• Anonyymi

Pitkin poikin Pirkanmaata, ja kaiken huippuna tampere.
      Miltäs kuullostaa?
      Terveisin Tampereen mies 46v.

• Anonyymi

Mulla ei oo lomaa, loputtomasti vapaa aikaa.
      Joka päivä kökötän tietokoneen ääressä pelaamassa 2-8 tuntia, että tälleeen.
      Minä suosittelen sinulle lomailua pyörän satulasta käsin.
      Voit vaikka ensimmäisenä lomapäivänä pyöräillä läheiselle jäätelökioskille ja nauttia pari pallollista rusinarommi jäätelöä samalla väistellen taivaalta kohti sinkoilevia lokkeja, jotka yrittävät kähveltää sinulta jäätelöpallon.

t. Ruma mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      363
      1964
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1183
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1053
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      936
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      853
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe