Askelmittarista

Tietämätön2

Hei!

Pitääkö akelmittari säätää niin, että se laskee joka askeleen, vai joka toisen askeleen?
Siis mikä on askel? :)

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!

4

936

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unknown

      Mihin yleensä askelmittaria tarvitaan?Mielestäni on aika huuhaa hommaa,vaikka itse harrastankin kävelyä ja myös sauvakävelyä.
      Kaikella kunnioituksella tietenkin niille ketkä sitä käyttää.
      Ehkä sykemittari olisi parempi valinta kuntoilijalle.

      • Tietämätön2

        Minä sain askelmittarin syntymäpäivälahjaksi, ja kai minun on nyt pakko sitä käyttää, kun sen kerran omistan. :)
        Näkeehän siitä matkan ja kaloritkin, ja voi sykettäkin mitata. Paikkansapitävyys voi tietenkin olla niin ja näin, mutta tuohan se pientä lisäviehätystä lenkkeilyyn, kun voi seurata, kuinka paljon on astellut.
        Mutta oikeassa olet, ei se todellakaan ole mikään pakollinen laite. Itse en olisi sitä ostanut ja maksanut, mutta mikäs siinä, kun ilmaiseksi saa. :)


      • askel
        Tietämätön2 kirjoitti:

        Minä sain askelmittarin syntymäpäivälahjaksi, ja kai minun on nyt pakko sitä käyttää, kun sen kerran omistan. :)
        Näkeehän siitä matkan ja kaloritkin, ja voi sykettäkin mitata. Paikkansapitävyys voi tietenkin olla niin ja näin, mutta tuohan se pientä lisäviehätystä lenkkeilyyn, kun voi seurata, kuinka paljon on astellut.
        Mutta oikeassa olet, ei se todellakaan ole mikään pakollinen laite. Itse en olisi sitä ostanut ja maksanut, mutta mikäs siinä, kun ilmaiseksi saa. :)

        Kyllä se mittaa kokeilujeni mukaan askeleeksi aina kun kumpaa tahansa jalkaa liikuttaa. Eli vasen, oikea,vasen, oike = 4 askelta


    • askeleen mittaan

      Askel on pituus mitta (yksilöllinen)
      Se saat selville mittaamalla matkan esim. 20m ja kulkemalla sitä useamman kerran laskemalla askeleesi.
      Sitten jaat kuljetun matkan siihen käytetyillä / menneillä askelilla, siinä on sinun askelmittasi.
      Esimerkiksi matkaa on 100m. siihen kuluneet askeleet 154 kpl on askelmitaksi 65cm.
      Ymmärsitkö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe