lomavinkkejä! 🌸Kertokaapa. Olen avoin persoona. On ollu vähän sellainen tunnelma..., odottava, hiipivä tunnelma..., että pian saa muuttua villi-ihmiseksi; liivinhakaset paukahtavat auki, tukkapompulat ja pinnit lentävät päästä. Varpaissa vauhtilakat. Onkos täällä muuten ketään, jolla loma jo loppuu? 😏
Otetaan vastaan....
27
61
Vastaukset
- Anonyymi
Orimattilan petoeläinpuisto.
🧞♂️- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
??
Lomavinkki. Siellä saa juosta kynnet rapisten kangasmetsässä elukoita karkuun. 😌
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Lomavinkki. Siellä saa juosta kynnet rapisten kangasmetsässä elukoita karkuun. 😌
🧞♂️Saako tulla asuntoautolla?
- Anonyymi
Saako tulla asuntoautolla?
Saa tietysti.
🧞♂️ misspönttöuuni kirjoitti:
Saako tulla asuntoautolla?
Villi-ihmiset kulki tunnetusti nakuna. Vaikea on siskon toteuttaa villi-ihmisyyttä, sillä siihen varatuilla rannoilla kulkee pilvin pimein penisrenkailla ja killuttimilla varustettuja himokkaita villimiehiä vaanien, kenen siskon saisi saaliiksensa.
En ole riittävästi seurannut sinua, joten en tiedä, onko sulla mökki, mut jos ei ole, vuokraa. Kutsu sinne sellaista seuraa, jota ITSE haluat. Hyvää lomaa! 🌹- Anonyymi
Ei siellä ole sellaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä ole sellaista...
Kotieläinpuisto on. Sama asia.
🧞♂️ kynä.M kirjoitti:
Villi-ihmiset kulki tunnetusti nakuna. Vaikea on siskon toteuttaa villi-ihmisyyttä, sillä siihen varatuilla rannoilla kulkee pilvin pimein penisrenkailla ja killuttimilla varustettuja himokkaita villimiehiä vaanien, kenen siskon saisi saaliiksensa.
En ole riittävästi seurannut sinua, joten en tiedä, onko sulla mökki, mut jos ei ole, vuokraa. Kutsu sinne sellaista seuraa, jota ITSE haluat. Hyvää lomaa! 🌹Kiitos lomatoivotuksesta! (Näillä rannoilla jos kulkee, saattaa schäfer juosta rinnalla :))
- Anonyymi
Ei se kyl sama ole...
Heh, no melkeen sama. Villisika karannut aitauksesta! Juoskaa!!😂
🧞♂️
- Anonyymi
Viekoittelija pettää joka kerran.
Jaa kukas se sitten on vai omasta puolestasiko ilmaisit? Niin ne semmoset varmaan tekee? Tämä on lomavinkkiketju muutes.
- Anonyymi
Urho kekkosen kansallispuisto. Olin siellä, siellä hienoja maisemia, autiotuvissa voi yöpyä tai nuotiopaikoilla riippumatto teltassa. Vettä saa virtaavista jjoista joita riittää siellä.
- Anonyymi
Siinä on ainakin oltu lähellä luontoa, kun on ulkona nukuttu.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä ja kokemuksen jaosta :)
Teitkö useamman päivän vaelluksen?Olin 6 päivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 6 päivää
Mä olin 7
- Anonyymi
Tietäisin nykyisestä Kouvolasta hyvän uima- ja retjeilypaikan. Järvinmäenlammiksi sitä ainakin jotkut paikalliset kutsuu. Voisit käydä samalla pujista moikkaamassa :)
- Anonyymi
Mene harmiksen luokse Leningradiin.
- Anonyymi
Tälle ehdotukselle yläpeukku.
- Anonyymi
Hyvä idea. Voivat Lenskissä yhdessä katsoa Putinin trollitehtaan propagandaa Eu:sta ja Länsi-Euroopasta tsjua juoden.
- Anonyymi
Onko sinulla jalkapallo? Jos on niin teet sillä kesän pompotteluennätyksen kuten vanhoina hyvinä aikoina oli tapana. Loman loppua kohden homma alkaa sujua jo mukavasti.
- Anonyymi
Mene kattoon niitä Ähtärin flegmaattisia pandoja, joita yritetään saada kiinnostumaan toisistaan.
- Anonyymi
Kuulemma veloittavat erikseen pääsylippuja siitä eläinrääkkäyksen näkemisestä, boikotoin
- Anonyymi
Pitkin poikin Pirkanmaata, ja kaiken huippuna tampere.
Miltäs kuullostaa?
Terveisin Tampereen mies 46v. - Anonyymi
Mulla ei oo lomaa, loputtomasti vapaa aikaa.
Joka päivä kökötän tietokoneen ääressä pelaamassa 2-8 tuntia, että tälleeen.
Minä suosittelen sinulle lomailua pyörän satulasta käsin.
Voit vaikka ensimmäisenä lomapäivänä pyöräillä läheiselle jäätelökioskille ja nauttia pari pallollista rusinarommi jäätelöä samalla väistellen taivaalta kohti sinkoilevia lokkeja, jotka yrittävät kähveltää sinulta jäätelöpallon.
t. Ruma mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933524Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142404Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632264Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162148Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.871169Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671087Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142949