Askelmittarista

Tietämätön2

Hei!

Pitääkö akelmittari säätää niin, että se laskee joka askeleen, vai joka toisen askeleen?
Siis mikä on askel? :)

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!

4

1115

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unknown

Mihin yleensä askelmittaria tarvitaan?Mielestäni on aika huuhaa hommaa,vaikka itse harrastankin kävelyä ja myös sauvakävelyä.
      Kaikella kunnioituksella tietenkin niille ketkä sitä käyttää.
      Ehkä sykemittari olisi parempi valinta kuntoilijalle.

• Tietämätön2

Minä sain askelmittarin syntymäpäivälahjaksi, ja kai minun on nyt pakko sitä käyttää, kun sen kerran omistan. :)
        Näkeehän siitä matkan ja kaloritkin, ja voi sykettäkin mitata. Paikkansapitävyys voi tietenkin olla niin ja näin, mutta tuohan se pientä lisäviehätystä lenkkeilyyn, kun voi seurata, kuinka paljon on astellut.
        Mutta oikeassa olet, ei se todellakaan ole mikään pakollinen laite. Itse en olisi sitä ostanut ja maksanut, mutta mikäs siinä, kun ilmaiseksi saa. :)

• askel
        Tietämätön2 kirjoitti:

Minä sain askelmittarin syntymäpäivälahjaksi, ja kai minun on nyt pakko sitä käyttää, kun sen kerran omistan. :)
        Näkeehän siitä matkan ja kaloritkin, ja voi sykettäkin mitata. Paikkansapitävyys voi tietenkin olla niin ja näin, mutta tuohan se pientä lisäviehätystä lenkkeilyyn, kun voi seurata, kuinka paljon on astellut.
        Mutta oikeassa olet, ei se todellakaan ole mikään pakollinen laite. Itse en olisi sitä ostanut ja maksanut, mutta mikäs siinä, kun ilmaiseksi saa. :)

Kyllä se mittaa kokeilujeni mukaan askeleeksi aina kun kumpaa tahansa jalkaa liikuttaa. Eli vasen, oikea,vasen, oike = 4 askelta

• askeleen mittaan

Askel on pituus mitta (yksilöllinen)
      Se saat selville mittaamalla matkan esim. 20m ja kulkemalla sitä useamman kerran laskemalla askeleesi.
      Sitten jaat kuljetun matkan siihen käytetyillä / menneillä askelilla, siinä on sinun askelmittasi.
      Esimerkiksi matkaa on 100m. siihen kuluneet askeleet 154 kpl on askelmitaksi 65cm.
      Ymmärsitkö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1905
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1350
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 57
      842
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe