Valtava tatti ja kanttarelleja. Iso kori. Mitä näille pitää tehdä?
Vastaukset 7
- Anonyymi
no tatilla voit ratsastaa eiä pelkoa kun tiineenä jo olet niin voit leikkiä rauhassa
- Anonyymi
Voi ruveta toukat kasvamaan vaginassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ruveta toukat kasvamaan vaginassa.
Pennusta tulee sääksen sikiö!
- Anonyymi
Sinun on tehtävä valinta tatin ja pötkylän väliltä. Tuollainen kahden roikottaminen ei ole oikein.
- Anonyymi
Mustikoita voi myös keräillä, kuten jooh, eräs vanha tuttu lähikaupan myyjä tervehti ensin iloisesti hymyillen, tervehdin takaisin, sanoen: Joko kesä alkoi?
Minun sarkasmini tuntien naurahti, vastasi että: Ei kun loppui nyt.
Itse siihen: Kevät on jo korvillaan, kohta tulee.
Sitten tuo tyttö: Mustikat ovat parhaimmillaan nyt...
Olin pitkillä lomilla ja ilmestyin sitten lähikauppaan taas pitkästä aikaa maksavaksi asiaakkaksi. Paistettu pannulla sipulien kanssa. Suolaa sekaan. Sitten leivälle. Hyvin hyväkuntoisia. Sisukset ihan puhtaan valkeat ja lakit napakat.
- Anonyymi
Nam! Herkkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511313Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 26456
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423